Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sussih skrev (5 timer siden):

Håper hun vasker av føttene/labbene til hunden når den har vært ute....

Tvilsomt 😅

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Hva får deg til å tro at en hjemmeværende småbarnsmor i 30 årene hvis eneste hobby virker å være strikking,er interessant for ungdom/unge å følge med på?

Ut i fra livssituasjon og content vil jeg gjette følgerne hennes er jevngamle med Stina,eller eldre..

Det forandrer ikke faktumet at hun bryter loven og setter andre i fare😕 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Manana321 skrev (5 minutter siden):

Det forandrer ikke faktumet at hun bryter loven og setter andre i fare😕 

Men det har vel aldri blitt sagt heller. Det ble, rettmessig, kommentert på at unge ikke følger henne og/eller har henne som forbilde. 

Skrevet

Stina forteller at hun og sønnen koser seg leeenge med frokosten. Hele 20-30 minutter. 😄 Det er vel helt vanlig tid å bruke hvis et småbarn skal rekke å spise noe? 

• Liker 10
Skrevet
Svartfugl skrev (2 minutter siden):

Stina forteller at hun og sønnen koser seg leeenge med frokosten. Hele 20-30 minutter. 😄 Det er vel helt vanlig tid å bruke hvis et småbarn skal rekke å spise noe? 

Hehe det så jeg og. Leeeeenge! Helt vanlig frokost her i helgene hvertfall. Og ungene er ikke små engang 

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (9 timer siden):

Har ikke politiet gjort noe med meldinger fra bruker(e) på KG?

Politiet er informert og har svart på henvendelsen😊Dette ligger det skjermbilde av i et annet forum. De ønsket også tips når det lå videoer ute,så det er veldig bra👏🏼 Bare å tipse i vei🙌🏼

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Katinkalille skrev (15 minutter siden):

Politiet er informert og har svart på henvendelsen😊Dette ligger det skjermbilde av i et annet forum. De ønsket også tips når det lå videoer ute,så det er veldig bra👏🏼 Bare å tipse i vei🙌🏼

Hvilket forum?

Skrevet
Palmemor skrev (13 timer siden):

Fikk skrytt igjen av at bilen var dyr da 

Hun er 30 i dag.

Når hun er 60, kommer hun fortsatt til å lene seg tilbake og si:

“Har jeg fortalt dere om den gangen jeg kjøpte bil kontant?”

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (5 timer siden):

Hun er 30 i dag.

Når hun er 60, kommer hun fortsatt til å lene seg tilbake og si:

“Har jeg fortalt dere om den gangen jeg kjøpte bil kontant?”

"Nå skal bestemor fortelle dere en historie fra da jeg var ung!"

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skam til deg også som kjører mens hun prater til mobilen, du burde også følge med på veien 💩

IMG_0455.png

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
MzMe skrev (15 timer siden):

Hvilket forum?

Er ikke lov å dele her inne.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Katinkalille skrev (8 timer siden):

Er ikke lov å dele her inne.

Ok.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Herregud å mye ræl og drit de må ha i skuffer og skap etter å ha åpna disse julekalenderene 🙈 Den bikkja må da ha mer leker enn ungen 😅 For ikke å snakke om halvtygde bein! 😆

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Vinnanna15 skrev (7 timer siden):

Herregud å mye ræl og drit de må ha i skuffer og skap etter å ha åpna disse julekalenderene 🙈 Den bikkja må da ha mer leker enn ungen 😅 For ikke å snakke om halvtygde bein! 😆

Mye også på kjøkkenbenken og i stua, så kan det tenkes hvordan det ser ut inni skapene 🥳

• Liker 5
Skrevet

Hun får vel et par fluffy ørevarmere i den kalenderen hvert år, i tillegg til de hun kjøper selv som er så cjuuute. Dyret får minst to leker hver dag og har sikkert masse liggende fra før. Puffen får masse Temu-ræl hver dag..Er trist å se på den kalender-seansen..hvor de begge komme med meningsløse «tusen takk», før de sikkert stapper gavene ned i en eller annen skuff..alt for litt innhold på de hjernedøde snap-kontoene for å opprettholde kjøp av mer ræl på rusta og temu…

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Hun får vel et par fluffy ørevarmere i den kalenderen hvert år, i tillegg til de hun kjøper selv som er så cjuuute. Dyret får minst to leker hver dag og har sikkert masse liggende fra før. Puffen får masse Temu-ræl hver dag..Er trist å se på den kalender-seansen..hvor de begge komme med meningsløse «tusen takk», før de sikkert stapper gavene ned i en eller annen skuff..alt for litt innhold på de hjernedøde snap-kontoene for å opprettholde kjøp av mer ræl på rusta og temu…

De hadde hatt godt av en ikke-materialistisk og felles kalender. Eks kunne de hatt aktiviteter i hver luke, eller annen hver eller hva enn som passer dem best. Da kan de glede seg over å bruke tingene de allerede har, male på vindu med barnet f.eks. eller se film på kvelden, gå tur til en fin plass osv. Tror alle, inkl jordkloden, hadde fått mer ut av det enn drøssevis med nips og juggel

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
AntiBullshit skrev (10 minutter siden):

De hadde hatt godt av en ikke-materialistisk og felles kalender. Eks kunne de hatt aktiviteter i hver luke, eller annen hver eller hva enn som passer dem best. Da kan de glede seg over å bruke tingene de allerede har, male på vindu med barnet f.eks. eller se film på kvelden, gå tur til en fin plass osv. Tror alle, inkl jordkloden, hadde fått mer ut av det enn drøssevis med nips og juggel

Men det blir ikke klikk og kåntent og tv 2 på besøk av slikt. Trist.

• Liker 6
Skrevet
Isola2 skrev (9 minutter siden):

Men det blir ikke klikk og kåntent og tv 2 på besøk av slikt. Trist.

Det som er virkelig trist er at TV2 faktisk drar hjem til de og lager en reportasje om julehuset, som består utelukkende av nips fra rusta. Og no shame, jeg har en svær juleby fra rusta selv, men det er jo ikke akkurat noe imponerende wow-faktor over det! Finnes mange andre hjem som er pynta til jul med skikkelig kvalitet, og pynt som strekker seg over generasjoner. Dét hadde jeg likt å sett 😁

• Liker 12
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...