J.. Skrevet 1 time siden #18861 Skrevet 1 time siden Katinkalille skrev (48 minutter siden): Og hu skjønner fortsatt ikke at nakkevondtene hennes kan komme av flere kilo jur? I tillegg holdes magen inne så hu blir jo snart like blå som en smurf! Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. 1
Katinkalille Skrevet 1 time siden #18862 Skrevet 1 time siden (endret) J.. skrev (4 minutter siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠 Endret 1 time siden av Katinkalille Bilde
MajaKristin Skrevet 1 time siden #18863 Skrevet 1 time siden J.. skrev (4 minutter siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅
elskersommer Skrevet 1 time siden #18864 Skrevet 1 time siden Katinkalille skrev (2 minutter siden): Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken?
Palmemor Skrevet 1 time siden #18865 Skrevet 1 time siden Katinkalille skrev (4 minutter siden): Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠 Ville kanskje droppa å operert inn svære silikonimplantater om jeg hadde nakkeproblemer. Men det er meg da og beklager, men hennes smerteterskel er så lav at mannen kunne dulta borti henne for den overskriften der 4
Katinkalille Skrevet 1 time siden #18866 Skrevet 1 time siden MajaKristin skrev (5 minutter siden): Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅 😂😂😂😂
Katinkalille Skrevet 1 time siden #18867 Skrevet 1 time siden (endret) elskersommer skrev (10 minutter siden): Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken? Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg. Det er vel noe de aller fleste vet! Et liiiite kjapt googlesøk. Endret 1 time siden av Katinkalille Bilde 2
elskersommer Skrevet 1 time siden #18868 Skrevet 1 time siden Katinkalille skrev (21 minutter siden): Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg. Det er vel noe de aller fleste vet! Et liiiite kjapt googlesøk. Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. 1
Katinkalille Skrevet 1 time siden #18869 Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (13 minutter siden): Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. Nei,og det har jeg da heller aldri sagt? Men med opptil flere nakkeskader,hadde vel de fleste gjort alt for å unngå ting som kan trigge det mer. 1 3
Måne Rampelyset Skrevet 7 minutter siden #18870 Skrevet 7 minutter siden Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå