Oline5 Skrevet 15. desember 2025 #19061 Skrevet 15. desember 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Blir ikke no content av det vettu… Fascinerende hvor mange ganger hun klarte å si «pappaen din» iløpet av ett minutt og Enig, det la jeg merke til også 🫣! Men det høres mest ut som om hun har passet et tantebarn eller noe, og nå kom endelig "pappaen din" hjem igjen 😅 12
Poly Skrevet 15. desember 2025 #19062 Skrevet 15. desember 2025 Glory var nok sur når det manglet fire pakker!! 2 1
Mønsterstrikk Skrevet 15. desember 2025 #19063 Skrevet 15. desember 2025 Stina synes dette er veldig stas. At ho har litt hes stemme. Hvor mange ganger har ho egentlig nevnt "Åååh, den stemmen min assa. Tjihiiiiiii"... 12 3
Måne Rampelyset Skrevet 15. desember 2025 #19064 Skrevet 15. desember 2025 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Mei88 Skrevet 15. desember 2025 #19065 Skrevet 15. desember 2025 Mønsterstrikk skrev (38 minutter siden): Stina synes dette er veldig stas. At ho har litt hes stemme. Hvor mange ganger har ho egentlig nevnt "Åååh, den stemmen min assa. Tjihiiiiiii"... Syns hun var mer behagelig å høre på nå jeg 😃 4
lillelily Skrevet 15. desember 2025 #19066 Skrevet 15. desember 2025 Mei88 skrev (2 timer siden): Syns hun var mer behagelig å høre på nå jeg 😃 Jeg også, litt mykere eller hva man skal si. Rett og slett mer behagelig. 😄 2
MajaKristin Skrevet 16. desember 2025 #19067 Skrevet 16. desember 2025 Faina skrev (22 timer siden): Endelig fikk ungen også åpnet. Men etter 3 gaver til han måtte den desperate hunden få sine siste 2. Men se de skitne sokkene hennes 😬 Tuller du? Hvite sokker blir møkkete så fort du ser på dem. Det kan også være fra skoene hun evt har hatt på seg. Kjære vene det var liksom noe henge seg opp i. 8 9
Katinkalille Skrevet 16. desember 2025 #19068 Skrevet 16. desember 2025 MajaKristin skrev (17 minutter siden): Tuller du? Hvite sokker blir møkkete så fort du ser på dem. Det kan også være fra skoene hun evt har hatt på seg. Kjære vene det var liksom noe henge seg opp i. Når Stina selv har utnevnt seg som vaskeguru nr 1,fordi hun haaaater skitt og bakterier,og hun vasker og rydder heeeele tiden,så hadde jeg også forventa renere sokker. Og nei,det er ikke av skoene,fordi hun har vært helt sinnsykt sjukt sjuk i en uke! 3 8
Faina Skrevet 16. desember 2025 #19069 Skrevet 16. desember 2025 MajaKristin skrev (53 minutter siden): Tuller du? Hvite sokker blir møkkete så fort du ser på dem. Det kan også være fra skoene hun evt har hatt på seg. Kjære vene det var liksom noe henge seg opp i. Har du sett vaskevannet der når roboten har vasket gulvene?! 5 4
Faina Skrevet 16. desember 2025 #19070 Skrevet 16. desember 2025 Katinkalille skrev (35 minutter siden): Når Stina selv har utnevnt seg som vaskeguru nr 1,fordi hun haaaater skitt og bakterier,og hun vasker og rydder heeeele tiden,så hadde jeg også forventa renere sokker. Og nei,det er ikke av skoene,fordi hun har vært helt sinnsykt sjukt sjuk i en uke! Ja, mennesket har jo ikke vært ute av huset eller hatt på seg sminke siden onsdag. 4
Palmemor Skrevet 16. desember 2025 #19071 Skrevet 16. desember 2025 Faina skrev (5 timer siden): Har du sett vaskevannet der når roboten har vasket gulvene?! Her skal jeg forsvare Stina litt. Fordi; jeg oppdaget at mine nyvaska gulv ikke var så rene, pga skjøtene OG «rillene» i gulvet. Det var ekkelt, nå vet jeg det, så en gang i mnd skurer jeg det med kost 🤣🤣 kjøpte forøvrig en robotvasker for noen uker siden og hadde ikke skura på en stund. Det var ikke pent vann! Men de har vaskehjelp i tillegg, så jeg hadde forventa renere sokker ja 😆 4
Faina Skrevet 16. desember 2025 #19072 Skrevet 16. desember 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Her skal jeg forsvare Stina litt. Fordi; jeg oppdaget at mine nyvaska gulv ikke var så rene, pga skjøtene OG «rillene» i gulvet. Det var ekkelt, nå vet jeg det, så en gang i mnd skurer jeg det med kost 🤣🤣 kjøpte forøvrig en robotvasker for noen uker siden og hadde ikke skura på en stund. Det var ikke pent vann! Men de har vaskehjelp i tillegg, så jeg hadde forventa renere sokker ja 😆 Ja, og vasker man gulvet med grønnsåpe eller de her jif og ajax for gulv, så legger de igjen en såpehinne på gulvet som samler dritt og gjør hvite sokker svarte med en gang. Meeen stina er jo liksom guden av vasking og burde i såfall vite dette -derfor jeg påpeker de skitne sokkene 😅 5
Palmemor Skrevet 16. desember 2025 #19073 Skrevet 16. desember 2025 Faina skrev (3 minutter siden): Ja, og vasker man gulvet med grønnsåpe eller de her jif og ajax for gulv, så legger de igjen en såpehinne på gulvet som samler dritt og gjør hvite sokker svarte med en gang. Meeen stina er jo liksom guden av vasking og burde i såfall vite dette -derfor jeg påpeker de skitne sokkene 😅 Jaja 100%! Hun sier jo konstant at hun ikke takler rot eller møkk. Det er nok en sannhet med modifikasjoner 7 2
Sussih Skrevet 17. desember 2025 #19074 Skrevet 17. desember 2025 Faina skrev (På 15.12.2025 den 14.55): Endelig fikk ungen også åpnet. Men etter 3 gaver til han måtte den desperate hunden få sine siste 2. Men se de skitne sokkene hennes 😬 Håper hun vasker av føttene/labbene til hunden når den har vært ute.... 7
Sussih Skrevet 17. desember 2025 #19075 Skrevet 17. desember 2025 Oline5 skrev (På 15.12.2025 den 18.58): Enig, det la jeg merke til også 🫣! Men det høres mest ut som om hun har passet et tantebarn eller noe, og nå kom endelig "pappaen din" hjem igjen 😅 Ja, det heter vel" pappa"?...... 3
Manana321 Skrevet 17. desember 2025 #19076 Skrevet 17. desember 2025 Skjønner Stina virkelig ikke hvor farlig det er å kjøre og snakke til kamera? For å ikke nevne at hun har på seg en tjukk jakke som hjelper ikke om det skulle bli bilkræsj.. Det er sikkert mange unge følgere som følger med på hun og er det dette eksempelet hun gir? Håper du leser dette Stina og skjerper deg litt. Det er ikke greit. Ikke kult. Man må alltid tenke trafikksikkerhet SPESIELT om vinteren.. 3 8
elskersommer Skrevet 17. desember 2025 #19077 Skrevet 17. desember 2025 Manana321 skrev (50 minutter siden): Skjønner Stina virkelig ikke hvor farlig det er å kjøre og snakke til kamera? For å ikke nevne at hun har på seg en tjukk jakke som hjelper ikke om det skulle bli bilkræsj.. Det er sikkert mange unge følgere som følger med på hun og er det dette eksempelet hun gir? Håper du leser dette Stina og skjerper deg litt. Det er ikke greit. Ikke kult. Man må alltid tenke trafikksikkerhet SPESIELT om vinteren.. Har ikke politiet gjort noe med meldinger fra bruker(e) på KG?
Palmemor Skrevet 17. desember 2025 #19078 Skrevet 17. desember 2025 Fikk skrytt igjen av at bilen var dyr da 5 1
J.. Skrevet 17. desember 2025 #19079 Skrevet 17. desember 2025 Manana321 skrev (2 timer siden): Det er sikkert mange unge følgere som følger med på hun og er det dette eksempelet hun gir? Hva får deg til å tro at en hjemmeværende småbarnsmor i 30 årene hvis eneste hobby virker å være strikking,er interessant for ungdom/unge å følge med på? Ut i fra livssituasjon og content vil jeg gjette følgerne hennes er jevngamle med Stina,eller eldre.. 7 3
elskersommer Skrevet 17. desember 2025 #19080 Skrevet 17. desember 2025 J.. skrev (26 minutter siden): Hva får deg til å tro at en hjemmeværende småbarnsmor i 30 årene hvis eneste hobby virker å være strikking,er interessant for ungdom/unge å følge med på? Ut i fra livssituasjon og content vil jeg gjette følgerne hennes er jevngamle med Stina,eller eldre.. Tror nok det er få ungdommer som følgere Stina. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå