Angel75 Skrevet tirsdag kl. 16:36 #19021 Skrevet tirsdag kl. 16:36 MzMe skrev (1 time siden): Men det kan vel ikke være bra for motorikken til 1 åringen om han må henge i bæresele store deler av dagen? Og..unger elsker jo å bevege seg og utforske i den alderen. Hvor mye ser du av dagen på snap? 1
Himmelen_91 Skrevet tirsdag kl. 16:39 #19022 Skrevet tirsdag kl. 16:39 MzMe skrev (1 time siden): Men det kan vel ikke være bra for motorikken til 1 åringen om han må henge i bæresele store deler av dagen? Og..unger elsker jo å bevege seg og utforske i den alderen. Absolutt ikke bra for motorikken nei, forstår når dem er små og at noen barn liker å være klistret til foreldrene, men ærlig talt han er stor nå og det virker som han ønsker å utforske eller gå rundt. Men hu har jo mye ræl, så stakkars han får ikke beveget seg fritt heller 😕 2 3
Zenhouse Skrevet tirsdag kl. 16:42 #19023 Skrevet tirsdag kl. 16:42 Angel75 skrev (Akkurat nå): Hvor mye ser du av dagen på snap? Man ser helt sikkert ikke mye av dagen på snap. Og nettopp derfor skjønner jeg ikke at ikke Stina kan spille inn de få minuttene (sikkert maks en time) det dreier seg om , uten barn! Snap når gutten sover! El snap når PF tar han ut på en liten trilletur. Helt absurd at hun skal holde på «snap-tradisjonen» med babling under frokostlaging og kalender åpning på nøyaktig samme måte som før når det 1: åpenbart ikke fenger folk som før og ikke minst 2: det er jo bare forstyrrende for seere og for henne selv at det kommer lyd fra lille gutt. For ikke å snakke om av hensyn til ham selv. 2 16
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 17:21 #19024 Skrevet tirsdag kl. 17:21 Zenhouse skrev (38 minutter siden): Man ser helt sikkert ikke mye av dagen på snap. Og nettopp derfor skjønner jeg ikke at ikke Stina kan spille inn de få minuttene (sikkert maks en time) det dreier seg om , uten barn! Snap når gutten sover! El snap når PF tar han ut på en liten trilletur. Helt absurd at hun skal holde på «snap-tradisjonen» med babling under frokostlaging og kalender åpning på nøyaktig samme måte som før når det 1: åpenbart ikke fenger folk som før og ikke minst 2: det er jo bare forstyrrende for seere og for henne selv at det kommer lyd fra lille gutt. For ikke å snakke om av hensyn til ham selv. Den er jeg helt enig i! 2
Orly Skrevet tirsdag kl. 18:07 #19025 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Absolutt ikke bra for motorikken nei, forstår når dem er små og at noen barn liker å være klistret til foreldrene, men ærlig talt han er stor nå og det virker som han ønsker å utforske eller gå rundt. Men hu har jo mye ræl, så stakkars han får ikke beveget seg fritt heller 😕 Han er 1 år, mange blir fortsatt bært i den alderen for nærhet . At han bæres mye er sikkert sant men han er virkelig ikke stor 2 1 5
Vinnanna15 Skrevet tirsdag kl. 18:42 #19026 Skrevet tirsdag kl. 18:42 Orly skrev (33 minutter siden): Han er 1 år, mange blir fortsatt bært i den alderen for nærhet . At han bæres mye er sikkert sant men han er virkelig ikke stor Men likevel imponerende og klare å bære en 1 åring på nakken med nakkeskader. 11 4
Poly Skrevet tirsdag kl. 19:10 #19027 Skrevet tirsdag kl. 19:10 Strøkent ville jeg vil ikke kalle det kjøkkenet der 😅 Ser ut som Rusta har fått låne utstillingsplass. 13 2
chsa Skrevet tirsdag kl. 19:21 #19028 Skrevet tirsdag kl. 19:21 Er ikke fullt før det renner over, si 🦆🦆 5
Faina Skrevet tirsdag kl. 19:26 #19029 Skrevet tirsdag kl. 19:26 I dag fikk vi høre at han var på gulvet og leket med tomme pakkekalenderbokser, så fortsett sånn. 1
Himmelen_91 Skrevet tirsdag kl. 21:10 #19030 Skrevet tirsdag kl. 21:10 Orly skrev (2 timer siden): Han er 1 år, mange blir fortsatt bært i den alderen for nærhet . At han bæres mye er sikkert sant men han er virkelig ikke stor Absolutt, skal ikke nekte for at jeg ikke har hatt min for nærhet, men dette virker mer som at han ikke skal være til bry eller ødelegge pyntingen hennes. Er jo ikke rart at gutten ikke går fritt uten at han må være klistret til mor eller far. Helt vanlig å lage seg mat mens barnet krabber eller går på gulvet, men igjen de kan jo ikke la han holde på pga all den julepyntingen de har rundt i huset. Godt de har bæresele eller den kjøkkenhjelper så må vi ikke glemme bingen også. Han var jo klistret til den nyfødt stolen sin siden han ble født, mens mor sku stå å lage mat. Jeg håper ungen får nok tålmodighet, for de vil han trenge gjennom årene med mor og far som e fortsatt som små barn som gleder seg til å åpne lender. 1 8
Himmelen_91 Skrevet tirsdag kl. 21:26 #19031 Skrevet tirsdag kl. 21:26 Trodde først hun snakket om seg selv 😂😂 men neida! 1
Gjest Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 21:57 #19032 Skrevet tirsdag kl. 21:57 Himmelen_91 skrev (30 minutter siden): Trodde først hun snakket om seg selv 😂😂 men neida! Barnet som kaster mat?
Anonym Frøken Skrevet tirsdag kl. 22:05 #19033 Skrevet tirsdag kl. 22:05 Lurer på hva hun gjør den dagen barnet slår seg jeg? Eller som han får skikkelig puter under armene. Min sønn som snart er 8 har fått to kutt, et i brynet og et på haka. Fått en huske i ansiktet. Lurer på hva de hadde gjort om det var Philip det hadde skjedd med 👀 3 1
Lzzy Skrevet tirsdag kl. 22:17 #19034 Skrevet tirsdag kl. 22:17 Anonym Frøken skrev (10 minutter siden): Lurer på hva hun gjør den dagen barnet slår seg jeg? Eller som han får skikkelig puter under armene. Min sønn som snart er 8 har fått to kutt, et i brynet og et på haka. Fått en huske i ansiktet. Lurer på hva de hadde gjort om det var Philip det hadde skjedd med 👀 De løper til legevakt selvsagt 🤷♀️ Stina med et lite kutt i fingeren og PF med feber, klart man skal på legevakta 🙄 2 1
Møffins Skrevet tirsdag kl. 22:39 #19035 Skrevet tirsdag kl. 22:39 (endret) Jeg synes det er meget spesielt at hun ikke prioriterer å gi barnet sitt mat før hun skal sette igang med Snapchatdagen sin. Barnet høres frustrert ut der det roper «mamma!» mens hun har brukt tid på å rigge opp kamera, finne frem mat og ikke minst sikkert tatt mange «takes» for å bli fornøyd. For alt vi vet og ikke vet kan han ha sittet og ventet på å få mat en liten stund før de faktisk er ferdig. Kan hun ikke bare smøre skiver til han off kamera, sørge for at barnet for mat og SÅ filme sin egen frokostprat? Det er så uforståelig og helt vill prioritering av henne. Og, når hun snakker om å kaste mindre mat… Her klager hun på at det er barnet som er årsaken til at de kaster mye mat. Brødskive med kremost på. Det er jo ekstremt kostbart da, kontra alle de takeaway middagene de har pluss at hun kaster bort halve appelsinen, eplet og you name it når hun skjærer bort ting..😂 Endret tirsdag kl. 22:44 av Møffins . 4 16
Anonym Frøken Skrevet tirsdag kl. 22:48 #19036 Skrevet tirsdag kl. 22:48 Møffins skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er meget spesielt at hun ikke prioriterer å gi barnet sitt mat før hun skal sette igang med Snapchatdagen sin. Barnet høres frustrert ut der det roper «mamma!» mens hun har brukt tid på å rigge opp kamera, finne frem mat og ikke minst sikkert tatt mange «takes» for å bli fornøyd. For alt vi vet og ikke vet kan han ha sittet og ventet på å få mat en liten stund før de faktisk er ferdig. Kan hun ikke bare smøre skiver til han off kamera, sørge for at barnet for mat og SÅ filme sin egen frokostprat? Det er så uforståelig og helt vill prioritering av henne. Og, når hun snakker om å kaste mindre mat… Her klager hun på at det er barnet som er årsaken til at de kaster mye mat. Brødskive med kremost på. Det er jo ekstremt kostbart da, kontra alle de takeaway middagene de har pluss at hun kaster bort halve appelsinen, eplet og you name it når hun skjærer bort ting..😂 Støttes!! 2 1
Trulsa Skrevet tirsdag kl. 22:49 #19037 Skrevet tirsdag kl. 22:49 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Absolutt, skal ikke nekte for at jeg ikke har hatt min for nærhet, men dette virker mer som at han ikke skal være til bry eller ødelegge pyntingen hennes. Er jo ikke rart at gutten ikke går fritt uten at han må være klistret til mor eller far. Helt vanlig å lage seg mat mens barnet krabber eller går på gulvet, men igjen de kan jo ikke la han holde på pga all den julepyntingen de har rundt i huset. Godt de har bæresele eller den kjøkkenhjelper så må vi ikke glemme bingen også. Han var jo klistret til den nyfødt stolen sin siden han ble født, mens mor sku stå å lage mat. Jeg håper ungen får nok tålmodighet, for de vil han trenge gjennom årene med mor og far som e fortsatt som små barn som gleder seg til å åpne lender. Nå må det ikke glemmes at det finnes en hund i huset. 3
Isola2 Skrevet 21 timer siden #19038 Skrevet 21 timer siden Møffins skrev (6 timer siden): Jeg synes det er meget spesielt at hun ikke prioriterer å gi barnet sitt mat før hun skal sette igang med Snapchatdagen sin. Barnet høres frustrert ut der det roper «mamma!» mens hun har brukt tid på å rigge opp kamera, finne frem mat og ikke minst sikkert tatt mange «takes» for å bli fornøyd. For alt vi vet og ikke vet kan han ha sittet og ventet på å få mat en liten stund før de faktisk er ferdig. Kan hun ikke bare smøre skiver til han off kamera, sørge for at barnet for mat og SÅ filme sin egen frokostprat? Det er så uforståelig og helt vill prioritering av henne. Og, når hun snakker om å kaste mindre mat… Her klager hun på at det er barnet som er årsaken til at de kaster mye mat. Brødskive med kremost på. Det er jo ekstremt kostbart da, kontra alle de takeaway middagene de har pluss at hun kaster bort halve appelsinen, eplet og you name it når hun skjærer bort ting..😂 Synes han roper frustrert «mamma» på flere av videoene hun legger ut. 4
Faina Skrevet 21 timer siden #19039 Skrevet 21 timer siden Det handler om deg skrev (7 timer siden): Himmelen_91 skrev (8 timer siden): Trodde først hun snakket om seg selv 😂😂 men neida! Barnet som kaster mat? Ja, han kaster mye mat på gulvet til hunden. Og særlig når hun skar større biter en periode for tilvenning til barnehagen. Men nå trenger hun jo ikke det og er derfor gått tilbake til mindre biter -og mindre kasting av mat. 1
Himmelen_91 Skrevet 21 timer siden #19040 Skrevet 21 timer siden Trulsa skrev (6 timer siden): Nå må det ikke glemmes at det finnes en hund i huset. Det betyr at man ikke skal la barne gå fritt? Jeg har ikke hund jeg, men er ikke klåvi snill hund? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå