lillelily Skrevet 1. januar #19261 Skrevet 1. januar Lilleiskaffe skrev (På 31.12.2025 den 7.16): Er bryllup og sånn så interessant for folk lenger da? Husker da fotballfrua gift seg, jeg var obsessed med å følge med på forberedelsene på bloggen, men er folk fremdeles der? De er kanskje det, bare jeg som har mistet interessen 😅 Tror hun selv tenker at dette blir digert for følgere og "fans". Kanskje til og med media 🙈 2 2
Zenhouse Skrevet 2. januar #19262 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (14 timer siden): På ingen måte. Vet ikke om han gjør det med vilje eller om han ikke skjønner hvordan det høres ut. Som f.eks. «Stina sov bare 6 timer i natt så da var det bare for meg å stå opp da, selv om jeg la meg for 3 timer siden». Og alle disse kjøkkensnappene «Her har Stina holdt på i hele dag så er bare for meg å ta en time her og rydde og vaske før jeg må jobbe»… altså…? Hadde det vært motsatt, hadde det vært en «Free Stina»-storm på nettet garantert. Men fordi det er en mann som tilsynelatende blir behandlet/lar seg behandle slik så blir en litt mer usikker. Kjenner det hvertfall slik selv. Men det er uggent, det er det. 8 1
Blomsterjente92 Skrevet 2. januar #19263 Skrevet 2. januar Ina89 skrev (17 timer siden): Da antar jeg at du ikke kun står og filmer deg selv smøre knekkebrød og skjære av kantene på osten for at den skal passe ✨perfekt✨ på knekkebrødet. Du leser kanskje aviser og ser nyheter nå og da? Dette er en godt voksen dame som ✨skjermer✨ seg fra alt utenfor egen nesetipp. Hun er kun opptatt av å grafse til seg alt hun kan få klørne i. Det viktigste er at hun kan kjøpe mengder av det, at det er billig og helst produsert så uetisk som mulig. Hun evner ikke å forstå hvordan verden fungerer og hva som foregår rundt oss i samfunnet. For henne er det en god dag om hun klarer å svi kortet på flest mulig av billigbutikkene rundt om i sfj., få vist frem puppene og rekke å se seg i speilet i timevis. For oss andre handler hverdagen om helt andre ting. Dessverre tror jeg hun helt oppriktig selv tror at alle er sjuuuukt misunnelige på henne og at all kritikk er «hat» og sjalusi. Hun må jo få tenke og tro akkurat hva hun mener, men jeg tror at dersom hun kunne sett seg selv gjennom andres øyne ville hun fått sjokk. Samfunnet rundt er ikke nesegrus sjalu på henne. Det er ingen som anser henne som en «sjukt stor sjendis». Folk som treffer på henne når hun tramper rundt på rusta og Nille på jakt etter billig ræl hun kan legge på loftet, ler som oftest av henne og rister på hodet. Hun oppfører seg som at hele verden skylder henne noe. Du antar riktig 😂 skyr kamera og oppmerksomhet som pesten, så vi er absolutt ikke like hverandre på noen som helst måte personlighetsmessig. Man har jo et eget ansvar om å holde seg oppdatert uansett hjemmeværende og asosial eller ei, og SPESIELT om man skal stå å "preache" til kamera.. Så var det jo et svar til det om hun er som hun er bare fordi hun er hjemme mye og ikke så sosial, noe jeg vil egentlig vil si hun jo er (ref. Sosial)? Hun er ikke totalt asosial heller. Så skal man skylde da på hennes nære og kjære for å ikke rette på henne mer? Er de kanskje like ille? Vi vet jo faktisk ikke hvordan oppdragelsen hennes var heller og forholdet mellom de nå. Hvorfor er hun som hun er er jo veldig vanskelig å si noe på når man egentlig vet veldig lite om alt det bak kamera. Jeg var altså verken uenig eller enig at man kan alene skylde på at hun er som hun er bare fordi hun er hjemme, hun skal jo være "smart" nok til å skjønne at hun burde holde seg oppdatert og osv osv (også ref. Til noen som kalte henne dum som et brød? Om jeg husker riktig). Så ja 😅 blir kanskje for dypt for kvinneguiden, lettere å bare skylde på enkelt ting? Men jeg er en overtenker så er da verken enig eller uenig i den grunnen alene 🤷 er enig i mye du skriver altså. Hun er veldig firkantet og ser gjerne ikke utover sin egen boks. Tror hun hadde satt lite pris på å bli behandlet av PF på samme måte hun behandler han i hverdagen.. Har selv en veldig god og snill mann sånn som PF og baby 😂 så det er ekstra fjernt for meg mye av det som skjer der 1 3
Palmemor Skrevet 2. januar #19264 Skrevet 2. januar Zenhouse skrev (3 timer siden): Hadde det vært motsatt, hadde det vært en «Free Stina»-storm på nettet garantert. Men fordi det er en mann som tilsynelatende blir behandlet/lar seg behandle slik så blir en litt mer usikker. Kjenner det hvertfall slik selv. Men det er uggent, det er det. Hehe, ja det har du nok rett i! Jeg tror han genuint liker å bidra slik at andre kan slippe, men det er noe rart med å konsekvent dele alt 50/50 når den ene jobber mer enn det andre. Og bare det at hun slenger fra seg ting der hun er, som ett lite barn, mens han går bak å plukker opp bare fordi det tilfeldigvis blir slengt på «hans» område… 5 3
Katinkalille Skrevet 2. januar #19265 Skrevet 2. januar Fant igjen et skjermbilde fra nå i desember... 6 kniver,til 2 personer,hvorav en er en liten beeebii??! 3
Nikoletta Skrevet 2. januar #19266 Skrevet 2. januar Katinkalille skrev (26 minutter siden): Fant igjen et skjermbilde fra nå i desember... 6 kniver,til 2 personer,hvorav en er en liten beeebii??! Regner med det er en kniv pr smørepålegg... 2 4
Palmemor Skrevet 2. januar #19267 Skrevet 2. januar 4.5 km på en time kan vel ikke kvalifiseres som trening?? 13
JojoMoyes Skrevet 2. januar #19268 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (12 minutter siden): 4.5 km på en time kan vel ikke kvalifiseres som trening?? Kanskje hun og SET kan slå seg sammen! De er jo like gode på trening 💪🏻🤸🏼♂️😂🙈 3
Palmemor Skrevet 2. januar #19269 Skrevet 2. januar JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Kanskje hun og SET kan slå seg sammen! De er jo like gode på trening 💪🏻🤸🏼♂️😂🙈 Til å bo med en så gjennomtrent mann så er kunnskapen snever hvertfall 3 8
Orly Skrevet 2. januar #19270 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (1 time siden): 4.5 km på en time kan vel ikke kvalifiseres som trening?? Det kan det nok 1
Faina Skrevet 2. januar #19271 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (På 1.1.2026 den 19.30): På ingen måte. Vet ikke om han gjør det med vilje eller om han ikke skjønner hvordan det høres ut. Som f.eks. «Stina sov bare 6 timer i natt så da var det bare for meg å stå opp da, selv om jeg la meg for 3 timer siden». Og alle disse kjøkkensnappene «Her har Stina holdt på i hele dag så er bare for meg å ta en time her og rydde og vaske før jeg må jobbe»… altså…? Tror egentlig ikke han skjønner at det er litt negativt mot henne, men heller at det skal vise hvor bra han er... som rydder og styrer selv med så lite søvn... 4
Palmemor Skrevet 2. januar #19272 Skrevet 2. januar Faina skrev (48 minutter siden): Tror egentlig ikke han skjønner at det er litt negativt mot henne, men heller at det skal vise hvor bra han er... som rydder og styrer selv med så lite søvn... Kanskje det er det ja… bare kommer litt uheldig ut noen ganger 🙊 1
snurk Skrevet 2. januar #19273 Skrevet 2. januar Orly skrev (48 minutter siden): Det kan det nok Det er forskjell på mosjon og trening. Å gå 4.5 km på 1 time er rask gange og regnes som mosjon. Sunt er det naturligvis, uannsett hva man kaller det. 5
JegErIkkeMeg Skrevet 2. januar #19274 Skrevet 2. januar snurk skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på mosjon og trening. Å gå 4.5 km på 1 time er rask gange og regnes som mosjon. Sunt er det naturligvis, uannsett hva man kaller det. RASK gange? Det er rusling 😅 Men ja, det er i alle fall bevegelse 5
Palmemor Skrevet 2. januar #19275 Skrevet 2. januar snurk skrev (4 minutter siden): Det er forskjell på mosjon og trening. Å gå 4.5 km på 1 time er rask gange og regnes som mosjon. Sunt er det naturligvis, uannsett hva man kaller det. Helt enig i at det er mosjon, og 100 ganger bedre enn å ikke gjøre noe. Og bra for kroppen! Men trening…? Ikke engang feite utrente meg kaller det trening 9
Orly Skrevet 2. januar #19276 Skrevet 2. januar snurk skrev (14 minutter siden): Det er forskjell på mosjon og trening. Å gå 4.5 km på 1 time er rask gange og regnes som mosjon. Sunt er det naturligvis, uannsett hva man kaller det. Eh selvsagt er det forskjell på mosjon trening , det vet vel alle og det er mye som spiller inn forøvrig om det kalles mosjon eller trening
Palmemor Skrevet 2. januar #19277 Skrevet 2. januar Orly skrev (4 minutter siden): Eh selvsagt er det forskjell på mosjon trening , det vet vel alle og det er mye som spiller inn forøvrig om det kalles mosjon eller trening Men hun har jo sagt at hun trente sjukt mye i graviditeten og at det var derfor hun ikke la på seg og fikk strekkmerker. Om det hun viser i dag er trening så har hun misforstått begrepet 8 3
lillelily Skrevet 2. januar #19278 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (48 minutter siden): Men hun har jo sagt at hun trente sjukt mye i graviditeten og at det var derfor hun ikke la på seg og fikk strekkmerker. Om det hun viser i dag er trening så har hun misforstått begrepet Det er garantert det hun mente med trening i svangerskapet. Ellers hadde vi sett det hver eneste gang. 3
Palmemor Skrevet 2. januar #19279 Skrevet 2. januar lillelily skrev (8 minutter siden): Det er garantert det hun mente med trening i svangerskapet. Ellers hadde vi sett det hver eneste gang. Har sett hu løfte vekter kanskje 5 ganger. Og de var små. Hun er jo på ingen måte godt trent, men hun er åpenbart slank fra naturens side og velsigna med gode gener. ser hu er tilbake på «lavkarbo» og skal dele tips og oppskrifter…. Gleder meg 7 2
JojoMoyes Skrevet 2. januar #19280 Skrevet 2. januar Palmemor skrev (19 minutter siden): Har sett hu løfte vekter kanskje 5 ganger. Og de var små. Hun er jo på ingen måte godt trent, men hun er åpenbart slank fra naturens side og velsigna med gode gener. ser hu er tilbake på «lavkarbo» og skal dele tips og oppskrifter…. Gleder meg Er hun en smule ambivalent med dette lavkarbo opplegget sitt kanskje🤷🏼♀️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå