anonym23445566 Skrevet 27. oktober #18141 Skrevet 27. oktober Overfylt kjøleskap. Har aldri sett ett kjøleskap som er så fult. Men enda så er det hver dag på butikken og handler 😳😳 dette er jo bare det ene kjøleskapet. Kan tenke meg hvordan det andre ser ut det som er i Pelle k sin avdeling. 5
chsa Skrevet 27. oktober #18142 Skrevet 27. oktober (endret) anonym23445566 skrev (30 minutter siden): Overfylt kjøleskap. Har aldri sett ett kjøleskap som er så fult. Men enda så er det hver dag på butikken og handler 😳😳 dette er jo bare det ene kjøleskapet. Kan tenke meg hvordan det andre ser ut det som er i Pelle k sin avdeling. Nå lager du jo bare opp din egen fantasi her? Stina dokumenterte dette ETTER en storhandel. Trenger ikke finne på ting og legge ut her uten kontekst for å skape reaksjoner. Endret 27. oktober av chsa 5 5
Nepped Skrevet 27. oktober #18143 Skrevet 27. oktober Nussepus skrev (34 minutter siden): At det er utrolig uhøflig å forsyne seg 4!! ganger av maten i en bursdag. Han eier jo ikke oppdragelse eller sosiale antenner. Kanskje, med mindre vertene er som oss og setter pris på at det blir tomt. Vi vet og sånn nogenlunde hvem av gjestene som spiser som en hest, og hvem som ikke gjør det. 3 3
Palmemor Skrevet 27. oktober #18144 Skrevet 27. oktober chsa skrev (1 time siden): Nå lager du jo bare opp din egen fantasi her? Stina dokumenterte dette ETTER en storhandel. Trenger ikke finne på ting og legge ut her uten kontekst for å skape reaksjoner. Nei, hun dokumenterer det etter hun har vært på shopping og handla inn til tapas på en søndagsbutikk. Hun har alltid stappfullt kjøleskap, og storhandler på ingen måte. Det har hun selv sagt, at å storhandle ikke funker for henne fordi hun ikke kan planlegge nå hva hun skal spise til lunsj i morgen. 16 2
Littelulla Skrevet 27. oktober #18145 Skrevet 27. oktober Nussepus skrev (11 timer siden): At det er utrolig uhøflig å forsyne seg 4!! ganger av maten i en bursdag. Han eier jo ikke oppdragelse eller sosiale antenner. For deg er det uhøflig. Hos mange andre regnes der for uhøflig ikke å forsyne seg godt. Kan være greit å huske på at ens egen mening og oppdragelse ikke er fasiten for alle andre. 5 1 4
Katinkalille Skrevet 28. oktober #18146 Skrevet 28. oktober Stina som tror at Russsta har tjent flere millioner på at hun har reklamert gratis for de. Vel,ikke alle handler like mye ræl som Stina da... og de fleste evner å passe på tinga sine,og ihvertfall GIDDE å lete fram det man har,i stedet for å bare kjøpe nytt hele tiden.. noen har hodet godt planta oppi egen rass! 14
sushi92 Skrevet 28. oktober #18147 Skrevet 28. oktober Katinkalille skrev (1 time siden): Stina som tror at Russsta har tjent flere millioner på at hun har reklamert gratis for de. Vel,ikke alle handler like mye ræl som Stina da... og de fleste evner å passe på tinga sine,og ihvertfall GIDDE å lete fram det man har,i stedet for å bare kjøpe nytt hele tiden.. noen har hodet godt planta oppi egen rass! Er det galt å handle på Rusta også nå? 😅 Da er det mange som har såkalt "ræl" hjemme,inkludert meg selv🤣 6 4
Zenhouse Skrevet 28. oktober #18148 Skrevet 28. oktober sushi92 skrev (3 minutter siden): Er det galt å handle på Rusta også nå? 😅 Da er det mange som har såkalt "ræl" hjemme,inkludert meg selv🤣 Tolker det @Katinkalilleskriver, at det handler mer om hvor mye, enn nødvendigvis hvor det blir handlet. 12 5
panzerpølsa Skrevet 28. oktober #18149 Skrevet 28. oktober Katinkalille skrev (5 timer siden): Stina som tror at Russsta har tjent flere millioner på at hun har reklamert gratis for de. Vel,ikke alle handler like mye ræl som Stina da... og de fleste evner å passe på tinga sine,og ihvertfall GIDDE å lete fram det man har,i stedet for å bare kjøpe nytt hele tiden.. noen har hodet godt planta oppi egen rass! Hun fant ikke mer filter å bruke? 11 2
Palmemor Skrevet 28. oktober #18150 Skrevet 28. oktober sushi92 skrev (5 timer siden): Er det galt å handle på Rusta også nå? 😅 Da er det mange som har såkalt "ræl" hjemme,inkludert meg selv🤣 På ingen måte galt å handle på rusta. Det som er galt, for flere enn Stina, er når man handler, pakker vekk, handler nytt, pakker vekk, handler nytt… ikke fryktelig bærekraftig 12 3
Katinkalille Skrevet 28. oktober #18151 Skrevet 28. oktober sushi92 skrev (7 timer siden): Er det galt å handle på Rusta også nå? 😅 Da er det mange som har såkalt "ræl" hjemme,inkludert meg selv🤣 Absolutt ikke galt i å handle på Rusta,gjør det selv😅 men jeg kjøper ikke nytt,pakker vekk,gidder ikke å finne fram,men heller kjøper nytt,runde på runde. Sikkert litt dårlig formulert,men ser andre tok poenget og forklarte bedre😅 6 1
Katinkalille Skrevet 28. oktober #18152 Skrevet 28. oktober Zenhouse skrev (7 timer siden): Tolker det @Katinkalilleskriver, at det handler mer om hvor mye, enn nødvendigvis hvor det blir handlet. Helt riktig🙌🏼 2
FruRosa Skrevet 29. oktober #18153 Skrevet 29. oktober Mens hun lager lunch i dag driver hun som vanlig og fikler med håret hele tiden. Resultat: hun står resten av seansen med en klump fetaost i hårfestet 😆 11 23
Marlii Skrevet 29. oktober #18154 Skrevet 29. oktober Men den sofarengjøringen da, det er da virkelig ikke så lenge siden sist, også så ufattelig møkkete 😳 jeg har 3 unger og en hund, og sofaen vår er ikke i nærheten så møkkete etter en rens. Ruller de seg i møkk før de setter seg? 7 8
Lili-S Skrevet 29. oktober #18155 Skrevet 29. oktober 😂😂 Må hun til gynekolog fordi hun griser til sofaen…? 😂😂 12 1
panzerpølsa Skrevet 29. oktober #18156 Skrevet 29. oktober Lili-S skrev (12 minutter siden): 😂😂 Må hun til gynekolog fordi hun griser til sofaen…? 😂😂 Har hun bakteriell vaginose eller en heftig infeksjon i underlivet siden hun nevner sofa og gynekolog på den måten? 7 1
Justlooking Skrevet 29. oktober #18157 Skrevet 29. oktober panzerpølsa skrev (12 minutter siden): Har hun bakteriell vaginose eller en heftig infeksjon i underlivet siden hun nevner sofa og gynekolog på den måten? Hvis man bruker klær holder vel eventuelt alt seg i klærne? Har ikke peiling på hva hun snakker om altså, det må jeg innrømme😅 Men synes pelle virker som en meget god far og som elsker å omgå sønnen så mye som mulig, men det er kanskje off topic akkurat her 😅 3
Måne Rampelyset Skrevet 29. oktober #18158 Skrevet 29. oktober Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Cami9 Skrevet 30. oktober #18159 Skrevet 30. oktober FruRosa skrev (18 timer siden): Mens hun lager lunch i dag driver hun som vanlig og fikler med håret hele tiden. Resultat: hun står resten av seansen med en klump fetaost i hårfestet 😆 Æsj😂 Uhygienisk som fy 1 5
Tiara07 Skrevet 30. oktober #18160 Skrevet 30. oktober Nussepus skrev (På 27.10.2025 den 11.28): At det er utrolig uhøflig å forsyne seg 4!! ganger av maten i en bursdag. Han eier jo ikke oppdragelse eller sosiale antenner. Ting er jo forskjellig, men i min familie blir man fornærmet hvis man ikke spiser seg stappmett, og alle synes det er "gøy" med de 3-4 som alltid spiser mye. 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå