Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruRosa skrev (28 minutter siden):

Stina er elendig på å skjule at PF er borte (Maskorama?) lørdag etter lørdag! 

Hehe ja, der er ingen av de så gode 😆

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anneisabell skrev (17 minutter siden):

Tviler jeg på når hun må ha igjen en osteskive fra mannen sin

Hun sa jo under pakkekalenderseansen i går at det var dårlig prioritert å ordne det fremfor å passe på hennes kalender (eller noe sånn). Hu sa etterpå at det var tull, men sier litt om egoismen at man må påpeke det. Samt at hun ikke har lyst å gjøre noe for han siden han er en voksen mann som må klare seg selv. Han på sin side sier at han liker å glede andre mange ganger. Det har hun aldri sagt 

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
FruRosa skrev (51 minutter siden):

Stina er elendig på å skjule at PF er borte (Maskorama?) lørdag etter lørdag! 

Er det overraskende, all den tid hun aldri løfter en finger for han? 😅

Hun kommer neppe til å anerkjenne at han har gjort det bra i maskorama engang, fokuset hennes kommer til å være at hun endelig ikke trenger å være alene med barnet en hel dag, for, DET er slitsomt for henne det. 

Neida, joda... jeg håper det ikke blir slik, men jeg har vanskelig for å se at hun kan glede seg på noen andres vegne enn seg selv...  Noe som ser ut til å gjelde flere og flere i denne yrkesgruppen. Man blir kanskje sånn av å bare være med selv i speil eller frontkamera, i karakter med filter på. Virkelighetsfjernt ikke bare for seere, men for kreatøren selv også. 

• Liker 10
  • Nyttig 13
Skrevet

Det bare MÅTTE nevnes pris og hvor sjuuuukt dyrt juleservise hun hadde valgt🤡

IMG_4962.png

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

IMG_4962.png

Og? Servise er jo noe man kjøper for å ha i åresvis,de fleste forstår det er dyrt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (30 minutter siden):

Og? Servise er jo noe man kjøper for å ha i åresvis,de fleste forstår det er dyrt.

Hvorfor må man vise pris , holder vel å legge ut bilde av servise

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Kokoknit skrev (På 6.12.2025 den 12.13):

Det er ingen som må legges på respirator med enorme mengder beroligende og krampedempende for å behandle abstinenser av sukkeravhengighet. Det er ingen som får delirium eller fysiske abstinenser på samme måte av sukkeravhengighet som hvis man er avhengig av narkotika/medisiner/alkohol. Det er ingen som dør av akutt leversvikt pga sukkeravhengighet (med mindre man blir enormt overvektig og får fettlever-men dette er som regel mer sammensatt). Man er utsatt for helseskade på sikt ved høyt inntak av sukker, men det kan ikke sammenliknes med risikoen for div sykdom som både alkoholavhengige og injiserende rusmisbrukere har. Å påstå at sukkeravhengighet er like vanskelig som alkoholavhengighet og avhengighet av narkotika er en enorm fornærmelse og vitner om dårlig forståelse av hvor utrolig vanskelig avrusning er. 
Ja, det er vanskelig for hjernen å ikke spise sukker når den er vant til den belønningen, men man får ikke de samme potensielt livstruende abstinensene som krever behandling på sykehus dersom man plutselig står uten sukker. Ja, alle vaner er vanskelige å endre, det gjelder også treningsrutiner, rydding, leggerutiner osv, men om du tror at etter 18 mnd er man ikke avhengig av rusmiddel lenger så kan jeg fortelle at for de fleste er dette ikke tilfellet tross mye helsehjelp. For mange er det en livslang kamp med hyppige tilbakefall. 

Takk. ♥️

• Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (23 timer siden):

Jupp. Og blikket når hu «klager» på sønnen er helt likt. Når hun får snakke om hvor mye hun tjener, eller om hunden, får hun ett helt annet drag over øynene. Akkurat som at hun er lykkelig da 

Nå følger jeg henne ikke, men titter innom sc sporadisk- og akkurat dette har jeg også bitt meg merke i. Hun virker flat, nærmest kald overfor sønnen. Men så raskt hun snakker om jul, innkjøp- eller andre ting som er for henne, da glitrer øynene hennes, hun smiler genuint og hun får et helt annet drag over seg. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Skrevet
Orly skrev (6 timer siden):

Nå e det Stina det e prat om, har du ikke fått med deg det med at hun trodde det var normalt at folk casha ut så mye for en bil? 😎 hun liker å påpeke hvor mye hun betaler for en ting, ah håper hun kjøper en dyr sofa, da håper jeg at hun skryter av den hverdag 😂

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (7 timer siden):

Ja og? Hvis de fleste forstår at det er dyrt,hvorfor MÅ det nevnes? Hvorfor ikke bare si: hei,vi har dette juleservise og så sjuuuukt fornøyd😎

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (28 minutter siden):

Nå e det Stina det e prat om, har du ikke fått med deg det med at hun trodde det var normalt at folk casha ut så mye for en bil? 😎 hun liker å påpeke hvor mye hun betaler for en ting, ah håper hun kjøper en dyr sofa, da håper jeg at hun skryter av den hverdag 😂

Hahaha det kommer hu aldri til å kjøpe seg😂😂

• Liker 2
Skrevet
Katinkalille skrev (20 timer siden):

IMG_4962.png

Beklager til alle som har dette serviset, men det er det mest flashy og tacky serviset og jeg personlig syns det ser ut som noe en kunne kjøpt på rusta. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
MajaKristin skrev (2 timer siden):

Beklager til alle som har dette serviset, men det er det mest flashy og tacky serviset og jeg personlig syns det ser ut som noe en kunne kjøpt på rusta. 

Å kalle noe "flashy" og "tacky" i samme ordlag er jo motstridende..

Bare si du synes det er stygt.

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (22 timer siden):

Nei, det holder ikke. For da svarer hun at hun har fått tusen spørsmål om hvilket servise det er 🤪😂

• Liker 2
Skrevet
Love2017juni skrev (På 2.12.2025 den 17.12):

Tror du de fleste som mener at kalender for 1åringer er tull tenker at  mor/far og hunden(!) sin kalender skal åpnes på kamera mens barnet må henge i ro å se på? 

Husker det ikke uansett. Og masse leker til jul, mine lekte med pappeskene istedet for lekene 😄 Husker også jeg gjemte unna noen leker de hadde blitt lei, og tok de fram igjen noen mnd etter, da var det stas igjen for de ble som nye for dem, var tider når de var små. Har pseudotvillinger så de var ganske like i alder siden gutten er eldst, og jenta utviklet seg litt fortere

• Liker 1
Skrevet

Det er dårlig skattetrekk om hu betaler 50% skatt da… 

Skrevet

Da flasher jeg at vi cashet ut et helt huuus. Er ikke det normalt da? 🤔😅

Ikke det minste overrasket over at prisen på juleserviset måtte påpekes. Men at hun ikke har råd til å kjøpe det svære pepperkakehuset til 8000 kr, det er veldig merkelig med 5 mill i inntekt 🤪

• Nyttig 4
Skrevet
Faina skrev (58 minutter siden):

Da flasher jeg at vi cashet ut et helt huuus. Er ikke det normalt da? 🤔😅

Ikke det minste overrasket over at prisen på juleserviset måtte påpekes. Men at hun ikke har råd til å kjøpe det svære pepperkakehuset til 8000 kr, det er veldig merkelig med 5 mill i inntekt 🤪

Må huske at halvparten er skatt. Og halvparten av det igjen er mat. Også lever hu nøkternt, må vite 😆

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (22 minutter siden):

Må huske at halvparten er skatt. Og halvparten av det igjen er mat. Også lever hu nøkternt, må vite 😆

Jaa, glemte meg jo litt der. Ikke noe igjen når matpengene er trukket 😅

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...