Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
TR72 skrev (10 timer siden):

Å den syke stemmen når hun snakker til han!! Rista brød hver dag, og den forklaringen på det!! Syns oppriktig synd på den ungen!

Vis skjult innhold

Å hva er gærnt med å gi han rista brød hver dag? Vi frøs også ned brød å tok opp skiver hver dag å rista når barna var små og ikke spiste mye om gangen. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Hvordan kan du glemme noe som postes jevnlig i tråden?

Folk elsker å vise til 5-10-15 år gamle hendelser.

Fordi jeg nistirrer ikke på denne tråden hver dag😅

• Nyttig 6
Skrevet
Meley skrev (40 minutter siden):

Å hva er gærnt med å gi han rista brød hver dag? Vi frøs også ned brød å tok opp skiver hver dag å rista når barna var små og ikke spiste mye om gangen. 

Problemet er at dette er ikke en næringsrik og variert mat. Hun får daglig kommenterer på det og blir opplyst at man skal variere kostholdet til de små for at de skal spise bedre med forskjellige tekstur og farger fra de er små til de blir større. Det er så mye godt man kan lage til barn.. Samtidig lager hun forskjellig mat til seg selv som er sunt, har allverdens med tid og serverer det samme kjedelige hver dag til sønnen sin. For å ikke nevne at hun gir han ferdigmat fra glass ellers. Orker ikke å tilberede nan heller, men gir ferdigblandet hele dagen lang... Det er det som provoserer folk. Hun er faktisk et forbilde for unge jenter og det er dette de får sett. For å ikke nevne hva kan det gjøre med sønnen deres og hans forhold til mat når han blir eldre. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Manana321 skrev (2 timer siden):

Problemet er at dette er ikke en næringsrik og variert mat. Hun får daglig kommenterer på det og blir opplyst at man skal variere kostholdet til de små for at de skal spise bedre med forskjellige tekstur og farger fra de er små til de blir større. Det er så mye godt man kan lage til barn.. Samtidig lager hun forskjellig mat til seg selv som er sunt, har allverdens med tid og serverer det samme kjedelige hver dag til sønnen sin. For å ikke nevne at hun gir han ferdigmat fra glass ellers. Orker ikke å tilberede nan heller, men gir ferdigblandet hele dagen lang... Det er det som provoserer folk. Hun er faktisk et forbilde for unge jenter og det er dette de får sett. For å ikke nevne hva kan det gjøre med sønnen deres og hans forhold til mat når han blir eldre. 

Dette, i tillegg til at de selv vet hvor kresne og sære de er i matveien, de bør vel klare å gi sønnen bedre vaner da… 

«jeg spiser ikke vanlig brød og det gjør ikke PF heller» sier hun til hvorfor hun fryser ned brød for ikke å kaste (som er supert. For all del!) men å kjøpe ferdig nan som kastes hver dag er helt greit… Hun snakker mot seg selv hele tiden 

• Liker 9
Skrevet

Undrer egentlig hvorfor Stina som liksom skal være så "beauty queen" (med sine sminkevideoer osv) fortsatt kjører så old school vippeextensions. Det har jo kommet et stykke lenger enn disse "viftene" som dekker halve øyet og ikke akkurat er så veldig flatterende. Jeg bruker det ikke selv (ikke praktisk for meg av mange årsaker), men synes det kan være veldig fint, men de blokkene av noen vifter er virkelig ikke det peneste dessverre og det ser veldig jalla ut.. Var kjapt innom nå og tenkte så fin hun var nå, mye mer "naturlig" (ikke så hardt sminket osv), men så kom det selvfølgelig opp at hun skulle på vippetime rett etterpå 🤭 tror hun er litt stuck i den "mye vil ha mer" ifh til dette med "beauty" og ser seg veldig blind på det.. Man går liksom over den grensa med å kun fremheve til å bli tacky. Til å være så "bestis" med Sophie Elise så er det rart hun ikke har lært litt der. Hun er jo egentlig veldig søt og pen, men det blir gjemt i all dilldall fra vipper og ekstreme lepper, som også mange går bort ifra nå egentlig, men alt henger visst veldig igjen hos Stina. Hun henger liksom veldig etter, bare rart i hodet mitt når man skal liksom være så influenser, men være så langt tilbake "trendmessig". Er egentlig spent på om hun en dag vil gå mer naturlig og begynner da og poste mye om det og alt hun kanskje angret på da, som så mange andre gjør.. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (8 minutter siden):

Undrer egentlig hvorfor Stina som liksom skal være så "beauty queen" (med sine sminkevideoer osv) fortsatt kjører så old school vippeextensions. Det har jo kommet et stykke lenger enn disse "viftene" som dekker halve øyet og ikke akkurat er så veldig flatterende. Jeg bruker det ikke selv (ikke praktisk for meg av mange årsaker), men synes det kan være veldig fint, men de blokkene av noen vifter er virkelig ikke det peneste dessverre og det ser veldig jalla ut.. Var kjapt innom nå og tenkte så fin hun var nå, mye mer "naturlig" (ikke så hardt sminket osv), men så kom det selvfølgelig opp at hun skulle på vippetime rett etterpå 🤭 tror hun er litt stuck i den "mye vil ha mer" ifh til dette med "beauty" og ser seg veldig blind på det.. Man går liksom over den grensa med å kun fremheve til å bli tacky. Til å være så "bestis" med Sophie Elise så er det rart hun ikke har lært litt der. Hun er jo egentlig veldig søt og pen, men det blir gjemt i all dilldall fra vipper og ekstreme lepper, som også mange går bort ifra nå egentlig, men alt henger visst veldig igjen hos Stina. Hun henger liksom veldig etter, bare rart i hodet mitt når man skal liksom være så influenser, men være så langt tilbake "trendmessig". Er egentlig spent på om hun en dag vil gå mer naturlig og begynner da og poste mye om det og alt hun kanskje angret på da, som så mange andre gjør.. 

det er jo ikke fryktelig lenge siden hun sa at «all natural» ikke var noe for henne, så tviler på at det skjer. Men jeg er enig med deg i at hun er en innmari søt jente som hadde sett så mye bedre ut uten de overdrevne vippene og fyll i leppene. Hun (og de influenserne med henne som holder på sånn) sier jo at naturlig ikke er pent; hvordan blir det da for barna dems? Er ikke de heller pene naturlig? De vokser jo opp i en verden hvor alt skal fikses på for å være vakker…

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Manana321 skrev (3 timer siden):

Folk må heller slutte å bli provosert av influencere. Det er like galskap det.

• Nyttig 5
Skrevet

Oij. Hun starta dagen med å klage på ungen istedenfor å ha en «i dag er han ett år, hipp hurraaaa». 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Artig liten diskusjon mellom Stina og PF ang melke-handel 🤭

Synes jeg aner en tanke passiv-agressivitet der, ja 😅

Humøret hennes var vel heller ikke på topp til frokosten heller...trist start på 1-års dagen, spør du meg.

Det virker som om hun synes det er slitsomt at gutten er aktiv (for hun selv var jo bare snill og grei som liten, og satt stille og puslet med lekene)

I tillegg var det jo kommet en tann i natt, så da var det bare å få ringt PF så han kunne stå opp.

Var ikke mye "hipp hurra for bursdagsbarnet"-humør der, nei 🙄

• Liker 12
Skrevet (endret)
Oline5 skrev (49 minutter siden):

Artig liten diskusjon mellom Stina og PF ang melke-handel 🤭

Synes jeg aner en tanke passiv-agressivitet der, ja 😅

Humøret hennes var vel heller ikke på topp til frokosten heller...trist start på 1-års dagen, spør du meg.

Det virker som om hun synes det er slitsomt at gutten er aktiv (for hun selv var jo bare snill og grei som liten, og satt stille og puslet med lekene)

I tillegg var det jo kommet en tann i natt, så da var det bare å få ringt PF så han kunne stå opp.

Var ikke mye "hipp hurra for bursdagsbarnet"-humør der, nei 🙄

Må ikke glemme at hun egentlig ville ha jente fordi PF er den perfekte jentepappaen. Hun vil jo egentlig bare ha en liten dukke som hun kunne kle opp i prinsesse kjoler og bare være søt. 

Endret av MajaKristin
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Når skal han i barnehage? Husker hun sa han skulle begynne når han var ett år? 

Skrevet
Palmemor skrev (30 minutter siden):

Når skal han i barnehage? Husker hun sa han skulle begynne når han var ett år? 

Hvorfor er det relevant for tråden?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det relevant for tråden?

Jeg lurer. Og hvis ikke du har svaret så trenger du jo ikke svare?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Neimen så rart at en ungen på 1 år ikke vil sitte i bingen hele dagen😆 Han er jo enten der eller hengende i bæresele. Men klart,da fikk hu klagd litt på han i dag også. Hu var jo tross alt myyye roligere som unge og satt for seg selv og lekte.. 🫠

IMG_4506.jpeg

• Liker 4
Skrevet
Meley skrev (8 timer siden):

Når mor selv sitter å stapper innpå med alskens frukt og grønnsaker til frokost,så går det vel ann å gi ungen no mer enn bare kremost naturell og "stei" eller?? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (27 minutter siden):

Når mor selv sitter å stapper innpå med alskens frukt og grønnsaker til frokost,så går det vel ann å gi ungen no mer enn bare kremost naturell og "stei" eller?? 

Det har jeg ikke sagt noe på, heilt enig i at ungen fint kan få frukt/grønnsakef atmed frokosten. Men jeg spurte hva som var gærnt med ristet brød. 

• Nyttig 3
Skrevet

Ei venninne av meg spurte om hvorfor han ikke fikk skorpe , men ikke noe svar.

• Liker 2
Skrevet

Han snap er i dag fylt av at sønnen er ett år. Hennes er fylt av seg selv…

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er min mening, jeg synes de små nette barnefingrene er ALT for nærme kniven når hun bruker den. Og som i bildet  når hun skjærer av skorpen av et ristet brød så legger hun litt kraft i skjæringen. Dette synes jeg er litt nifst.

Screenshot_20251112_202502_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Mandagsbarn74 skrev (44 minutter siden):

Ei venninne av meg spurte om hvorfor han ikke fikk skorpe , men ikke noe svar.

Hvorfor skal hun svare på slikt? Er helt helt irrelevant for denne "venninen" din om et fremmed barn spiser skorpe eller ikke..

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...