Lilleiskaffe Skrevet lørdag kl. 18:53 #18201 Skrevet lørdag kl. 18:53 Faina skrev (30 minutter siden): Åhnei, det kan du ikke ha noe imot. Det skader jo ikke andre å se en hund sitte ved bordet på en restaurant. Nei, det skader ingen. Men folkeskikk ute blant folk er ikke det samme som hjemme hos en selv. Lar heller ikke hundene mine sitte på stoler da vi er på besøk hos andre folk. 2 2
Cornett Skrevet lørdag kl. 20:08 #18202 Skrevet lørdag kl. 20:08 Det går ikke Ann å reise mer enn 10 min avgårde i bil med baby!!!!!????? For det første, du har ikke en baby lenger. Og for det andre, hvordan tror du folk bor i dette landet??? Har alle shopping rett uttafor døra! Når man ikke kunne tro hun dere kunne bli verre.... 12 2
Littelulla Skrevet lørdag kl. 23:57 #18204 Skrevet lørdag kl. 23:57 (endret) Cornett skrev (3 timer siden): Det går ikke Ann å reise mer enn 10 min avgårde i bil med baby!!!!!????? For det første, du har ikke en baby lenger. Og for det andre, hvordan tror du folk bor i dette landet??? Har alle shopping rett uttafor døra! Når man ikke kunne tro hun dere kunne bli verre.... Var ikke det (i dag) i forhold til sovetider og planene de hadde for dagen? Er vel helt normalt å time kjøring og søvn, særlig når man skal bruke sovetiden hjemme til noe spesielt? Nå er han ikke fylt et år riktig enda heller, så hvorfor krisemaksimere at hun kaller ham baby? Den tiden går så fort at man skal da virkelig få nyte å dra ut babytiden så mye som mulig (under forsvarlige greneer). Endret i går, 00:04 av Littelulla 1 5
sushi92 Skrevet i går, 04:37 #18205 Skrevet i går, 04:37 Poly skrev (6 timer siden): Og der var julegalskapen i gang… Er det jeg liker best å se på hennes kanaler,så jeg er klar😀 2 1
sushi92 Skrevet i går, 04:42 #18206 Skrevet i går, 04:42 (endret) Cornett skrev (8 timer siden): Det går ikke Ann å reise mer enn 10 min avgårde i bil med baby!!!!!????? For det første, du har ikke en baby lenger. Og for det andre, hvordan tror du folk bor i dette landet??? Har alle shopping rett uttafor døra! Når man ikke kunne tro hun dere kunne bli verre.... Jeg har selv vært nøye med at jeg MÅ sørge for at barna mine får søvnen sin og har vært veldig nøye på å legge alt opp etter når de skal sove. Så da er det faktisk ikke bare å dra på en lang handletur om det ikke er lenge til barnet skal sove duppen sin. Så dette er ikke unormalt. Værste jeg kan tenke meg er at de er trøtte når man er på farten. Og mitt barn er 14 mnd,men kaller han fortsatt for babyen min,så er da ikke rart at hun kaller sitt barn for baby enda🤭 Det blir bare pirking på småting. Endret i går, 04:43 av sushi92 1 4
Faina Skrevet 17 timer siden #18207 Skrevet 17 timer siden Orly skrev (17 timer siden): Mange folk lar hunden sitte ved bordet hjemme og sove i sengen , det er et ikke problem selv om du ikke gjør det Nei, men da er jo ingenting av det Stin gjør et problem. Selv om du eller mange av oss andre her ikke gjør det samme. Kan like godt legge tråden her død da. 1 3
Nepped Skrevet 16 timer siden #18208 Skrevet 16 timer siden sushi92 skrev (8 timer siden): Jeg har selv vært nøye med at jeg MÅ sørge for at barna mine får søvnen sin og har vært veldig nøye på å legge alt opp etter når de skal sove. Så da er det faktisk ikke bare å dra på en lang handletur om det ikke er lenge til barnet skal sove duppen sin. Så dette er ikke unormalt. Værste jeg kan tenke meg er at de er trøtte når man er på farten. Og mitt barn er 14 mnd,men kaller han fortsatt for babyen min,så er da ikke rart at hun kaller sitt barn for baby enda🤭 Det blir bare pirking på småting. Samme her. Min er 10mnd, og søvnrutinene er alfa og omega her. Lite dagsøvn = grytidlig opp neste dag. Dog så tar vi ungen og vogna med, og kan godt ta en pause i handelen for å få trillet/kjørt den duppen. De fleste i barselgruppa vår planlegger dagen rundt søvnen og tilrettelegger for uthvilte barn, uten at det problematiseres så mye som hos stina. 2
Katinkalille Skrevet 16 timer siden #18209 Skrevet 16 timer siden Littelulla skrev (13 timer siden): Var ikke det (i dag) i forhold til sovetider og planene de hadde for dagen? Er vel helt normalt å time kjøring og søvn, særlig når man skal bruke sovetiden hjemme til noe spesielt? Nå er han ikke fylt et år riktig enda heller, så hvorfor krisemaksimere at hun kaller ham baby? Den tiden går så fort at man skal da virkelig få nyte å dra ut babytiden så mye som mulig (under forsvarlige greneer). Han er så absolutt ingen liten baby,men 1 år om typ 1 uke. Det tar 25 min ish,en vei,fra Sandefjord til Tønsberg. Det burde være mulig å få til. Skal vi på noe annet enn Kiwi og Coop må vi kjøre 1 time og 10-15 min,én vei. Selv med 5 unger har det aldri vært noe problem! Men de 2 der klarer aldri noe alene med den ungen! Tror også den ungen hadde hatt meget godt av litt miljøforandringer. Men det er klart,Stina fikk jo panikk da ungen fikk taki en paprikabit,for herreguuud nei,den kan du jo bli kvæælt av!! Altså.... 5
Orly Skrevet 15 timer siden #18210 Skrevet 15 timer siden Faina skrev (1 time siden): Nei, men da er jo ingenting av det Stin gjør et problem. Selv om du eller mange av oss andre her ikke gjør det samme. Kan like godt legge tråden her død da. Jo det er nok å ta av som er mer seriøst og så må man tåle å få kommentar på det man skiver i tråden her 1
Orly Skrevet 15 timer siden #18211 Skrevet 15 timer siden Altså det er jo bare å ta med vogn og la han sove der , om de skal være borte i mange timer, er jo ikke langt dit de skulle. Nå har jeg aldri vært så nazi på rutiner da, så jeg ser ikke problemet. 4
Nepped Skrevet 14 timer siden #18213 Skrevet 14 timer siden Men det jeg alltid har lurt på; bruker de ikke kjøkkenet i november/desember? Det må jo bli noe sinnsykt mye vasking med alt det nipset utover benkene? 4 1
Orly Skrevet 14 timer siden #18214 Skrevet 14 timer siden Hun pynter mer enn meg,,’men akkurar julepyntingen liker jeg å se på
Littelulla Skrevet 14 timer siden #18215 Skrevet 14 timer siden Katinkalille skrev (2 timer siden): Han er så absolutt ingen liten baby,men 1 år om typ 1 uke. Det tar 25 min ish,en vei,fra Sandefjord til Tønsberg. Det burde være mulig å få til. Skal vi på noe annet enn Kiwi og Coop må vi kjøre 1 time og 10-15 min,én vei. Selv med 5 unger har det aldri vært noe problem! Men de 2 der klarer aldri noe alene med den ungen! Tror også den ungen hadde hatt meget godt av litt miljøforandringer. Men det er klart,Stina fikk jo panikk da ungen fikk taki en paprikabit,for herreguuud nei,den kan du jo bli kvæælt av!! Altså.... Jeg sa ikke liten baby. At dere bor som dere gjør har jo også ført til andre rutiner/behov enn for folk som bor mer sentralt. Nå skulle de også bære ned julepynten fra loftet mens han sov, så derfor ville de time det til at de rakk hjem før soving. At hun er overdrevent engstelig for kvelning er så sin sak, men det var ikke temaet nå. Ikke til det du svarte meg på i hvertfall.
Katinkalille Skrevet 13 timer siden #18216 Skrevet 13 timer siden Littelulla skrev (42 minutter siden): Jeg sa ikke liten baby. At dere bor som dere gjør har jo også ført til andre rutiner/behov enn for folk som bor mer sentralt. Nå skulle de også bære ned julepynten fra loftet mens han sov, så derfor ville de time det til at de rakk hjem før soving. At hun er overdrevent engstelig for kvelning er så sin sak, men det var ikke temaet nå. Ikke til det du svarte meg på i hvertfall. 🫡 1
sushi92 Skrevet 13 timer siden #18217 Skrevet 13 timer siden Orly skrev (2 timer siden): Altså det er jo bare å ta med vogn og la han sove der , om de skal være borte i mange timer, er jo ikke langt dit de skulle. Nå har jeg aldri vært så nazi på rutiner da, så jeg ser ikke problemet. Jeg har 2 barn som alltid har våknet lett. Så om man skal på butikker og stopper vognen her og der så er det langt ifra sikkert at alle barn får en så god dupp på shopping. 3 1
Orly Skrevet 12 timer siden #18218 Skrevet 12 timer siden sushi92 skrev (17 minutter siden): Jeg har 2 barn som alltid har våknet lett. Så om man skal på butikker og stopper vognen her og der så er det langt ifra sikkert at alle barn får en så god dupp på shopping. Nei nei men er det ikke snakk om deg, men klart vil man finne unnskyldninger for å gjøre livet ekstra vanskelig så finner man nok det, godt man er forskjellig 3
Littelulla Skrevet 12 timer siden #18219 Skrevet 12 timer siden Orly skrev (24 minutter siden): Nei nei men er det ikke snakk om deg, men klart vil man finne unnskyldninger for å gjøre livet ekstra vanskelig så finner man nok det, godt man er forskjellig Nå var det heller ikke Stina selv som syns dette var vanskelig. Det er folk her inne aom syns det var problematisk at Stins gjorde det som funket best for dem.
Måne Rampelyset Skrevet 12 timer siden #18220 Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå