Møffins Skrevet 1 time siden #18861 Skrevet 1 time siden J.. skrev (1 minutt siden): At du har et elendig menneskesyn,handler ikke om å være "woke". Er det elendig menneskesyn å kalle en spade for en spade? Haha, jo, det handler om å være «woke» eller ikke. Jeg sier ting som det er uten filter. Om noen blir såret i den prosessen er ikke det på min kappe. 2 1
Kålrota Skrevet 1 time siden #18862 Skrevet 1 time siden Møffins skrev (32 minutter siden): Vel, nå er ikke jeg en del av «woke» bølgen så om jeg synes noen ser ut som en narkoman så sier jeg nettopp det. Så får de som vil bli butthurt av det bli det😊 Poenget her er vel snarere at du ikke evner å innse at «narkoman» ikke er en ensartet gruppe. Hva får du igjen for å sitte og spy ut elle ting om mennesker på nett? 4
HMK Skrevet 1 time siden #18863 Skrevet 1 time siden Møffins skrev (12 timer siden): Jeg synes pefeddik virker som verdens snilleste mann, men må si han ser ut som en narkoman med det fettete, lange ustelte håret og de harry klærne hans. Rart han ikke kler seg bedre, er han ikke straks 40 år? Kler seg som en tenåring. Han er jo autist. Han har vel stort sett det samme på hele tiden. 2
NoaideBiehtar Skrevet 1 time siden #18864 Skrevet 1 time siden Poly skrev (46 minutter siden): De burde bruke penger på vedlikehold av boligen. Den er i forfall. Og det er bedre og handle få ting av kvalitet enn den sløsingen på interiør hun holder på med. De har råd til møbler som kan vare et livsløp. Beklager, men det er en snobbete holdning. Du kritiserer de først for å ikke bytte ut møblene men beholde slitt interiør, og nå ønsker du at de skal kjøpe dyrere interiør. Hvorfor skal det være en skam å beholde slitt interiør? 1 2
Littelulla Skrevet 35 minutter siden #18865 Skrevet 35 minutter siden Møffins skrev (55 minutter siden): Er det elendig menneskesyn å kalle en spade for en spade? Haha, jo, det handler om å være «woke» eller ikke. Jeg sier ting som det er uten filter. Om noen blir såret i den prosessen er ikke det på min kappe. Det handler ikke om å kalle "en spade for en spade" eller "woke". Å påstå dette blir mer en hersketeknikk for å prøve å nedverdige motmeninger. Å bruke denne typen formuleringer er respektlødt både overfor narkomane og for PF. Det finnes mange andre formulieringer du kunne brukt som ikke ville vært krenkende, respektløse, nedverdigende, etc. Når man da likevel står hardnakket på å bruke dek typen ord tyder det på et ønske om å snakke andre ned framfor å ha en saklig diskusjon, og den holdningen burde vi ha vokst ifra til nå. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå