Lilleiskaffe Skrevet 7 timer siden #19241 Skrevet 7 timer siden Faina skrev (2 timer siden): Ok, men selv skal hun bruke penger som en full sjørøver 🙈🤣 Ja 😅 og den snøfreseren de hadde fra før var virkelig helt udugelig 😅 nå har ikke jeg peiling på snøfresere, men det finnes sikkert greie som ikke er så dyre som den pelle k ville ha da, men å bruke sikkert 10K på blomster til sommersesongen som kastes er greit etter noen mnd er ok, men det å kjøpe en skikkelig bra snøfreser man kan ta i mange år er ugreit. Rar tankegang 😆 5 3
Palmemor Skrevet 7 timer siden #19242 Skrevet 7 timer siden Lilleiskaffe skrev (4 minutter siden): Ja 😅 og den snøfreseren de hadde fra før var virkelig helt udugelig 😅 nå har ikke jeg peiling på snøfresere, men det finnes sikkert greie som ikke er så dyre som den pelle k ville ha da, men å bruke sikkert 10K på blomster til sommersesongen som kastes er greit etter noen mnd er ok, men det å kjøpe en skikkelig bra snøfreser man kan ta i mange år er ugreit. Rar tankegang 😆 Mistenker det er fordi de måtte betale 50/50 og hun ikke fikk noe glede av den. Som en måkt innkjørsel f.eks… er så bortinatta. Hu bruker sikkert 100K på blomster iløpet av året. Men det er jo noe hun vil… egoisme lenge leve 5 5
JegErIkkeMeg Skrevet 6 timer siden #19243 Skrevet 6 timer siden Lilleiskaffe skrev (13 minutter siden): Ja 😅 og den snøfreseren de hadde fra før var virkelig helt udugelig 😅 nå har ikke jeg peiling på snøfresere, men det finnes sikkert greie som ikke er så dyre som den pelle k ville ha da, men å bruke sikkert 10K på blomster til sommersesongen som kastes er greit etter noen mnd er ok, men det å kjøpe en skikkelig bra snøfreser man kan ta i mange år er ugreit. Rar tankegang 😆 Palmemor skrev (7 minutter siden): Mistenker det er fordi de måtte betale 50/50 og hun ikke fikk noe glede av den. Som en måkt innkjørsel f.eks… er så bortinatta. Hu bruker sikkert 100K på blomster iløpet av året. Men det er jo noe hun vil… egoisme lenge leve Det var vel snakk om en robotsnøfreser til sånn 80.000 kr, så ikke bare småpenger 😅 Men, som påpekt, hun har jo ingen problemer med å bruke 40+ k på ræl til seg selv. Selv om det er PF som freser, så er det jo til DERES hjem. Og så mye som han gjør for henne i hverdagen, og med hennes «kvalmt mye penger», så kunne hun absolutt tatt seg råd til det.. 9
Ina89 Skrevet 6 timer siden #19244 Skrevet 6 timer siden Lilleiskaffe skrev (10 minutter siden): Ja 😅 og den snøfreseren de hadde fra før var virkelig helt udugelig 😅 nå har ikke jeg peiling på snøfresere, men det finnes sikkert greie som ikke er så dyre som den pelle k ville ha da, men å bruke sikkert 10K på blomster til sommersesongen som kastes er greit etter noen mnd er ok, men det å kjøpe en skikkelig bra snøfreser man kan ta i mange år er ugreit. Rar tankegang 😆 Stina er ene og alene opptatt av seg selv og av kvantitet. Ting skal ikke ha god kvalitet, det skal bare være mengder av det. Hun driter vel i om han må måke oppkjørselen med teskje, det er «hans» problem fordi det er hans oppgave. Stina løfter ikke en finger for noen andre enn seg selv, men hun forventer ekstremt mye av alle andre, på egne vegne. Jeg synes det mest fascinerende egentlig er at hun ikke engang legger skjul på det. På en eller annen syk måte tror jeg hun tror at det er et tegn på at hun er «vellykket» og lever et «perfekt» liv som alle andre er sjukt misunnelige på. Hun forstår ikke selv at hun fremstiller både seg selv og partner som komplett bortreist. Dette er jo nettopp det som skjer når man ikke utvikler seg kognitivt, men stagnerer i tenårene. Hun har ikke mental kapasitet til å forstå. Det er både trist og skremmende. På den andre siden måndet jo være utrolig behagelig å være så enkel. 7 9
Palmemor Skrevet 6 timer siden #19246 Skrevet 6 timer siden JegErIkkeMeg skrev (10 minutter siden): Det var vel snakk om en robotsnøfreser til sånn 80.000 kr, så ikke bare småpenger 😅 Men, som påpekt, hun har jo ingen problemer med å bruke 40+ k på ræl til seg selv. Selv om det er PF som freser, så er det jo til DERES hjem. Og så mye som han gjør for henne i hverdagen, og med hennes «kvalmt mye penger», så kunne hun absolutt tatt seg råd til det.. Åkey, trodde den kosta bare 15, da har jeg ramla av ett sted på veien. Er forøvrig helt enig i at 80K er galskap å bruke på sånt, men de kunne nok funnet en billigere som gjorde samme nytta. Og ja, det er til deres hjem, så både hun og barnet får kommet seg ut. Det var jo absurde mengder snø den vinteren, så hadde jeg tjent 250K i mnd hadde jeg nok kjøpt en til mannen og sagt takk for at du gidder 😆 6
JegErIkkeMeg Skrevet 5 timer siden #19247 Skrevet 5 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Noen med hottere outfit i går? Og PF som bare ikke kan se i kamera 3
FruRosa Skrevet 3 timer siden #19248 Skrevet 3 timer siden JegErIkkeMeg skrev (1 time siden): Og PF som bare ikke kan se i kamera Joda, han så i kamera han. 1 1
JegErIkkeMeg Skrevet 2 timer siden #19249 Skrevet 2 timer siden FruRosa skrev (59 minutter siden): Joda, han så i kamera han. Hei på deg. Han gjør jo ikke det på det bildet som ble delt først her, som Stina har delt på Snap 🫠 1
Palmemor Skrevet 2 timer siden #19250 Skrevet 2 timer siden JegErIkkeMeg skrev (15 minutter siden): Hei på deg. Han gjør jo ikke det på det bildet som ble delt først her, som Stina har delt på Snap 🫠 Og på mange av de andre bildene hvor alle ser i kamera bortsett fra han… 2 1
Blomsterjente92 Skrevet 2 timer siden #19251 Skrevet 2 timer siden Lilleiskaffe skrev (22 timer siden): Føler allikevel ikke intelligens er riktig ord, men enig i resten. Tror rett og slett man blir sånn når man bare går hjemme, ikke har kolleger, ikke får noen utfordringer som vi andre får. Dessverre. Verken enig eller uenig der. Jeg har vært hjemmeværende siden 2018 og ikke vært veldig sosial siden 2014 egentlig og jeg reagerer på mye hun sier osv. Det er ikke bare alene de grunnene du oppgir som er grunnen til at hun er som hun er. Jeg får høre ofte at jeg er intelligent av de rundt meg og at jeg kan mye, fagpersoner jeg har vært i kontakt med blir også ofte overrasket nettopp pga jeg setter meg inn i ting og liker å ta til meg kunnskap. Det ble litt ekkel selvskryt der, beklager det 😂 men prøvde bare å få frem poenget mitt bedre 🤭 mener heller ikke at hun nødvendigvis er "dum som et brød", men hun velger mye selv der føler jeg. Hun kunne valgt å være såpass "smart" å ikke uttale seg om ting hun tydelig ikke har greie på (f.eks det med strekkmerker), eller holde seg for god til å snakke om at det er urettferdig at "narkiser" blir lett gravide, men ikke hun (det er vel strengt tatt en inne tanke? Og ikke noe å si høyt foran x antall mennesker på nett). Det er greit å dele tanker og meninger, men vært litt mer bevisst over hvordan man formulerer seg kanskje? Jeg vet ikke jeg.. 1 2
Blomsterjente92 Skrevet 2 timer siden #19252 Skrevet 2 timer siden Blomsterjente92 skrev (6 minutter siden): Verken enig eller uenig der. Jeg har vært hjemmeværende siden 2018 og ikke vært veldig sosial siden 2014 egentlig og jeg reagerer på mye hun sier osv. Det er ikke bare alene de grunnene du oppgir som er grunnen til at hun er som hun er. Jeg får høre ofte at jeg er intelligent av de rundt meg og at jeg kan mye, fagpersoner jeg har vært i kontakt med blir også ofte overrasket nettopp pga jeg setter meg inn i ting og liker å ta til meg kunnskap. Det ble litt ekkel selvskryt der, beklager det 😂 men prøvde bare å få frem poenget mitt bedre 🤭 mener heller ikke at hun nødvendigvis er "dum som et brød", men hun velger mye selv der føler jeg. Hun kunne valgt å være såpass "smart" å ikke uttale seg om ting hun tydelig ikke har greie på (f.eks det med strekkmerker), eller holde seg for god til å snakke om at det er urettferdig at "narkiser" blir lett gravide, men ikke hun (det er vel strengt tatt en inne tanke? Og ikke noe å si høyt foran x antall mennesker på nett). Det er greit å dele tanker og meninger, men vært litt mer bevisst over hvordan man formulerer seg kanskje? Jeg vet ikke jeg.. Glemte å nevne at jeg er ett år eldre bare enn Stina også..
Isola2 Skrevet 1 time siden #19253 Skrevet 1 time siden Blomsterjente92 skrev (13 minutter siden): Verken enig eller uenig der. Jeg har vært hjemmeværende siden 2018 og ikke vært veldig sosial siden 2014 egentlig og jeg reagerer på mye hun sier osv. Det er ikke bare alene de grunnene du oppgir som er grunnen til at hun er som hun er. Jeg får høre ofte at jeg er intelligent av de rundt meg og at jeg kan mye, fagpersoner jeg har vært i kontakt med blir også ofte overrasket nettopp pga jeg setter meg inn i ting og liker å ta til meg kunnskap. Det ble litt ekkel selvskryt der, beklager det 😂 men prøvde bare å få frem poenget mitt bedre 🤭 mener heller ikke at hun nødvendigvis er "dum som et brød", men hun velger mye selv der føler jeg. Hun kunne valgt å være såpass "smart" å ikke uttale seg om ting hun tydelig ikke har greie på (f.eks det med strekkmerker), eller holde seg for god til å snakke om at det er urettferdig at "narkiser" blir lett gravide, men ikke hun (det er vel strengt tatt en inne tanke? Og ikke noe å si høyt foran x antall mennesker på nett). Det er greit å dele tanker og meninger, men vært litt mer bevisst over hvordan man formulerer seg kanskje? Jeg vet ikke jeg.. Hun har et grandiost selvbilde, går å prater til en telefon i timesvis hver dag, det tror jeg ikke er sunt, i tillegg til at hun suller rundt hjemme og ser ut til å ha minimalt med nettverk rundt seg. Hun er jo ikke med på noe i lokalsamfunnet, møter bare negledama, vippedama og ekspeditørene på meny/rusta etc. sjelden hun er sammen med familie/ venner i hverdagen. Alt dette tror jeg gjør at hun oppfattes som enkel, hun bryr seg kun om seg selv og ser verden kun fra sitt ståsted. Når hun prøver å skape engasjement, blir det bare platt og meningsløst: hun viser frem et enormt forbruk, f.eks. denne hageinteressen hennes som jeg først ble fenget av (men raskt gjennomskua), hun kjøper enorme mengder hver sesong, der blir sjelden noe grønnsaker av det hun «dyrker», dahliaknollene ender hun opp med å kaste og kjøpe nye til enorme summer hvert år. Der er det tusen andre som fenger mer, har mer engasjement og bærekraft i det de viser frem. Disse teite antrekkene hun viser frem som hun liksom har kjøpt på «ebay», forkastelig, alle ser de er fra Temu. Alt bare for å stå å vise seg fram. Blir mer og mer irritert jo mer jeg skriver kjenner jeg. Håper alle avfølger henne dette året! 2 5
Faina Skrevet 1 time siden #19254 Skrevet 1 time siden Enig i at snøfreser til 80k er vel drøyt, men finnes jo de som har enda dyrere også. Har man voldsomme mengder snø, så må man jo opp i pris for å ikke slite seg ihjel hver vinter. Nå har jo de sjelden sånne snømengder da, men de har råd til en fres til 40k og den ville fint håndtert den snøen de får annet hvert år 🤪 Hun er veldig egoistisk, ja. Den fresen ville holdt i maaange år, mens som flere nevner; alle blomstene hun kjøper og kaster i løpet av året koster mye mer 🙈 Unn nå mannen en snøfreser. Eller et piano... 2 2
Anonym Frøken Skrevet 1 time siden #19255 Skrevet 1 time siden baremeg skrev (20 timer siden): Lenge siden jeg har sett på snapper av henne og lite er forandret der. De puppene skal liksom alltid være i monitor uansett hva hun har på seg. Hvorfor?? Lurer litt på det samme ja
Vinnanna15 Skrevet 1 time siden #19256 Skrevet 1 time siden Synes det er så spennende når hun lager kaffe jeg 🤗 1
Palmemor Skrevet 1 time siden #19257 Skrevet 1 time siden Faina skrev (24 minutter siden): Enig i at snøfreser til 80k er vel drøyt, men finnes jo de som har enda dyrere også. Har man voldsomme mengder snø, så må man jo opp i pris for å ikke slite seg ihjel hver vinter. Nå har jo de sjelden sånne snømengder da, men de har råd til en fres til 40k og den ville fint håndtert den snøen de får annet hvert år 🤪 Hun er veldig egoistisk, ja. Den fresen ville holdt i maaange år, mens som flere nevner; alle blomstene hun kjøper og kaster i løpet av året koster mye mer 🙈 Unn nå mannen en snøfreser. Eller et piano... De har ikke større gårdsplassen enn at det hadde holdt med en til 20. Og det er mindre enn hun bruker på mat hver mnd. De skjønner ikke hvordan de fremstiller seg selv, og andre. Det hadde jo vært en smal sak for han å kjøpt en, isteden la han ut om at han ikke fikk lov, og hun at det var uaktuelt. Han har jo ifølge henne nedbetalt sin del av huslånet, så han har jo penger til overs, er voksen og kan bestemme selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå