Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (48 minutter siden):

Og hu skjønner fortsatt ikke at nakkevondtene hennes kan komme av flere kilo jur? I tillegg holdes magen inne så hu blir jo snart like blå som en smurf! 

IMG_4884.png

Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom..

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
J.. skrev (4 minutter siden):

Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom..

Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠

IMG_4886.png

Endret av Katinkalille
Bilde
Skrevet
J.. skrev (4 minutter siden):

Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅

Skrevet
Katinkalille skrev (2 minutter siden):

Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. 

Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken?

Skrevet
Katinkalille skrev (4 minutter siden):

Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠

IMG_4886.png

Ville kanskje droppa å operert inn svære silikonimplantater om jeg hadde nakkeproblemer. Men det er meg da 

og beklager, men hennes smerteterskel er så lav at mannen kunne dulta borti henne for den overskriften der 

• Liker 4
Skrevet
MajaKristin skrev (5 minutter siden):

Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅

😂😂😂😂

Skrevet (endret)
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken?

Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg.  Det er vel noe de aller fleste vet! 
Et liiiite kjapt googlesøk.

IMG_4887.png

Endret av Katinkalille
Bilde
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (21 minutter siden):

Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg.  Det er vel noe de aller fleste vet! 
Et liiiite kjapt googlesøk.

IMG_4887.png

Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. 

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. 

Nei,og det har jeg da heller aldri sagt? Men med opptil flere nakkeskader,hadde vel de fleste gjort alt for å unngå ting som kan trigge det mer.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...