Katinkalille Skrevet lørdag kl. 16:42 #18961 Skrevet lørdag kl. 16:42 Palmemor skrev (4 minutter siden): Unnskyld; men hva er problemet ditt? Du er kun her for å hakke på brukere, du har aldri noe å si om temaet eller personene som diskuteres? Hvorfor er du i denne tråden? Du er ikke den eneste som lurer på det... 4 2
Anno1969 Skrevet lørdag kl. 16:47 #18962 Skrevet lørdag kl. 16:47 elskersommer skrev (17 timer siden): Du føler deg bedre når du kaller andre gåsetryne? Hun kalte det jo selv gåsetryne!! Skulle jo ikke ha det før hun plutselig fikk det! 3 1
Cami9 Skrevet lørdag kl. 17:18 #18963 Skrevet lørdag kl. 17:18 Kan noen fortelle meg hva i alle dager Stina har tjent kr 4 520 026 på i 2024? 😅😅😅 2
J.. Skrevet lørdag kl. 17:46 #18964 Skrevet lørdag kl. 17:46 Cami9 skrev (26 minutter siden): Kan noen fortelle meg hva i alle dager Stina har tjent kr 4 520 026 på i 2024? 😅😅😅 SC,vil jeg tro. Er jo alt hun gjør for tiden,i jobbsammenheng. 1
Cami9 Skrevet lørdag kl. 19:04 #18965 Skrevet lørdag kl. 19:04 J.. skrev (1 time siden): SC,vil jeg tro. Er jo alt hun gjør for tiden,i jobbsammenheng. Er så drøye tall for bedritent innhold? 3 4
J.. Skrevet lørdag kl. 19:27 #18966 Skrevet lørdag kl. 19:27 Cami9 skrev (22 minutter siden): Er så drøye tall for bedritent innhold? Jepp! SC har per nå ingen krav til kvaliteten på innholdet,bare seertall og interaksjoner. 2
lillelily Skrevet lørdag kl. 21:43 #18967 Skrevet lørdag kl. 21:43 (endret) Kokoknit skrev (10 timer siden): Det er ingen som må legges på respirator med enorme mengder beroligende og krampedempende for å behandle abstinenser av sukkeravhengighet. Det er ingen som får delirium eller fysiske abstinenser på samme måte av sukkeravhengighet som hvis man er avhengig av narkotika/medisiner/alkohol. Det er ingen som dør av akutt leversvikt pga sukkeravhengighet (med mindre man blir enormt overvektig og får fettlever-men dette er som regel mer sammensatt). Man er utsatt for helseskade på sikt ved høyt inntak av sukker, men det kan ikke sammenliknes med risikoen for div sykdom som både alkoholavhengige og injiserende rusmisbrukere har. Å påstå at sukkeravhengighet er like vanskelig som alkoholavhengighet og avhengighet av narkotika er en enorm fornærmelse og vitner om dårlig forståelse av hvor utrolig vanskelig avrusning er. Ja, det er vanskelig for hjernen å ikke spise sukker når den er vant til den belønningen, men man får ikke de samme potensielt livstruende abstinensene som krever behandling på sykehus dersom man plutselig står uten sukker. Ja, alle vaner er vanskelige å endre, det gjelder også treningsrutiner, rydding, leggerutiner osv, men om du tror at etter 18 mnd er man ikke avhengig av rusmiddel lenger så kan jeg fortelle at for de fleste er dette ikke tilfellet tross mye helsehjelp. For mange er det en livslang kamp med hyppige tilbakefall. Kan dette tas i egen eller mer egnet tråd snart?! Vil tro de fleste mener at man kan bli avhengig av sukker som man kan bli avhengig av andre ting, ikke at løpet er helt likt mellom sukker, alkohol og andre rusmidler. Alt må ikke tas bokstavelig. Uansett, bytt tråd? Endret lørdag kl. 21:44 av lillelily 6 2
lillelily Skrevet lørdag kl. 21:44 #18968 Skrevet lørdag kl. 21:44 Palmemor skrev (5 timer siden): Nettopp. Hun ser ond ut! Har onde øyne, rett og slett Det første jeg tenkte var at hun hadde øyne (og smil, uvant med liten leppe) som en skikkelig typisk "mean girl". 3 3
Zenhouse Skrevet lørdag kl. 21:46 #18969 Skrevet lørdag kl. 21:46 Anno1969 skrev (4 timer siden): Hun kalte det jo selv gåsetryne!! Skulle jo ikke ha det før hun plutselig fikk det! Innafor når hun selv har brukt begrepet ja 🤭 La merke til at artikulasjonen var tydeligere tilbake i tid- har nok noe med størrelsen på nebbet ja. 9
Palmemor Skrevet lørdag kl. 21:54 #18970 Skrevet lørdag kl. 21:54 lillelily skrev (9 minutter siden): Det første jeg tenkte var at hun hadde øyne (og smil, uvant med liten leppe) som en skikkelig typisk "mean girl". Jupp. Og blikket når hu «klager» på sønnen er helt likt. Når hun får snakke om hvor mye hun tjener, eller om hunden, får hun ett helt annet drag over øynene. Akkurat som at hun er lykkelig da 5 10
Gjokstad Skrevet lørdag kl. 22:46 #18971 Skrevet lørdag kl. 22:46 lillelily skrev (1 time siden): Kan dette tas i egen eller mer egnet tråd snart?! Vil tro de fleste mener at man kan bli avhengig av sukker som man kan bli avhengig av andre ting, ikke at løpet er helt likt mellom sukker, alkohol og andre rusmidler. Alt må ikke tas bokstavelig. Uansett, bytt tråd? Enig, den sukkediskusjonen der begynner å bli dørgende kjedelig😴🥱 3
Marlenene Skrevet lørdag kl. 23:24 #18972 Skrevet lørdag kl. 23:24 Poly skrev (På 4.12.2025 den 21.24): Det er helt feil. Ærlig talt, man kan ikke sammenligne alkoholisme/narkomane med sukkeravhengighet. Man blir ikke avhengig av sukker fysisk på samme måte som man blir av alkohol og narkotika. Fortell meg at du ikke vet noe om spiseforstyrrelser uten å fortelle meg at du ikke vet noe om spiseforstyrrelse 🫰 3 1 3
loffen Skrevet i går, 00:17 #18973 Skrevet i går, 00:17 Cami9 skrev (6 timer siden): Kan noen fortelle meg hva i alle dager Stina har tjent kr 4 520 026 på i 2024? 😅😅😅 Gjør som meg; blokker henne på snap. Det er befriende, jeg lover! 5 5
Miimosa Skrevet i går, 00:46 #18974 Skrevet i går, 00:46 Jeg har spist keto i mange år, og jeg lurer veldig på.. Hvor tynn har hun tenkt til å bli? For hun var helt perfekt allerede for 2 mnd siden. Føler dette dukket opp som et svar på at alle kommenterte at magen hennes ikke var flat og tok screenshot fra pf sin snapp. 6
Sommer48 Skrevet 21 timer siden #18975 Skrevet 21 timer siden J.. skrev (10 timer siden): SC,vil jeg tro. Er jo alt hun gjør for tiden,i jobbsammenheng. Dette var for 2024 når hun var gravid. Nå derimot er det blitt færre følgere. Det er lite innhold i det hun legger ut, alltid det samme. Kjedelig rett og slett! 10
Littelulla Skrevet 17 timer siden #18976 Skrevet 17 timer siden Sussih skrev (På 4.12.2025 den 16.06): Jeg s a ikke at hun var et dyr slik direkte, men at hun må da kunne tenke og klare å ikke kjøpe inn godteri da. Samt spise mørk sjokolade o.l. Men når en er kommet så langt at man sier" dette er det 3 gram sukker i, den kan jeg ikke spise", er det faktisk sykelig oppførsel! Det er et tegn på tvangsmessig oppførsel! Se på alle de isbiter hun har i vannet sitt.....norsk vann er jo det beste på denne jord! Nei, du sa det ikke direkte, men indirekte. Du sa at du betviler hennes evne til å styre seg, og begrunnet det med at hun "ikke er et dyr". Ergo sier du at uten selvkontroll er hun et dyr. Det er mange som strever med denne problemstikken, og det er grusomt å bruke slike utallelser om mennesker som allerede strever. Det er msnge som følger ulike typer diettwr. Noe er ekstremt, det meste er det ikke. At hun først tenkte at 3 grsm sukker var mye har ikke med sykelighet å gjøre, men forståelse og kunnskap. I hvettfall virker det sånn så lenge det holdt at PF sa at det vsr innenfor å spise. Norsk vann er godt, men hva har det med temperatur å gjøre? Mange mennesker foretrekker iskaldt vann, og nevrodivergente, som Stina har nevnt mange ganger at hun tenker hun er, kan være enda mer sensitive på å ha riktig (for seg) temperatur på vannet. 1
Lilleiskaffe Skrevet 17 timer siden #18977 Skrevet 17 timer siden Inntekten fra 2024 er jo selvsagt høy, ettersom det var da hun var gravid og fikk baby. Man ser det jo igjen og igjen, influensere som er gravide får et drøyt hopp i følgere og derav penger. En ting jeg liker med Stina er at hun ikke at «solgt» babyen sin for samarbeid og produkter. Andre influensere får jo sponset mer eller mindre alt utstyr og oppfordrer til et enorm kjøpepress hos kommende mødre. Når det er sagt, så fronter Stina et enormt overforbruk når det kommer til utstyr til babyen, men hun har da hvertfall betalt for det selv. Hun er i like stor grad på å fronte at alt skal være flott og kun det beste er godt nok, dvs det dyreste er godt nok (av utstyr til babyen). Som feks elektrisk vogn. jeg kjenner ei som har elektrisk vogn, på grunn av helse. Elektrisk vogn gjør at hun kan gå tur med babyen sin der hun bor. Ellers trenger vel strengt tatt ikke funksjonsfriske folk elektrisk vogn? Men igjen, hennes penger og hun står fritt til å kjøpe akkurat det hun ønsker. Jeg tror ikke Stina er ond, som flere sier her. Men jeg tror at etter så mange år hjemme,uten kollegaer, utfordringer, uten det å oppleve et arbeidsliv der du må forholde deg til andre mennesker og krav, har gjort at Stina er ikke.. jeg vil ikke si enkel, fordi det er hun ikke, en hun er ikke oppdatert og utviklet. Hun er litt som en telefon som ikke har blitt oppdatert siden 2015. Henger litt etter på visse områder, rett og slett fordi hun mangler erfaring. Det er derfor ordforrådet hennes er så dårlig, hun trenger heller ikke utvikle seg for å være profesjonell mot samarbeidspartnere eller kollegaer, fordi hun strengt tatt har jo ingen. Hun står på stedet hvil. Jeg tror oppriktig ikke at Stina hadde klart å være i jobb, så det er jo egentlig fint at hun har laget seg en jobb som hun kan stå i. Hun tjener penger, betaler skatt, alt mens hun luller rundt i huset og rydder i klær Og skjærer opp appelsiner. Jeg tror også at Stina er klar over at inntekten i fjor er uvanlig høy, og mest sannsynlig blir den ikke like høy fremover, ettersom trekkplasteret er født. Så får vi se da, om hun er fornøyd med tingenes tilstand eller om hun finner på noe annet for å øke tallene igjen, som mange andre influensere gjør. Antar at bryllupet er noe som kan få folk til å bli nysgjerrige igjen, men det vil neste års økonomiske skryt vise 😅 10 2
FruRosa Skrevet 16 timer siden #18978 Skrevet 16 timer siden Stina er elendig på å skjule at PF er borte (Maskorama?) lørdag etter lørdag! 3 1
Cami9 Skrevet 16 timer siden #18979 Skrevet 16 timer siden Gir hun noe til veldedighet? PF gir jo MASSE!
Anneisabell Skrevet 16 timer siden #18980 Skrevet 16 timer siden Cami9 skrev (8 minutter siden): Gir hun noe til veldedighet? PF gir jo MASSE! Tviler jeg på når hun må ha igjen en osteskive fra mannen sin 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå