Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Er hun en smule ambivalent med dette lavkarbo opplegget sitt kanskje🤷🏼‍♀️

Virker som hu ikke helt har satt seg inn i hva det innebærer. Og for all del, det kan være så mangt, men konsekvent er hun ikke

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nikoletta skrev (8 timer siden):

Regner med det er en kniv pr smørepålegg...

Ja nei for det er jo farlig å tørke av kniven å bruke den igjen... 

• Liker 4
Skrevet
Katinkalille skrev (27 minutter siden):

hu maltrakterer jo smøreøsten før hu tar av pålegget så kan vel være mer hendig å bare ta ny enn å skrape det av som vi vanlig dødelige gjør 

• Liker 3
Skrevet

At de som har mulighet ikke gjør litt mer ut av frokosten. Legger opp litt pent og varierer litt oftere feks. Blir ikke veldig inspirert av den frokost seansen. 

• Liker 5
Skrevet
Katinkalille skrev (11 timer siden):

Det er jo ikke så nøye med hvor mye unødig oppvask det blir! Hun rydder og vasker jo aldri på kjøkkknet!

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Katinkalille skrev (11 timer siden):

merkelig ting å henge seg opp i..

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

merkelig ting å henge seg opp i..

Det er ikke den ene tingen som blir senter for oppmerksomhet. Det er totalen som blir så absurd. 

• Liker 9
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Det er ikke den ene tingen som blir senter for oppmerksomhet. Det er totalen som blir så absurd. 

Enig, men å dekke på en kniv til hvert pålegg er ikke unormalt eller kritikkverdig på noe som helst vis. Det er mye annet i det hjemmet å pirke på enn dette..

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Herlighet, så nå har hun fått for seg å bruke AI for å endre på stua si men alt unnskyldes med «men kan ikke det med baby i hus». Tipper hun kommer til å poste MYE av dette fremover, enkle klikk og noe hun aldri kommer til å gjennomføre. Hun har det mest triste og kjedeligste og slitte huset jeg har sett hos noen influenser noensinne. Kjøper seg bil til 500k, fint skal det være utad, men bruker teip og lim på ødelagte benkeplater. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Møffins skrev (51 minutter siden):

Herlighet, så nå har hun fått for seg å bruke AI for å endre på stua si men alt unnskyldes med «men kan ikke det med baby i hus». Tipper hun kommer til å poste MYE av dette fremover, enkle klikk og noe hun aldri kommer til å gjennomføre. Hun har det mest triste og kjedeligste og slitte huset jeg har sett hos noen influenser noensinne. Kjøper seg bil til 500k, fint skal det være utad, men bruker teip og lim på ødelagte benkeplater. 

Hun har en merkelig prioritering av penger. Kjøpte en dyr garminklokke, som hun ikke brukte mer pga at den var negativ. Bruker knapt penger på hjemmet som holder på å gå i oppløsning enkelte steder og har så mye garn at hun kunne åpnet en garnbutikk, men bruker knapt det hun strikker. For ikke å snakke om matbudsjettet..

• Nyttig 13
Skrevet
Palmemor skrev (8 timer siden):

Dette🙌🏼

• Liker 3
Skrevet

Det blir spennende å se hvilke endringer som skjer der i år. Nå står jo både bytte av benkeplate og begrensning av innkjøp på planen. Håper hun får det til. Det hadde vært fint. 

• Liker 2
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Det blir spennende å se hvilke endringer som skjer der i år. Nå står jo både bytte av benkeplate og begrensning av innkjøp på planen. Håper hun får det til. Det hadde vært fint. 

Gir det et par uker. Eller til det skal shoppes blomster og utstyr for enorme summer. Har like lite troen på dette som «løpingen» hennes, det kommer til å vare til hun blir sjuk og da gidder hun ikke mer.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Isola2 skrev (56 minutter siden):

Gir det et par uker. Eller til det skal shoppes blomster og utstyr for enorme summer. Har like lite troen på dette som «løpingen» hennes, det kommer til å vare til hun blir sjuk og da gidder hun ikke mer.

Det kan tenkes. Jeg håper likevel det kan bidra til litt variasjon. Så hadde det jo vært veldig intetessant hvordan hun griper det an når motivasjonen forsvinner; hvilke strategier og tiltak gjøres når det butter imot? Jeg vet at det vanligvis er "ingenting", men jeg lever i håpet om at hun vil ta noen grep om egen hverdag etterhvert. 

• Liker 1
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (På 31.12.2025 den 16.55):

Føler allikevel ikke intelligens er riktig ord, men enig i resten. Tror rett og slett man blir sånn når man bare går hjemme, ikke har kolleger, ikke får noen utfordringer som vi andre får. Dessverre. 

Ikke glem at hun er selvutnevnt mensasmart da 😂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Littelulla skrev (13 timer siden):

Det kan tenkes. Jeg håper likevel det kan bidra til litt variasjon. Så hadde det jo vært veldig intetessant hvordan hun griper det an når motivasjonen forsvinner; hvilke strategier og tiltak gjøres når det butter imot? Jeg vet at det vanligvis er "ingenting", men jeg lever i håpet om at hun vil ta noen grep om egen hverdag etterhvert. 

Hadde vært ålreit det, men som den divaen hun er er nok ikke motgang noe hun håndterer 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (På 2.1.2026 den 18.16):

.

Endret av Aprilis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...