Måne Rampelyset Skrevet 14. desember 2025 #19041 Skrevet 14. desember 2025 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1 1
adriana32 Skrevet 14. desember 2025 #19042 Skrevet 14. desember 2025 Love2017juni skrev (1 time siden): En ting er at pelle har dratt rundt omgangssyken i uken som var da han trodde han var matforgiftet. Men Stina har Alså ikke klart og ta vare på seg selv og barnet ett døgn da hun va sååååå dårlig.. ETT døgn..🫣 Så hennes mor har også vært der og garantert blitt smittet.. Så flott at de har fått hjelp fra familien. Å være alene med barn når både forelder og barn har omgangssyke, er ikke bare bare. Med barnets beste i fokus: hva i alle verden er galt med at bestemor trår til og hjelper? Syns det er supert at hun har tatt imot hjelp!! At bestemor kanskje smittes tipper jeg bestemoren driter i. 14 3 9
Sussih Skrevet 14. desember 2025 #19043 Skrevet 14. desember 2025 adriana32 skrev (4 minutter siden): Så flott at de har fått hjelp fra familien. Å være alene med barn når både forelder og barn har omgangssyke, er ikke bare bare. Med barnets beste i fokus: hva i alle verden er galt med at bestemor trår til og hjelper? Syns det er supert at hun har tatt imot hjelp!! At bestemor kanskje smittes tipper jeg bestemoren driter i. Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! 5 4
adriana32 Skrevet 14. desember 2025 #19044 Skrevet 14. desember 2025 Sussih skrev (21 minutter siden): Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! Er dette en konkurranse? Isåfall har jeg info som gjør at jeg slår deg, MEN handler ikke dette om noen andre enn deg og meg? 8 12
NoaideBiehtar Skrevet 14. desember 2025 #19045 Skrevet 14. desember 2025 Sussih skrev (49 minutter siden): Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! Applaus til deg. Jeg har vært så dårlig under omgangssjuka at jeg virkelig hadde strevd med å være alene, jeg holdt på å svime av ved hvert oppkast og hadde vært livredd for en ettåring under sånne omstendigheter. Da hadde jeg glatt bedt familie om hjelp, enn å risikere ettåringens ve og vel mens jeg lå utsvimt på badet. "Alt går". Nei, alt går ikke. Og målet er ikke alltid at alt skal gå alene, heller. Må man så må man, men ofte må man ikke. 9 2 8
J.. Skrevet 14. desember 2025 #19046 Skrevet 14. desember 2025 Sussih skrev (1 time siden): Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! Gratulerer? Man får der imot ingen premie for å klare alt alene. Det er ingen skam i å ta imot hjelp. 6 5
Love2017juni Skrevet 14. desember 2025 #19047 Skrevet 14. desember 2025 J.. skrev (1 time siden): Gratulerer? Man får der imot ingen premie for å klare alt alene. Det er ingen skam i å ta imot hjelp. Greia her er vel at Stina ALLTID må Hjelp. Tilogmed i dag etter at mannen garantert er utlada etter alt de siste dagene og kom hjem i natt; Så var det han som måtte ta barnet fordi hun måtte sove.. Bare og høre pelle fortelle om den vonde ryggen sin; og man har sett at han har gått rundt med bæreselen med barnet innendørs.. Hadde det Vært Stina hadde hun ligget hele dagen og sett julefilm😅 6 1 9
Minimeg1234 Skrevet 14. desember 2025 #19048 Skrevet 14. desember 2025 Love2017juni skrev (54 minutter siden): Greia her er vel at Stina ALLTID må Hjelp. Tilogmed i dag etter at mannen garantert er utlada etter alt de siste dagene og kom hjem i natt; Så var det han som måtte ta barnet fordi hun måtte sove.. Bare og høre pelle fortelle om den vonde ryggen sin; og man har sett at han har gått rundt med bæreselen med barnet innendørs.. Hadde det Vært Stina hadde hun ligget hele dagen og sett julefilm😅 Kan jo hende at PelleK valgte å stå opp med sønnen sin i dag fordi han hadde lyst til det. 5 2 5
Nærsynt1234 Skrevet 15. desember 2025 #19049 Skrevet 15. desember 2025 Love2017juni skrev (13 timer siden): Greia her er vel at Stina ALLTID må Hjelp. Tilogmed i dag etter at mannen garantert er utlada etter alt de siste dagene og kom hjem i natt; Så var det han som måtte ta barnet fordi hun måtte sove.. Bare og høre pelle fortelle om den vonde ryggen sin; og man har sett at han har gått rundt med bæreselen med barnet innendørs.. Hadde det Vært Stina hadde hun ligget hele dagen og sett julefilm😅 Her har vel mor vært hjemme med omgangssyken og sykt barn, vært så dårlig at hennes mor måtte hjelpe til, og hun har vært alene med barnet over flere dager. Begge to er nok utslitte, men hvis PF er i form til å ta barnet så er det vel helt legitimt at mor får hvilt ut etter disse heftige dagene også? PF var jo ikke kun borte lørdagen, men også de 20 timene han ikke kunne røre seg. Så som sagt, begge to er nok helt tappet nå, og får hvile litt på tur. Kan faktisk ikke forvente at mor ska gå helt til grunne heller slik at mannen får hvilt ut etter frivillig deltagelse i ett tv-program. 1 1 3
Sussih Skrevet 15. desember 2025 #19050 Skrevet 15. desember 2025 adriana32 skrev (17 timer siden): Er dette en konkurranse? Isåfall har jeg info som gjør at jeg slår deg, MEN handler ikke dette om noen andre enn deg og meg? Det er fordi Stina syter slik når hun må være alene hjemme 1 dag med et barn!! 8
Sussih Skrevet 15. desember 2025 #19051 Skrevet 15. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (17 timer siden): Applaus til deg. Jeg har vært så dårlig under omgangssjuka at jeg virkelig hadde strevd med å være alene, jeg holdt på å svime av ved hvert oppkast og hadde vært livredd for en ettåring under sånne omstendigheter. Da hadde jeg glatt bedt familie om hjelp, enn å risikere ettåringens ve og vel mens jeg lå utsvimt på badet. "Alt går". Nei, alt går ikke. Og målet er ikke alltid at alt skal gå alene, heller. Må man så må man, men ofte må man ikke. Ikke alle har familie!!! Og da går alt, selv om man ikke tror det! 4 1
Melus Skrevet 15. desember 2025 #19052 Skrevet 15. desember 2025 Sussih skrev (26 minutter siden): Ikke alle har familie!!! Og da går alt, selv om man ikke tror det! Det betyr ikke at de som har familie/nettverk som kan trå til, skal lide seg gjennom unødig når de bare kan ta i mot hjelp. For barnet er det da helt klart bedre å være med en frisk bestemor enn en syk mamma. 4
Juststop Skrevet 15. desember 2025 #19053 Skrevet 15. desember 2025 Sussih skrev (18 timer siden): Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! Man klarer utrolig mye når man må, og jeg vet det av erfaring. Men det betyr ikke at det ikke er lettere og bedre når man har familie rundt seg som kan hjelpe. Det er en styrke å ha støtte, ikke et tegn på svakhet. 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 15. desember 2025 #19054 Skrevet 15. desember 2025 Sussih skrev (50 minutter siden): Ikke alle har familie!!! Og da går alt, selv om man ikke tror det! Men de som har familie trenger vel ikke leve som om de ikke har det? Og nei, alt går ikke. Noen ganger går det faktisk ikke. Da er det svært uheldig å mangle nettverk. 3 4
elskersommer Skrevet 15. desember 2025 #19055 Skrevet 15. desember 2025 Sussih skrev (20 timer siden): Jeg har vært alene med barn under sykdom i over 14 år, det er mange dager det!!!! Men man klarer det!! Alt går! Men selv om det gikk fint for deg så må det ikke funke for alle andre 1 3
Palmemor Skrevet 15. desember 2025 #19056 Skrevet 15. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Men de som har familie trenger vel ikke leve som om de ikke har det? Og nei, alt går ikke. Noen ganger går det faktisk ikke. Da er det svært uheldig å mangle nettverk. Tror tanken bak utsagnet er at det går, selv om man føler det ikke gjør det. Alt går, hvis man må. Jeg hadde ikke 150.000 følgere som fulgte meg mens jeg bælja meg gjennom 3 syke unger, to av dem med omgangssyke, meg selv med omgangssyke OG hjemmeeksamen. Og så må vi huske at tåleevnen til folk er ulik. Stina later til ha en ekstremt lav tåleevne, mens PelleK børster støvet av jakka og står i det, samme hvor slitsomt det er. For det går, hvis man må. 1 8
Faina Skrevet 15. desember 2025 #19057 Skrevet 15. desember 2025 Endelig fikk ungen også åpnet. Men etter 3 gaver til han måtte den desperate hunden få sine siste 2. Men se de skitne sokkene hennes 😬 6 1
refill Skrevet 15. desember 2025 #19058 Skrevet 15. desember 2025 Jeg trodde jeg var litt sprø med hunden min (julegaven hennes ligger i bilen i bagasjerommet sånn at hun ikke skal lukte den 😂), men hun slår mitt crazy med 1000% 😂 1 6
Ellinelli Skrevet 15. desember 2025 #19059 Skrevet 15. desember 2025 Åpner hun ikke kalenderen fordi de har vært syke, og dermed ikke får filmet på snap? Hadde de faktisk gledet seg over gaveåpningen, så hadde de vel åpnet til tross for sykdom? 14
Palmemor Skrevet 15. desember 2025 #19060 Skrevet 15. desember 2025 Ellinelli skrev (13 minutter siden): Åpner hun ikke kalenderen fordi de har vært syke, og dermed ikke får filmet på snap? Hadde de faktisk gledet seg over gaveåpningen, så hadde de vel åpnet til tross for sykdom? Blir ikke no content av det vettu… Fascinerende hvor mange ganger hun klarte å si «pappaen din» iløpet av ett minutt og 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå