Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isola2 skrev (50 minutter siden):

Hun malte vel en vegg før jul..?! 

Og lister… og dørkarmer… tross alt 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Stina lagt ut noe på en stund? Eller har jeg blitt blokkert? 😅

• Liker 1
Skrevet
Ellinelli skrev (36 minutter siden):

Hun har ikke lagt ut noe på en stund. Skjedde i fjor også på akkurat samme tid. Forsvant plutselig i noen dager over nyttår fordi hun brått måtte tømme den stappfulle eposten sin, men dukket plutselig opp med nye lepper etter noen dager borte fra snap.

• Liker 8
Skrevet
Ellinelli skrev (54 minutter siden):

Støl etter gåturern på mølla i forrige uke sikkert🙈

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Vinnanna15 skrev (28 minutter siden):

😂😂😂😂

Hun dukker nok opp med nye lepper og mindre mimikk i ansiktet.. 

PF delte vel igår(?) at han hadde gjort det meste av både handling/matlaging/kid/kjøkkenvask ol. Han var også og handla fordi Stina trengte noe. Så ansiktet tåler nok ikke dagens lys helt enda 😂😅 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
chsa skrev (47 minutter siden):

Hun har ikke lagt ut noe på en stund. Skjedde i fjor også på akkurat samme tid. Forsvant plutselig i noen dager over nyttår fordi hun brått måtte tømme den stappfulle eposten sin, men dukket plutselig opp med nye lepper etter noen dager borte fra snap.

Vinnanna15 skrev (30 minutter siden):

Da er det bare en vanlig pause! Spent på hva det er denne gangen 😅

• Liker 1
Skrevet
Ellinelli skrev (2 minutter siden):

Da er det bare en vanlig pause! Spent på hva det er denne gangen 😅

Han har hvertfall sjaua og ordna, rydda og handla og måkt snø mens ungen har sovi; så hu er vel utslitt da…

• Liker 2
Skrevet
Love2017juni skrev (25 minutter siden):

😂😂😂😂

Hun dukker nok opp med nye lepper og mindre mimikk i ansiktet.. 

PF delte vel igår(?) at han hadde gjort det meste av både handling/matlaging/kid/kjøkkenvask ol. Han var også og handla fordi Stina trengte noe. Så ansiktet tåler nok ikke dagens lys helt enda 😂😅 

Men det gjør han jo hver dag. Fremstår jo som aleneforelder til to barn på snap. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

wooow,hvilken bragd😂🤡

IMG_5656.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

wooow,hvilken bragd😂🤡

IMG_5656.jpeg

Hva er dette?

• Liker 3
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Hva er dette?

Løping tror jeg? Med appen til PF. Nå har ikke jeg sett om hun har skrytt, men synes det er fint når nybegynnere viser at de blir fort slitne og fortsetter å bli bedre jeg. Mer motiverende for andre nybegynnere. 

Ikke at jeg har stor tro på at dette varer, men likevel. 😅

• Nyttig 7
Skrevet
lillelily skrev (6 timer siden):

Løping tror jeg? Med appen til PF. Nå har ikke jeg sett om hun har skrytt, men synes det er fint når nybegynnere viser at de blir fort slitne og fortsetter å bli bedre jeg. Mer motiverende for andre nybegynnere. 

Det syns jeg og! Men hun kan nok løpe lenger enn det der, vil jeg tro. Hun er jo så sjukt godt trent. Jeg kunne kanskje løpt 2 minutter om jeg gikk inn for det, men jeg er feit og utrent 😄 Men har sett på tidligere snapper at jeg går mye fortere enn henne. Hadde vært gøy om hun virkelig ga alt og gunna på. Hvis siste løping er 3.januar er hun nok enten syk eller har fylt opp noe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Det syns jeg og! Men hun kan nok løpe lenger enn det der, vil jeg tro. Hun er jo så sjukt godt trent. Jeg kunne kanskje løpt 2 minutter om jeg gikk inn for det, men jeg er feit og utrent 😄 Men har sett på tidligere snapper at jeg går mye fortere enn henne. Hadde vært gøy om hun virkelig ga alt og gunna på. Hvis siste løping er 3.januar er hun nok enten syk eller har fylt opp noe

Kommer nok tilbake med en forklaring om så sjuuuuukt mye mail å gå igjennom🦆🦆

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
chsa skrev (18 timer siden):

Jeg respekterer faktisk at influensere skjuler sånt, i stedet for å reklamere for det med rabattkoder og linker. 

• Liker 1
Skrevet
lillelily skrev (12 timer siden):

Det varte i 4 dager da,så syns jo ikke det er veldig motiverende for nybegynnere. Ei heller at man løper i 1 minutt og 46 sekunder. Spesielt ikke når man har 15.000 skritt ved å gå hjemme. Men,trur hu glemmer at klokka teller når man strikker. Hu bytta jo klokke,for garmin var vel litt for ærlig etter hennes smak🤡

• Nyttig 8
Skrevet

Heldigvis fikk hun tatt et bilde,enda godt🥰

IMG_5670.png

• Liker 2
Skrevet
Katinkalille skrev (1 minutt siden):

Heldigvis fikk hun tatt et bilde,enda godt🥰

IMG_5670.png

Ja spis bare enda mer sukkerfritt 🙄😅.. selvgjordt er vellgjordt... 

• Liker 20
Skrevet

Til alle som er nysgjerrig; hun har fått magekatarr. Sånn, da slipper alle å lide seg gjennom en lang avhandling og i tillegg; ikke gi henne mer penger å tjene!

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

Til alle som er nysgjerrig; hun har fått magekatarr. Sånn, da slipper alle å lide seg gjennom en lang avhandling og i tillegg; ikke gi henne mer penger å tjene!

Det var ikke overraskende, med den sjuke mengden sukkererstatning hun dytter innpå. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
AnnaLovise skrev (33 minutter siden):

Det var ikke overraskende, med den sjuke mengden sukkererstatning hun dytter innpå. 

Ja, og fra lavkarbo (med lite fett) til slutt på lavkarbo i julen, for så å begynne igjen rundt nyttår.

Hun mener selv at noe av grunnen er stress. Hun hadde barnet alene hele dagene noen dager i uka da PF var med i Maskorama, i tillegg til full jobb (hennes ord).

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...