Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Manana321 skrev (33 minutter siden):

Man trenger ikke sko når barnet går ikke på egne bein enda. Holder med antiskli tøfler 😊 ullsokker til å sove ute i vogna

Ja dem varmer nok føttene godt når det er barna er ute og leker i snøen. Eller har barnehagene nå fått en ansatt  pr barn, slik at disse bare kan henge i bæresele ute? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Ja dem varmer nok føttene godt når det er barna er ute og leker i snøen. Eller har barnehagene nå fått en ansatt  pr barn, slik at disse bare kan henge i bæresele ute? 

Det finnes "booties" til barn som er ute men ikke kan gå enda og derfor ikke trenger ordentlig sko..

De har eksistert i minst 10 år..

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (12 timer siden):

Fokuset hans er nok mest på egen helse,trening og søvn. Ja,og så å gå rundt med ungen festet i bæresele inne og overalt dem er, selv om føttene hans nesten lander i grøten han koker.. tror nok det er bra for ungen å få litt bevegelsesfrihet og møte andre barn og voksne. Lurer på om PK har passet på at han har fått seg skikkelige sko, ikke bare tøfler som er det dem kler på han.

Skikkelige sko skal han ikke ha før han går, fotposee er vanlig å bruke frem til det :)

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Det er jo helt vanlig å bruke sånne poser på føttene når de ikke kan gå. Sko på en fot som ikke kan gå er jo håpløst

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (8 timer siden):

Det er jo helt vanlig å bruke sånne poser på føttene når de ikke kan gå. Sko på en fot som ikke kan gå er jo håpløst

Jo, men hu må nok ha litt tykkere fotposer. De der var jo altfor tynne. Verken tid til å søke om vinterregndress eller ordentlig varme fotposer. Men hu har vel tid til å kjøpe mye rææææl fra rusta! 

• Liker 7
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (14 timer siden):

Men hva er det som haster sånn for deg?? 

Ingenting som haster, men den dama har aldri klart å kle på ungen sin. 

• Liker 11
Skrevet
Himmelen_91 skrev (9 minutter siden):

Jo, men hu må nok ha litt tykkere fotposer. De der var jo altfor tynne. Verken tid til å søke om vinterregndress eller ordentlig varme fotposer. Men hu har vel tid til å kjøpe mye rææææl fra rusta! 

Unger pleier ikke å gå ut i barnehagen den første tiden, så det går nok sikkert bra. Pust!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Isola2 skrev (13 minutter siden):

Unger pleier ikke å gå ut i barnehagen den første tiden, så det går nok sikkert bra. Pust!

What? Dem gjør jo det? Her tok de ut på dag 2, så vet ikke hva du snakker om. Stina har aldri brydd seg om hvordan hu skal kle på barnet sitt, så dette er vel ikke noe nytt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (1 time siden):

What? Dem gjør jo det? Her tok de ut på dag 2, så vet ikke hva du snakker om. Stina har aldri brydd seg om hvordan hu skal kle på barnet sitt, så dette er vel ikke noe nytt. 

Jepp, her var og minien ute på dag to under tilvenning, med full påkledning 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Hæ? De er da selvsagt ute 

• Liker 4
Skrevet
Isola2 skrev (8 timer siden):

selvfølgelig er de ute den første tiden. 

• Liker 2
Skrevet
Pasha skrev (2 timer siden):

selvfølgelig er de ute den første tiden. 

Totalt avsporing, men da er det nok ulik praksis i forskjellige barnehager... My bad..legger meg totalt flat for å unngå å bli kasta på bålet. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Idag har han omsider fått noe annet enn smørepålegg på skiva! :D Så godt å se hun tar til seg råd (selv om hun ikke leser her...)

• Nyttig 5
Skrevet

Litt morsomt at hun sier at hun ikke vil gi han pakkekalender hver dag for å ikke gjøre han bortskjemt, men å skjemme bort hunden sin og seg selv, det er greit🤣 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (På 18.11.2025 den 10.53):

Det finnes "booties" til barn som er ute men ikke kan gå enda og derfor ikke trenger ordentlig sko..

Godt over 20. Min hadde sånne også. Fra Reima tror jeg, haha. 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (48 minutter siden):

Godt over 20. Min hadde sånne også. Fra Reima tror jeg, haha. 

JEG hadde sånne som ettåring, og jeg er 30. Så nei, ingenting nytt det der. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (På 18.11.2025 den 10.53):

16. 😄Husker jeg brukte sånne til min. Klarer ikke huske hva de het.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om hele snabben hun skar av fiskepuddingen havnet i søpla?🫣

Men veldig bra at han ikke kveles av paprika lenger, da 👍

Tipper hun har fått litt nye ideer mtp mat i barnehagen.

Det med pakkekalender blir jo nesten litt trist... PF sin er pakket og klar i store esker under treet. Hun har kjøpt sjokoladekalender til hunden, men det er ikke nok fordi hunden er så bortskjemt 🙄

Selv får hun pakkekalender fra PF, i tillegg til sukkerfri kalender, Rituals kalender og en skjønnhetskalender hvis vi skal følge fjoråret... men ungen skal ikke få, for da kan han bli bortskjemt.. 

Kanskje tiden er inne for å droppe kalenderhysteriet til hele gjengen?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Himmelen_91 skrev (16 timer siden):

Ingenting som haster, men den dama har aldri klart å kle på ungen sin. 

Ifølge hvem? "Fasiten" på Kvinneguiden - som aldri har vært i nærheten av ungen? Som ikke vet om han trives/mistrives med bekledningen? Som ikke vet om han er kald eller varm, eller akkurat passe? Du har høye tanker omq din vurdering av hva som er best for andre, lik mange andre her. 

At man gjør ulikt betyr ikke nødvendigvis at en har rett og en har feil. Det kan rett og slett bare være ulikt. Hvert alternativ kan være det beste for den det gjelder. 

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...