Littelulla Skrevet 29. november 2025 #18741 Skrevet 29. november 2025 Maia3 skrev (8 timer siden): Alt kan diskuteres Jeg tror ganske sikkert hun hadde greid seg mer selvstendig, om hun bare hadde prøvd. Hun er vant til å ha PF tett på. Det er nok både positivt og negativt, for jeg tror hun hadde kunnet oppleve mestring og blitt tryggere i morsrollen om hun var litt mer selvstendig i gjøremålene sine. (Bare for å presisere, så syns jeg hun er en god mor, men hun er ei som liker å ha "oppskrifter" å følge slik jeg tolker henne. Det er ikke alltid like lett når det gjelder å følge levende vesner. Dog er det lett å se at hun dtadig utvikler seg.). 5 1
Palmemor Skrevet 29. november 2025 #18742 Skrevet 29. november 2025 Jeg lurer helt oppriktig på hva hun baserer påstanden om at han ikke var klar for barnehage, på. For det nevner hun ikke. Hun bare sier at han ikke var klar. Basert på hva? Jeg spør av helt oppriktig nysgjerrighet 7
Vilde78 Skrevet 29. november 2025 #18743 Skrevet 29. november 2025 Ikke godt å si, aner ikke hva grunnen deres er. Vi hadde tilvenning når vår lille var 15 mnd og det er ikke umulig at jeg hadde droppet det hvis vi ikke måtte pga jobb. Den intense gråten når vi dro, og panikken hjemme bare vi gikk inn i et annet rom... helt tydelig at hun ikke forsto greia og at hun var redd for å bli forlatt når som helst, tilogmed hjemme. Også gikk det selvsagt over, neppe med varige skader, slik det stort sett gjør for alle. Nå løper hun inn og kaster seg i armene på de ansatte. Men å stå i det der når barnet er 12 mnd og du ikke må... ikke sikkert jeg hadde gjort heller. 11 4 4
Palmemor Skrevet 29. november 2025 #18744 Skrevet 29. november 2025 Vilde78 skrev (6 minutter siden): Ikke godt å si, aner ikke hva grunnen deres er. Vi hadde tilvenning når vår lille var 15 mnd og det er ikke umulig at jeg hadde droppet det hvis vi ikke måtte pga jobb. Den intense gråten når vi dro, og panikken hjemme bare vi gikk inn i et annet rom... helt tydelig at hun ikke forsto greia og at hun var redd for å bli forlatt når som helst, tilogmed hjemme. Også gikk det selvsagt over, neppe med varige skader, slik det stort sett gjør for alle. Nå løper hun inn og kaster seg i armene på de ansatte. Men å stå i det der når barnet er 12 mnd og du ikke må... ikke sikkert jeg hadde gjort heller. Nei ikke jeg heller. Ikke når de er så små. Men om de tenker at han skal syns det er dritgøy uten noe form for tilvenning, gråt, sutring etc så kommer han jo ikke til å begynne i barnehage. Og hva med skolen? Mine var ikke fra seg av begeistring første skoledag heller. De var jo redde og nervøse, alt var nytt, og det selv med mange kjente fra barnehagen 6 1
J.. Skrevet 29. november 2025 #18745 Skrevet 29. november 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Jeg lurer helt oppriktig på hva hun baserer påstanden om at han ikke var klar for barnehage, på. For det nevner hun ikke. Hun bare sier at han ikke var klar. Basert på hva? Jeg spør av helt oppriktig nysgjerrighet Er jo flott hun ikke utleverer slikt,for det er faktisk ikke noe for oss å vite. 8 11
Vinnanna15 Skrevet 29. november 2025 #18746 Skrevet 29. november 2025 Makan til ensidig kost i det huset der 😅 10 2
Vilde78 Skrevet 29. november 2025 #18747 Skrevet 29. november 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Nei ikke jeg heller. Ikke når de er så små. Men om de tenker at han skal syns det er dritgøy uten noe form for tilvenning, gråt, sutring etc så kommer han jo ikke til å begynne i barnehage. Og hva med skolen? Mine var ikke fra seg av begeistring første skoledag heller. De var jo redde og nervøse, alt var nytt, og det selv med mange kjente fra barnehagen Helt enig i det, men alt for tidlig å konkludere med at de kommer til å feige ut og ikke stå i det senere. Etter hvert "må" de jo, og det blir interessant å se om de klarer å stå i det da. J.. skrev (1 time siden): Er jo flott hun ikke utleverer slikt,for det er faktisk ikke noe for oss å vite. Absolutt! 1
Palmemor Skrevet 29. november 2025 #18748 Skrevet 29. november 2025 Vilde78 skrev (17 minutter siden): Helt enig i det, men alt for tidlig å konkludere med at de kommer til å feige ut og ikke stå i det senere. Etter hvert "må" de jo, og det blir interessant å se om de klarer å stå i det da. Absolutt! Men det er jo det, de «må» jo aldri noe. De har ingenting å forholde seg til. Eller, han har; men ikke hun. Og det virker som hun lever som at hele verden skylder henne noe. Jeg kan ta feil og da er jeg først ut å innrømme det, men de har en veldig bulldoser-aktig tilnærming til livet. 2 13
Palmemor Skrevet 29. november 2025 #18749 Skrevet 29. november 2025 J.. skrev (1 time siden): Er jo flott hun ikke utleverer slikt,for det er faktisk ikke noe for oss å vite. Men det må da gå an å lure likevel. Jeg tror nemlig hun ikke takler at han er misfornøyd, og hun var tydelig før oppstart at hun skulle gi de beskjed om å ringe så fort han gråt, var lei seg, slo seg etc, for da skulle hun hente han. Det går jo ikke an å være så virkelighetsfjern 4 9
Gjest Det handler om deg Skrevet 29. november 2025 #18750 Skrevet 29. november 2025 Hvorfor lavkarbo?
JegErIkkeMeg Skrevet 29. november 2025 #18751 Skrevet 29. november 2025 Det handler om deg skrev (2 timer siden): Hvorfor lavkarbo? Fordi hun har så mye inflammasjon i kroppen (hennes ord) 😅 1
Blåttvann Skrevet 29. november 2025 #18752 Skrevet 29. november 2025 JegErIkkeMeg skrev (6 minutter siden): Fordi hun har så mye inflammasjon i kroppen (hennes ord) 😅 Og da er det så fint å spise masse ultraprosessert mat. 😅 8 8
JegErIkkeMeg Skrevet 29. november 2025 #18753 Skrevet 29. november 2025 Blåttvann skrev (11 minutter siden): Og da er det så fint å spise masse ultraprosessert mat. 😅 Så lenge det er lavkarbo mener hun det er greit 🤷🏼♀️ Hun skjønner det jo ikke 😅 3 6
Blåttvann Skrevet 29. november 2025 #18754 Skrevet 29. november 2025 (endret) JegErIkkeMeg skrev (53 minutter siden): Så lenge det er lavkarbo mener hun det er greit 🤷🏼♀️ Hun skjønner det jo ikke 😅 Deilig med litt Bremykt, brød med evig holdbarhet, lettbrus, kunstig godteri uten en eneste ingrediens som kan kalles mat, sauser fra pose og smøreost med smak. Kroppen hennes blir nok veldig fort kvitt den inflammasjonen. 🤣 Endret 29. november 2025 av Blåttvann 14 7
Mamma53 Skrevet 29. november 2025 #18755 Skrevet 29. november 2025 Blåttvann skrev (58 minutter siden): Og da er det så fint å spise masse ultraprosessert mat. 😅 Ja, LK er bra når man har mye inflammasjon i kroppen å LK er mye rein mat, så mye mindre ultraprosessert enn vanlig mat faktisk. 3
Blåttvann Skrevet 29. november 2025 #18756 Skrevet 29. november 2025 Mamma53 skrev (4 minutter siden): Ja, LK er bra når man har mye inflammasjon i kroppen å LK er mye rein mat, så mye mindre ultraprosessert enn vanlig mat faktisk. Lavkarbo med renvare ja. Ikke det Stina spiser som knapt kan kalles mat. 11 1
Vinnanna15 Skrevet 29. november 2025 #18757 Skrevet 29. november 2025 Vinnanna15 skrev (5 timer siden): Makan til ensidig kost i det huset der 😅 Får han bare leverpostei og kremost på brødskiva? 🙈 6
Sol Rampelyset Skrevet 29. november 2025 #18758 Skrevet 29. november 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Lilleiskaffe Skrevet 29. november 2025 #18759 Skrevet 29. november 2025 Palmemor skrev (8 timer siden): Jeg lurer helt oppriktig på hva hun baserer påstanden om at han ikke var klar for barnehage, på. For det nevner hun ikke. Hun bare sier at han ikke var klar. Basert på hva? Jeg spør av helt oppriktig nysgjerrighet Det er ikke vår business, er helt supert at foreldrene ikke har delt hvorfor. Det er ingenting vi har noe med. 1 8
AnnaLovise Skrevet 29. november 2025 #18760 Skrevet 29. november 2025 Blåttvann skrev (4 timer siden): Lavkarbo med renvare ja. Ikke det Stina spiser som knapt kan kalles mat. Tenk å ha så mye ressurser tilgjengelig, men ikke orke å gjøre bittelitt research... den kvalmen hun kjenner på, er jeg 80 prosent sikker på at hun blir kvitt hvis hun dropper halvparten av den mengden sukkerfri brus med aspartam hun tyller i seg. Inflamasjon kommer hun til å ha til evig tid med den mengden tilsetningsstoffer hun inntar både oralt og i sprøyteform. Spesielt å bo på hver sin planet under samme tak. All den kunnskapen om mat som næring ,som mannen hennes innehar, hvordan unngår hun å ta til seg noe, men istede finne på humbug selv?🤣 5 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå