Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lili-S skrev (21 timer siden):

😂😂 Må hun til gynekolog fordi hun griser til sofaen…? 😂😂 

IMG_6456.jpeg

🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 28.10.2025 den 14.56):

Hun fant ikke mer filter å bruke? 

Merkelig at hun bruker filter når hun blir såååå ekstremt "vakker " etter å ha sminket seg! 

Hun gjør gud hjelpe oss ikke annet enn å vise dagens make up, frokost og utallige selfier!

Følger ikke denne dødskjedelige primadonnaen, men hun dukker opp innimellom. 

ALDRI noe nytt å komme med !

Screenshot_20251030_223314_Snapchat.jpg

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Greit nok å gi hunden eggerøre, men på bordet?!

Screenshot_20251031_213926_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (4 minutter siden):

Har jeg gjort mange ganger med mine hunder også 😂 vi spiste til og med julemiddag sammen der hundene satt pent og pyntelig på hver sin stol og vi spiste sammen. Så koselig! Men klart dette er helt krise for folk som feks ikke liker hunder eller har andre regler for hundene sine. 
personlig ser ikke jeg noe problem med at Stina gjør det der. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Faina skrev (1 time siden):

Har hunder, og det der kunne jeg aldri funnet på å gjøre. Synes ikke noe om det.

Endret av Angel75
  • Liker 8
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Har hunder, og det der kunne jeg aldri funnet på å gjøre. Synes det ikke noe om det.

Deg om det. Synes folk generelt gjør masse greier som jeg aldri hadde funnet på å gjøre, men tenker at folk får da gjøre det de ønsker og synes er greit. Så lenge det er innenfor lovverket da. Ingen som dør eller blir skadet av at en hund spiser eggerøre fra bordet hvertfall. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Faina skrev (49 minutter siden):

Det ser jeg virkelig ikke problemet med 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (8 timer siden):

Har jeg gjort mange ganger med mine hunder også 😂 vi spiste til og med julemiddag sammen der hundene satt pent og pyntelig på hver sin stol og vi spiste sammen. Så koselig! Men klart dette er helt krise for folk som feks ikke liker hunder eller har andre regler for hundene sine. 
personlig ser ikke jeg noe problem med at Stina gjør det der. 

Altså jeg liker hunder. Har ikke hund selv pr nå, men har hatt og er "besøkshjem" for en og passer en annen 2-4 uker i slengen flere ganger i året når eieren er på reise. Alle sammen får special treatment med feks eggerøre, men aldri at tanken har streifet meg at de skal sitte ved bordet og spise 😳 De får være i sofaen og kose/sove, null stress, men de verken spiser ved bordet eller sover i sengene. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (9 timer siden):

Det ser jeg virkelig ikke problemet med 

Hva folk gjør hjemme i egen stue er helt greit, men de lar hunden sitte på stol på restaurant og. Neste blir vel at de ber om at hun får en skål med kjøtt 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (24 minutter siden):

Hva folk gjør hjemme i egen stue er helt greit, men de lar hunden sitte på stol på restaurant og. Neste blir vel at de ber om at hun får en skål med kjøtt 

At hun får mat til hunden på restaurant er da virkelig ikke et problem. 
men jeg er enig i at hunder ikke skal sitte på stoler på restauranter og spise av bordet, der trekker til og med jeg en grense 😅  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (2 minutter siden):

men jeg er enig i at hunder ikke skal sitte på stoler på restauranter og spise av bordet, der trekker til og med jeg en grense 😅  

Var heller ikke maten jeg reagerte på. Men at de lar hunden sitte i en stol på restaurant som en del av selskapet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (55 minutter siden):

Men jeg svarte på bildet som var lagt ut på og det var hjemme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (5 minutter siden):

Argumentet blir gjerne rundskrevet for å trekke ditt argument vekk fra poenget..

Standard greie når man blir motsagt..

• Nyttig 4
Skrevet

Stina har jo blitt et helt annet menneske på alle plan! Var nettopp inne på snappen etter 5 mnd uten. 

Skrevet
Guido skrev (7 minutter siden):

Stina har jo blitt et helt annet menneske på alle plan! Var nettopp inne på snappen etter 5 mnd uten. 

Skjedd noen endringer ja, hun var oppe og gikk tur ute før fugg’ern feis her om dagen 😅 

Skrevet
Lilleiskaffe skrev (7 timer siden):

Skjedd noen endringer ja, hun var oppe og gikk tur ute før fugg’ern feis her om dagen 😅 

Også har leppene triplet seg i størrelse siden sist🤣 KK i Oslo fikser det meste

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (8 timer siden):

Ja og jeg skrev jo at hva folk gjør hjemme får bli opp til dem

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (8 timer siden):

Argumentet blir gjerne rundskrevet for å trekke ditt argument vekk fra poenget..

Standard greie når man blir motsagt..

Jeg motsa ingen da. Nå må du slappe av med dette forsvaret ditt. Jeg kommenterte ett innlegg i tillegg til å svare på kommentaren om restauranten. Det finnes flere nyanser enn svart og hvitt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (9 timer siden):

Åhnei, det kan du ikke ha noe imot. Det skader jo ikke andre å se en hund sitte ved bordet på en restaurant. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke vanlig å late som hunden er et menneske.

Endret av Faina
  • Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...