Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cami9 skrev (50 minutter siden):

Helt enig med deg! Ikke et eneste skap hos meg ser i nærheten av slik ut. Jævlig ekkelt

Og ikke minst fult av bakterier!! Greit vi skal omgi oss med naturlig mengde bakterier og må tåle litt «møkk», men det der var helt forferdelig grusomt 🤢

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (54 minutter siden):

Og ikke minst fult av bakterier!! Greit vi skal omgi oss med naturlig mengde bakterier og må tåle litt «møkk», men det der var helt forferdelig grusomt 🤢

Jeg er mildt sagt sjokkert (!)

• Liker 2
Skrevet
lew skrev (8 timer siden):

Hun lever sammen med barnefar,men gjør dem aldri noe sammen som familie?

De gjør ting sammen, har sett julemarked sammen i dag, lekeland sammen, går turer sammen m.m

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Fy fader, de jakkene hennes, og de slukene og det skapet! 🤮

Og Tec 7 på benkeplata? Herregud, de har da råd til å bytte benkeplate, og sikkert kjøkken også, uten å merke det på kontoen! For noen harrytasser!

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (13 timer siden):

Hvorfor gir hun ikke bare sønnen den samme maten hun lager til seg selv? Ja greit noen begrensninger er greit.. men han kan helt fint spise kjøttboller i tomatsaus han også? Eller paprika med kremost, frukt, grønnsaker, havregrøten til puff eddik. All vanlig mat, han er et menneske.. men det eneste han har hørt om er leverpostei, makrell og kremost naturell på ei rista tørr brødskive. 

Peffeddik laget grøt til seg og sønnen i morges 🙂

• Liker 2
Skrevet
MzMe skrev (4 timer siden):

Det var vell Stina som lagde grøten..

Skrevet
Pigaloppa skrev (3 timer siden):

Nei

Skrevet
adriana32 skrev (På 15.11.2025 den 22.51):

Hva i all verden?? Jentekveld med vasking av badet?? Hun er et merkelig vesen- og fy fader så skittent hun har det. 🤢🤢

Mulig venninne vet hun er dårlig på å vaske og vil gi en hjelpende hånd 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet
MzMe skrev (9 timer siden):

Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Angel75 skrev (1 time siden):

Nei

Stina delte på sin kanal at hun laga grøt. Mens Pelle delte på sin kanal at han laga. 😂 

Om de hadde snakka sammen så kunne de blitt enige om og holde seg til en historie 😅🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

"Det er litt vanskelig når det bare er sånn smøremat man kan ta på". NEI STINA! Han kan spise annet enn smøremat!

• Liker 16
Skrevet

En annen ting jeg stusser på. Hun sier at det er ikke for hennes skyld at han skal i barnehagen, det er for hans, fordi han trenger stimuli. Hun kan godt ha laaang tilvenning for hun vil være med sønnen sin, hun. 
Hva med å benytte seg av feks. åpen barnehage, babysang, babysvømming, henge med andre, dra litt rundt annet enn hvaltorvet, invitere familie og venner hjem oftere.... Sånn hvis hun må poengtere at hun ikke trenger at han er i barnehage...?

• Liker 13
  • Nyttig 14
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

En annen ting jeg stusser på. Hun sier at det er ikke for hennes skyld at han skal i barnehagen, det er for hans, fordi han trenger stimuli. Hun kan godt ha laaang tilvenning for hun vil være med sønnen sin, hun. 
Hva med å benytte seg av feks. åpen barnehage, babysang, babysvømming, henge med andre, dra litt rundt annet enn hvaltorvet, invitere familie og venner hjem oftere.... Sånn hvis hun må poengtere at hun ikke trenger at han er i barnehage...?

Hadde jeg hatt deres inntekt og hverdag så hadde jeg lett holdt ungen hjemme fra barnehage. Syntes det er så drøyt å sende så små barn i barnehage, egentlig

Foreldre kan fint gi stimuli til barna, men da må man også som du poengterer - være litt kreativ og tørre å by litt på seg selv også. Følger ikke Stina slavisk, men ser ikke akkurat at de gjør noe annet enn å sitte i lekegrinda eller han «hjelpe» med husvask 😅

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet
kraftwerk skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg hatt deres inntekt og hverdag så hadde jeg lett holdt ungen hjemme fra barnehage. Syntes det er så drøyt å sende så små barn i barnehage, egentlig

Foreldre kan fint gi stimuli til barna, men da må man også som du poengterer - være litt kreativ og tørre å by litt på seg selv også. Følger ikke Stina slavisk, men ser ikke akkurat at de gjør noe annet enn å sitte i lekegrinda eller han «hjelpe» med husvask 😅

Enig, hadde jeg hatt muligheten hadde jeg vært hjemme med ettåringen min enda, men de krever jo mer og mer stimuli så man må jo bli litt kreativ å finne på litt mer😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Ønske og behov er ikke alltid det samme.

Mange barn som ikke gå i bhg,men gjør det alikevel.

• Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (13 minutter siden):

Hun er virkelig i en posisjon hun kunne ha utsatt bhg start nettopp for barnets skyld. Ingen barn trenger bhg før 2-3 års alder. Trist. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
J.. skrev (5 minutter siden):

Ønske og behov er ikke alltid det samme.

Mange barn som ikke gå i bhg,men gjør det alikevel.

Er jo det jeg sier. Hun skylder på hans behov, men det er i realiteten hennes.

• Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (4 minutter siden):

Hun er virkelig i en posisjon hun kunne ha utsatt bhg start nettopp for barnets skyld. Ingen barn trenger bhg før 2-3 års alder. Trist. 

Ja hadde jeg hatt mulighet hadde jeg virkelig vært hjemme lenger med ungene mine. Den tida får man virkelig aldri igjen

Men er jo litt gøy å se at hun ikke skal gå fra han hvis han gråter, da skal han være med hjem igjen. Og hvis han ikke vil være der så trenger han det ikke... Det skal bli artig å følge med på denne tilvenninga (som hun omtalte som laaaaang, hvertfall ei uke).... 

• Liker 8
Skrevet
kraftwerk skrev (13 minutter siden):

Nei, hun sier jo selv at de ikke omgås så mange. Men de har jo barselgrupper (som hun har vært på cafe med) og jeg vet Sandefjord kommune har gode tilbud til de som er hjemme med barn (hadde hvertfall, så ikke drep meg om jeg sier feil nå)

De kan jo jobbe fra hvorsomhelst i hele verden, tenk all den tida de kunne og kan bruke på å reise rundt nå før han skal på skolen... jeg er misunnelig på hvordan jeg ville hatt det om jeg var dem! :D

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå er situasjonen der i heimen og i morens hode som den er, så barnehage er til barnets beste. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor de styrer med bhg start nå. Vent nå til nyåret i det minste. Hver uke er dyrebar for utviklingen når de er så små. Jo eldre de er ved bhg tilvenning jo bedre. Hun virker ikke helt klar heller slik som hun snakker. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...