Palmemor Skrevet 4. desember 2025 #18881 Skrevet 4. desember 2025 Poly skrev (18 minutter siden): Tiden må brukes på mer heseblesende julepynting vet du. Det er ikke nok pynt enda 👀 Nei, var sånn det var... 2
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18882 Skrevet 4. desember 2025 Jeg reagerer på flere ting nå...hvem drikker lettbrus om morgenen? Hvorfor ikke lettjuice eller noe annet? Og hvorfor virker det som om at Stina synes hun selv er viktigere enn sitt barn? Det er noe som skurrer her....Narsisisst.. 15 3
J.. Skrevet 4. desember 2025 #18883 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (11 minutter siden): Jeg reagerer på flere ting nå...hvem drikker lettbrus om morgenen? Hvorfor ikke lettjuice eller noe annet? Juice er jo ikke sunt det heller.. Hvorfor folk spiser/drikker ting er jo bare en preferansesak,hverken mer eller mindre.. 6 1
Maia3 Skrevet 4. desember 2025 #18884 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (10 minutter siden): Jeg reagerer på flere ting nå...hvem drikker lettbrus om morgenen? Hvorfor ikke lettjuice eller noe annet? Og hvorfor virker det som om at Stina synes hun selv er viktigere enn sitt barn? Det er noe som skurrer her....Narsisisst.. Mye som skurrer hos dem. Igår fikk S noen kjeks i kalenderen, som inneholdt 3 g sukker og det blei omtrent krise. Hun skulle heller gi dem til gjester, istedenfor å spise dem selv. Tenk det: hele 3 g sukker. Altså........ 12 1
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18885 Skrevet 4. desember 2025 J.. skrev (2 minutter siden): Juice er jo ikke sunt det heller.. Hvorfor folk spiser/drikker ting er jo bare en preferansesak,hverken mer eller mindre.. Nei vet du hva! Brus er det kun tenåringer uten matvett som spiser! Er ikke de så sunne da liksom?? Lavkarbo, sukkerfri.... 3 2
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18886 Skrevet 4. desember 2025 (endret) Maia3 skrev (6 minutter siden): Mye som skurrer hos dem. Igår fikk S noen kjeks i kalenderen, som inneholdt 3 g sukker og det blei omtrent krise. Hun skulle heller gi dem til gjester, istedenfor å spise dem selv. Tenk det: hele 3 g sukker. Altså........ Ikke sant, 3 g. sukker er INGENTING... hun er så ekstremt til det sykelige. ...Det er ikke kun maten som avgjør om vi holder oss sunne, en liten sukkerbit i ny og ne kan løfte livskvaliteten slik at vi blir positive, som igjen gjør at betennelser o.l. ikke oppstår...all energien hun bruker på å dempe lysten på sukker kan faktisk gjøre henne sykere!! hun har sett seg blindt på kostholdet....det er noe som heter livskvalitet........... Endret 4. desember 2025 av Sussih 12 3
Littelulla Skrevet 4. desember 2025 #18887 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (3 minutter siden): Nei vet du hva! Brus er det kun tenåringer uten matvett som spiser! Er ikke de så sunne da liksom?? Lavkarbo, sukkerfri.... Vel, det er en påstand uten noen form for hold i. 4
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18888 Skrevet 4. desember 2025 Littelulla skrev (1 minutt siden): Vel, det er en påstand uten noen form for hold i. Ja men det henger ikke på greip! Frokost er et av dagens viktigste måltider. Brus med sine e-stoffer burde ikke vært der.... 1 3
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18889 Skrevet 4. desember 2025 Dessuten gjør lettbrus deg m e r sulten om morgenen! 2
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18890 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (6 minutter siden): Ikke sant, 3 g. sukker er INGENTING... hun er så ekstremt til det sykelige. ...Det er ikke kun maten som avgjør om vi holder oss sunne, en liten sukkerbit i ny og ne kan løfte livskvaliteten slik at vi blir positive, som igjen gjør at betennelser o.l. ikke oppstår...all energien hun bruker på å dempe lysten på sukker kan faktisk gjøre henne sykere!! hun har sett seg blindt på kostholdet....det er noe som heter livskvalitet........... Dessuten, om en er voksen, så klarer man å ikke spise mengder med godteri hver kveld, mørk sjokolade, frukt og nøtter er vel så bra! Jeg kjøper i k k e den at hun ikke klarer å kontrollere seg! Hun er da ikke et dyr!! 3 1
Littelulla Skrevet 4. desember 2025 #18891 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (10 minutter siden): Ja men det henger ikke på greip! Frokost er et av dagens viktigste måltider. Brus med sine e-stoffer burde ikke vært der.... At du mener det ikke henger på grep er greit nok, og blir en helt annen sak enn at kun ungdom drikker det. Sussih skrev (6 minutter siden): Dessuten, om en er voksen, så klarer man å ikke spise mengder med godteri hver kveld, mørk sjokolade, frukt og nøtter er vel så bra! Jeg kjøper i k k e den at hun ikke klarer å kontrollere seg! Hun er da ikke et dyr!! Hva er det for noe å skrive? Man er da ikke et dyr fordi om man strever med overspising? Stina har mer enn en gdng nevnt at hun mistenker å være adhd-er, og manglende impulskontroll og metthetsfølelse er meget vanlig blandt denne nevrotypen. 2 1 3
Palmemor Skrevet 4. desember 2025 #18892 Skrevet 4. desember 2025 Sussih skrev (19 minutter siden): Ikke sant, 3 g. sukker er INGENTING... hun er så ekstremt til det sykelige. ...Det er ikke kun maten som avgjør om vi holder oss sunne, en liten sukkerbit i ny og ne kan løfte livskvaliteten slik at vi blir positive, som igjen gjør at betennelser o.l. ikke oppstår...all energien hun bruker på å dempe lysten på sukker kan faktisk gjøre henne sykere!! hun har sett seg blindt på kostholdet....det er noe som heter livskvalitet........... Jeg, som kronisk overvektig, skjønner at hun ikke vil spise sukker for å trigge sukkeravhengigheten sin. Men hun spiser jo lavkarbo helt feil. Hvis det er noe hun har lyst på så er det ikke så farlig, men hvis det er noe hun ikke vil ha så er det "farlig" fordi det ikke er lavt nok karboinnhold. Hun spiser erstatninger som om det skulle vært sukkertøy (sukkerfritt) og gir blanke i hele poenget med lavkarbo/sukkerkick/betennelser. Skal hun få bukt med den sukkeravhengigheten sin så må hun kutte ut kunstig søtning, spise rent, og spise mat fra bunn. Men det skjønner hun ikke... 5 13
Katinkalille Skrevet 4. desember 2025 #18893 Skrevet 4. desember 2025 PF sier: jeg er bare gira på at *navn ungen* skal få noe snart, for han kjeder seg litt nå. Men der i huset er det viktigere at mora og gulvfilla av ei bikkje får lender først🤡 Det er vel og bra at unger lærer seg til å vente,men pga mor og bikkje??! 7 6
Poly Skrevet 4. desember 2025 #18894 Skrevet 4. desember 2025 Katinkalille skrev (37 minutter siden): PF sier: jeg er bare gira på at *navn ungen* skal få noe snart, for han kjeder seg litt nå. Men der i huset er det viktigere at mora og gulvfilla av ei bikkje får lender først🤡 Det er vel og bra at unger lærer seg til å vente,men pga mor og bikkje??! Måtte vente på far også enda far selv sa at ungen var utålmodig 😅 6 1
Poly Skrevet 4. desember 2025 #18895 Skrevet 4. desember 2025 Det hun ikke forstår er jo at hun er minst like avhengig av kunstig søtning. Tenker jo på og «kose» seg hele tiden, bare at ting med sukker er byttet ut med kaker av sukkerfri deig, mengder med sukkerfritt godteri, brus osv. Er jo ikke nødvendigvis noe bedre akkurat. 13 1 3
Palmemor Skrevet 4. desember 2025 #18896 Skrevet 4. desember 2025 Poly skrev (12 minutter siden): Måtte vente på far også enda far selv sa at ungen var utålmodig 😅 Neida, hun fant frem en til ungen etter bikkja akkurat der faktisk 1
Zenhouse Skrevet 4. desember 2025 #18897 Skrevet 4. desember 2025 J.. skrev (19 timer siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Hun sier selv hun har 3 nakkeskader, en grunnet en kollisjon, en som er privat og hun ikke vil fortelle om, og så den siste er da blind vold-episoden. Kanskje ikke lurt da å legge inn en del gram silikon i bysten etter alt dette, men hun om det. Forøvrig så reagerer jeg heller på at Stina konsekvent kaller strand-episoden for blind vold, både i egne kanaler og i media. Blind vold skjer uten foranledning, uten en konflikt i forkant. Her var det et møte og en konflikt i forkant der en mann roper at hun må få kontroll på bikkja si, hvorfor hun svarer: bare gå videre, din gretne gamle gubbe. ( kilde : Stinablogg) Så kom slaget. Dette går under kroppskrenkelse, muligens kroppsskade som er enda mer alvorlig. Skjønner godt det var en fæl og vond opplevelse for Stina. Synd de ikke fant fyren, slik at han kunne blitt straffet. Men ikke blind vold. ( ja , jeg er litt flisespikker i blant) 6 6
Palmemor Skrevet 4. desember 2025 #18898 Skrevet 4. desember 2025 Zenhouse skrev (7 minutter siden): Hun sier selv hun har 3 nakkeskader, en grunnet en kollisjon, en som er privat og hun ikke vil fortelle om, og så den siste er da blind vold-episoden. Kanskje ikke lurt da å legge inn en del gram silikon i bysten etter alt dette, men hun om det. Forøvrig så reagerer jeg heller på at Stina konsekvent kaller strand-episoden for blind vold, både i egne kanaler og i media. Blind vold skjer uten foranledning, uten en konflikt i forkant. Her var det et møte og en konflikt i forkant der en mann roper at hun må få kontroll på bikkja si, hvorfor hun svarer: bare gå videre, din gretne gamle gubbe. ( kilde : Stinablogg) Så kom slaget. Dette går under kroppskrenkelse, muligens kroppsskade som er enda mer alvorlig. Skjønner godt det var en fæl og vond opplevelse for Stina. Synd de ikke fant fyren, slik at han kunne blitt straffet. Men ikke blind vold. ( ja , jeg er litt flisespikker i blant) Hun sier også at hun har hjemmekontor, at det er karbohydrater i hårprodukter, at hun hadde stormrier mens hun posta content fra badet på føden, og at hun har en nøktern livsstil. Blandt annet… tror det er for mye forlangt å tenke at hun skal vite forskjell på blind vold og kroppskrenkelese 5 18
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18899 Skrevet 4. desember 2025 (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Hun sier selv hun har 3 nakkeskader, en grunnet en kollisjon, en som er privat og hun ikke vil fortelle om, og så den siste er da blind vold-episoden. Kanskje ikke lurt da å legge inn en del gram silikon i bysten etter alt dette, men hun om det. Forøvrig så reagerer jeg heller på at Stina konsekvent kaller strand-episoden for blind vold, både i egne kanaler og i media. Blind vold skjer uten foranledning, uten en konflikt i forkant. Her var det et møte og en konflikt i forkant der en mann roper at hun må få kontroll på bikkja si, hvorfor hun svarer: bare gå videre, din gretne gamle gubbe. ( kilde : Stinablogg) Så kom slaget. Dette går under kroppskrenkelse, muligens kroppsskade som er enda mer alvorlig. Skjønner godt det var en fæl og vond opplevelse for Stina. Synd de ikke fant fyren, slik at han kunne blitt straffet. Men ikke blind vold. ( ja , jeg er litt flisespikker i blant) Det er leit at hun ble utsatt for vold, men om en har litt sosiale antenner på en måte, så må en i k k e si stygge ting til en fremmed når situasjonen er litt opphetet fra før......dette lærte jeg som barn allerede....men ok..... Endret 4. desember 2025 av Sussih 9 3
Sussih Skrevet 4. desember 2025 #18900 Skrevet 4. desember 2025 Littelulla skrev (2 timer siden): At du mener det ikke henger på grep er greit nok, og blir en helt annen sak enn at kun ungdom drikker det. Hva er det for noe å skrive? Man er da ikke et dyr fordi om man strever med overspising? Stina har mer enn en gdng nevnt at hun mistenker å være adhd-er, og manglende impulskontroll og metthetsfølelse er meget vanlig blandt denne nevrotypen. Jeg s a ikke at hun var et dyr slik direkte, men at hun må da kunne tenke og klare å ikke kjøpe inn godteri da. Samt spise mørk sjokolade o.l. Men når en er kommet så langt at man sier" dette er det 3 gram sukker i, den kan jeg ikke spise", er det faktisk sykelig oppførsel! Det er et tegn på tvangsmessig oppførsel! Se på alle de isbiter hun har i vannet sitt.....norsk vann er jo det beste på denne jord! 6 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå