Kringledame Skrevet 1 time siden #18821 Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (4 timer siden): Har aldri sett noen kommentere i tråden til Sara Emilie at hun har lekegrind.. men hadde det blitt kommentert der slik det gjøres i denne tråden så hadde det blitt fjernet av admin rimelig fort Det er jo fordi den tråden bare blir brukt til å diskutere eksponering av barn, careless regnskap og manglende merking av reklame…. 1
MissCortado Skrevet 1 time siden #18822 Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (4 timer siden): Men det er da mange som bærer barnet i bæresele.. så hvorfor er det så ille at akkurat Stine gjør dette? Bæring er kjempefint, jeg heier på det. Men å bæres så mye rundt hjemme er ikke vanlig, det tillater jeg meg å påstå ganske så bastant. Ettåringer pleier suse rundt i huset, utforske, utvikle seg fritt. 2 1
JegErIkkeMeg Skrevet 50 minutter siden #18823 Skrevet 50 minutter siden Alvea skrev (2 timer siden): Hahaha, så elendig arbeid. Så slurvete og ujevnt strikket jeg ikke som nybegynner i fjor heller. Men er det billig Temugarn hun bruker kanskje? Eller strikkepinner som ikke er tilpasset garntykkelsen? Det er jo helt krise stygt Nei, ordentlig garn fra Sandnes! Pinnene er sikkert fra Søstrene Grene (hun har skrytt mye av dem, noe som også sier noe om ferdighetsnivået). Hun sa hun skulle bruke 2,5 og 3, som står i oppskriften. Hun er bare ikke flink 😅 1
Katinkalille Skrevet 47 minutter siden #18824 Skrevet 47 minutter siden Palmemor skrev (4 timer siden): Ja, svært mange liker det. Men her er det jo tydelig at han prøver å få oppmerksomhet konstant mens mor er opptatt med sitt. Aldri sett noen prøve å avlede en unge med så mye mat som hun gjør, alt for å stå å deige seg og snakke om merkelige ting til en telefon Deige seg,der sa du det😂😂 1
Katinkalille Skrevet 46 minutter siden #18825 Skrevet 46 minutter siden elskersommer skrev (4 timer siden): Har aldri sett noen kommentere i tråden til Sara Emilie at hun har lekegrind.. men hadde det blitt kommentert der slik det gjøres i denne tråden så hadde det blitt fjernet av admin rimelig fort Nå bor vel strengt talt ikke den ungen hverken i lekegrind eller i bæresele heller🤷🏻♀️
Love2017juni Skrevet 43 minutter siden #18826 Skrevet 43 minutter siden J.. skrev (26 minutter siden): Vanligvis kommenteres det at 1 åringer IKKE trenger kalender i det store og hele,mens her klages det på at han ikke får åpne sin først.. Merkelig kontrast. Tror du de fleste som mener at kalender for 1åringer er tull tenker at mor/far og hunden(!) sin kalender skal åpnes på kamera mens barnet må henge i ro å se på? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå