Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er enig med stinas selvdiagnotisering. Hun har nok adhd og gjør absolutt ingenting for å regulere den. Evner ikke å planlegge,  overstimulert og gjør kun det hun har lyst til. Ja vi kan si hun er lat men jeg tror det er uregulert adhd. Ikke uvanlig at de oppfattes late.
I tillegg synes jeg hun har en egoisitisk personlighet så det hjelper ikke akkurat. Men man blir kanskje slik av all selvfokuseringa på kamera… 

• Liker 10
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noen som er sjukere,men som egentlig ikke er så veldig sjuk,enn det Stina er? Og tenk det a,ungen vekte hu hele 11!! ganger i natt... helt sjuuuukt å tenke på💩

• Liker 9
Skrevet

Hu er fin da. «Gjør ikke noe at Klåvvi blir bortskjemt for hu er så liten». Akkurat 

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (15 minutter siden):

Hu er fin da. «Gjør ikke noe at Klåvvi blir bortskjemt for hu er så liten». Akkurat 

Er det mulig😂😂🤡

• Liker 5
Skrevet

At hun gidder å styre med det «lavkarbo»-opplegget fatter jeg ikke, hun som er så lat. Er jo mye sunnere og enklere å spise ‘ordentlig’ renvarebasert mat enn å memorere kjemiske navn på karbohydrater som kroppen ikke klarer å bryte ned og som dermed «ikke teller». Er jo ganske komisk at hun mener hun spiser lavkarbo når det tross alt er den næringskilden hun fråtser mest av, hun bare passer på at hun spiser karbohydrater som vi ikke er ment å spise og som kroppen hennes derfor ikke kan nyttiggjøre seg av. Høres ikke veldig sunt ut spør du meg

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AntiBullshit skrev (5 minutter siden):

At hun gidder å styre med det «lavkarbo»-opplegget fatter jeg ikke, hun som er så lat. Er jo mye sunnere og enklere å spise ‘ordentlig’ renvarebasert mat enn å memorere kjemiske navn på karbohydrater som kroppen ikke klarer å bryte ned og som dermed «ikke teller». Er jo ganske komisk at hun mener hun spiser lavkarbo når det tross alt er den næringskilden hun fråtser mest av, hun bare passer på at hun spiser karbohydrater som vi ikke er ment å spise og som kroppen hennes derfor ikke kan nyttiggjøre seg av. Høres ikke veldig sunt ut spør du meg

Ett lavkarbokosthold er aldri anbefalt å bestå av erstatninger sånn som hun tyller i seg. Men som med alt annet er det jo enda en ting hun predikerer som sannhet, som hu ikke har peiling på

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Katinkalille skrev (6 timer siden):

Finnes det noen som er sjukere,men som egentlig ikke er så veldig sjuk,enn det Stina er? Og tenk det a,ungen vekte hu hele 11!! ganger i natt... helt sjuuuukt å tenke på💩

Sååå sjukt pjusk og dausjuk men har krefter til og prioritere og pakke julekalender til hunden. 

• Liker 7
Skrevet
Katinkalille skrev (10 timer siden):

Er ikke barnet også syk? Hvem sitter seriøst å teller på hvor mange ganger barnet våkner? Er jo ganske vanlig, spesielt når dem er syke. 

• Liker 10
Skrevet
Poly skrev (3 timer siden):

Sååå sjukt pjusk og dausjuk men har krefter til og prioritere og pakke julekalender til hunden. 

Eller orker å sminke seg å prate til oss, nei så pjusk er a ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så mye repetitivt på det hu legger inn. Daglig poses i et speil i stua, fra ørten vinkler. Og nå er det i tillegg på med alle lys og julebyen frem til det bli pakket ned 🙈

• Liker 13
Skrevet
Anonym Frøken skrev (45 minutter siden):

Det er så mye repetitivt på det hu legger inn. Daglig poses i et speil i stua, fra ørten vinkler. Og nå er det i tillegg på med alle lys og julebyen frem til det bli pakket ned 🙈

Jepp, sånn var det hele jula i fjor også 

• Liker 9
Skrevet

HVORDAN kan man rote så mye på ett kjøkken at det tar en time å rydde det?? Vi er til enhver tid 5 mennesker i hus (ofte fler) og ikke engang etter ett stort selskap med 30 stk er det så jævlig på kjøkkenet 

• Liker 15
Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

HVORDAN kan man rote så mye på ett kjøkken at det tar en time å rydde det?? Vi er til enhver tid 5 mennesker i hus (ofte fler) og ikke engang etter ett stort selskap med 30 stk er det så jævlig på kjøkkenet 

Å de er hjemmeværende begge to... Men prinsessa klarer vel ikke å rydde... hu er jo sjukt pjusk.  Men er ikke første gangen, hun er jo vandt til at han rydder opp etter hu. Litt av en mor hun der... 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
anonym23445566 skrev (13 minutter siden):

Å de er hjemmeværende begge to... Men prinsessa klarer vel ikke å rydde... hu er jo sjukt pjusk.  Men er ikke første gangen, hun er jo vandt til at han rydder opp etter hu. Litt av en mor hun der... 

jeg bare forstår ikke at man som voksen kan stå å lage mat, også bare la ting stå igjen på benken. Skitne tallerkner strødd utover, tom emballasje, bestikk… det er fryktelig uhygienisk til å ha bakteriefobi 

Er jo ikke første gang heller at han legger ut disse snappene hvor han må rydde kjøkkenet 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

jeg bare forstår ikke at man som voksen kan stå å lage mat, også bare la ting stå igjen på benken. Skitne tallerkner strødd utover, tom emballasje, bestikk… det er fryktelig uhygienisk til å ha bakteriefobi 

Er jo ikke første gang heller at han legger ut disse snappene hvor han må rydde kjøkkenet 

Og bæreselen er bare slengt på gulvet. 

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (8 minutter siden):

Forstår han at han på en måte «hiver henne under bussen» ved å vise dette, eller tror han at dette er helt vanlig å ha det slik? 

• Liker 19
Skrevet
Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Forstår han at han på en måte «hiver henne under bussen» ved å vise dette, eller tror han at dette er helt vanlig å ha det slik? 

Jeg har tenkt at han gjør det som ett stikk tidligere, men nå er jeg ikke sikker lenger 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Dette er helt likt som kjøkkenet så ut da hun var gravid og etter fødselen. Hun lar ALT ligge og slenge. 

Nå er hun forkjølet, og det viser tåleevnen hennes når DET gjør at hun overhodet ikke klarer å fungere.

Pelle er forresten også forkjølet, men evner tydeligvis å rydde likevel…

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 14
Skrevet
anonym23445566 skrev (1 time siden):

Dem har en ordning der kjøkkenet er hans oppgave å rydde,mens hun har ansvar for resten om jeg forstod rett. Kanskje vært bedre at man ryddet etter seg selv

• Liker 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Dem har en ordning der kjøkkenet er hans oppgave å rydde,mens hun har ansvar for resten om jeg forstod rett. Kanskje vært bedre at man ryddet etter seg selv

Hvorfor ville det vært bedre, når de syns dette funker for dem?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...