Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper at sykdom i barnehage var det som ble avgjørende for at veslegutten ikke skal starte likevel..😂 Sa hun ikke at han storkoste seg der? 

Og hvorfor blir alle mine nye innlegg slettet nå??? Jeg har jo ikke skrevet noe upassende eller annerledes enn andre andre her! 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte at det ikke gikk med barnehagen. 

De må jo komme til kjernetiden og DET passer jo ikke, altfor tidlig! 

Og nå skjønner de at mye sykdom vil gå ut over dems hverdager! Slikt går ikke! 🥴

• Liker 21
Skrevet

Men de skjønner at han må gå på skole? Eller. Må og må. Men at det er en opplæringsplikt her til lands? Eller skal han få slippe det om han ikke er klar og?

• Liker 12
Skrevet
MajaKristin skrev (3 timer siden):

Noen som blir med på drikkelek hvor en tar en sluk hver gang Stina tar seg i håret eller vifter med det? 

Da må det kjøpes inn i kassevis 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Cornett skrev (53 minutter siden):

Og nå skjønner de at mye sykdom vil gå ut over dems hverdager! Slikt går ikke! 🥴

Særlig ikke siden det er ungen som bestemmer,det blir som han vil sier hun. 

• Liker 3
Skrevet
chsa skrev (5 timer siden):

Hva i alle dager har skjedd med leppene nå? Hjelpes. Hele munnpartiet er jo helt endret.

Ser ut som hun har fått seg et skikkelig slag på tygga. Verandaleppe de luxe. Overhodet ikke fint 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Cornett skrev (1 time siden):

Du har nok et poeng her. Det plikter og starte i barnehage. Man må opp og levere. Hver dag. Hente. Foreldremøter og engasjement. Men bra for sønnen sånn sett. Han er bare 1 år og har det best hjemme. 

• Liker 3
Skrevet
Poly skrev (11 minutter siden):

Null luktesans men appelsinene lukta godt si

Ikke så lett å holde styr på alt som blir sagt når man ikke går gjennom snappene før de legges ut 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Nå har det haglet kritikk for at ungen skulle starte tidlig i barnehagen, og jaggu ramler det inn kritikk når de ombestemmer seg. Er det mulig for dem å gjøre noe riktig for folket her inne? 

Endret av Littelulla
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Men de skjønner at han må gå på skole? Eller. Må og må. Men at det er en opplæringsplikt her til lands? Eller skal han få slippe det om han ikke er klar og?

Synes denne uttalelsen er skikkelig rar. Det er snakk om et barn på 1.år (!) - stor forskjell på det og skolestarter. Jeg hadde lett droppet barnehagestart noen år om jeg/vi hadde hatt mulighet til det. Barn på 1.år har det som oftest best hjemme. All forskning viser jo også dette, og at bhg for de minste ikke er best for barnet. Hvis man i tillegg ser på bemanningskrisa i bhg, så synes jeg det sier litt. 

Synes helt ærlig det står respekt av de å gjøre dette valget. Ser nok av andre influensere som sender barna i bhg og har lange dager. Andre blir kritisert for å være lite delaktige i livet til barna sine , og sende de bort - mens her blir Stina og PF kritisert for å IKKE sende sin 1(!!!) åring i bhg. 

Jeg er ikke den største fanen av Stina, og er uenig i masse - men akkurat dette er jeg helt enig med henne i. 

• Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet

Kjempebra at de ombestemmer seg og venter med barnehagestart! 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Prelunia skrev (3 minutter siden):

Synes denne uttalelsen er skikkelig rar. Det er snakk om et barn på 1.år (!) - stor forskjell på det og skolestarter. Jeg hadde lett droppet barnehagestart noen år om jeg/vi hadde hatt mulighet til det. Barn på 1.år har det som oftest best hjemme. All forskning viser jo også dette, og at bhg for de minste ikke er best for barnet. Hvis man i tillegg ser på bemanningskrisa i bhg, så synes jeg det sier litt. 

Synes helt ærlig det står respekt av de å gjøre dette valget. Ser nok av andre influensere som sender barna i bhg og har lange dager. Andre blir kritisert for å være lite delaktige i livet til barna sine , og sende de bort - mens her blir Stina og PF kritisert for å IKKE sende sin 1(!!!) åring i bhg. 

Jeg er ikke den største fanen av Stina, og er uenig i masse - men akkurat dette er jeg helt enig med henne i. 

Jeg har ikke kritisert de for å ikke sende han i barnehage. Jeg var en av de som mente at de burde bruke muligheten de hadde til å ha han hjemme 

Min kommentar var ironisk rettet mot hennes uttalelser i dag om at alt skulle skje på hans premisser, og de ikke visste når han ville bli klar for barnehagen. Det måtte de bare se an

Hun uttalte før oppstart at det var hans behov å dra i barnehagen, noe jeg stilte meg undrende til, da det finnes gode muligheter for å stimulere ett så lite barn (igjen, hennes uttalelser om at han trenger stimuli og annen insput)

Hun uttalte også at han stortrivdes der, så jeg tror, med trykk på tror, at de innså nå at det å ha barn i barnehage krever en form for forpliktelser som de på ingen måte er vant til 

At de velger å ha han hjemme er helt supert og absolutt noe jeg selv hadde valgt for mine barn dersom jeg hadde hatt økonomi til det 

• Liker 21
  • Nyttig 9
Skrevet
Littelulla skrev (24 minutter siden):

Nå har det haglet kritikk for at P skulle starte tidlig i barnehagen, og jaggu ramler det inn kritikk når de ombestemmer seg. Er det mulig for dem å gjøre noe riktig for folket her inne? 

Det er vel heller snakk om at Stina sier imot seg selv hele tiden. Først var det sønnen sitt behov å starte i bhg pga lite stimuli hjemme. Hun ville jo ha han hjemme heeeeele tiden, men siden han var fyllt ett år måtte han jo i bhg.  Hun sa han storkoste seg. Men etter tre, fire dager har pipen fått en annen lyd. Fordi? Da har han kanskje ikka hatt det så bra der likevel? Men hvorfor utlevere alt? Da er det ikke rart folk reagerer.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (Akkurat nå):

Det er vel heller snakk om at Stina sier imot seg selv hele tiden. Først var det sønnen sitt behov å starte i bhg pga lite stimuli hjemme. Hun ville jo ha han hjemme heeeeele tiden, men siden han var fyllt ett år måtte han jo i bhg.  Hun sa han storkoste seg. Men etter tre, fire dager har pipen fått en annen lyd. Fordi? Da har han kanskje ikka hatt det så bra der likevel? Men hvorfor utlevere alt? Da er det ikke rart folk reagerer.

Er det ikke positivt at hun kan ombestemme seg? Innrømme at det ikke var riktig? Fint at hun ikke utleverer hvordan det egentlig gikk i barnehagen? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Merkelig dame. Bare dollefjes og hår heseblesende juleforberedelser Z 

Skrevet

Elsker at hun må minne oss på at hun har cashet ut så mye til bilen😭fått sikkert nye følgere og de må jo få dette med seg 😭😭

kilde: bildet e fra Stina sin snap 😁

IMG_0196.png

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Det har du rett i. Men jeg mener oppriktig at dette barnet hadde hatt godt av et annet miljø enn han har hjemme. Det jeg ser, gjør at JEG tolker og har min mening . Du har rett til å ha andre meninger. Ingen ettåringer har godt av 7-8 timers dager, men det er nok heller ingen realitet for dette barnet. 

Det må du gjerne mene. Likevel er det mange her som legger fram sin tolkning som reneste fasiten. 

Jeg tror Stina og PF vil greie å gi barnet nok til å ha ham hjemme en stund til. Det er faktisk begrenset hvor mye man trenger å tre ned på en ettåring. Å få delta i dagligdagse gjøremål holder lenge. (Ja, her legger jeg det selv fram som fasit, men det gjelder barns utvikling, lek og læring, ikke tolkning av en snutt her og der). 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Himmelen_91 skrev (40 minutter siden):

Elsker at hun må minne oss på at hun har cashet ut så mye til bilen😭fått sikkert nye følgere og de må jo få dette med seg 😭😭

kilde: bildet e fra Stina sin snap 😁

IMG_0196.png

Livet er lettere med stor bil ja. Det er det jeg mangler i livet…

• Liker 8
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Livet er lettere med stor bil ja. Det er det jeg mangler i livet…

Ja, du må kjøpe varebil, da har du enda mer god plass 😜

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...