Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enhver skjønner jo at beisen forsvinner når du bruker høytrykkspyler på den 🙈 Og dette fikk de gjort av proffe i sommer... har huk ingen voksne som kan fortelle henne litt, lære henne å være voksen??

Screenshot_20251015_213143_Snapchat.jpg

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å skylde på at det "er et gammelt gulv som ikke holder så godt på beisen" er bare tull. Svigers har en eldgammel platting på hytta som holder helt fint på beisen, men de spyler kun med hageslangen 😅

Og såå gammelt er ikke det huset eller terrassen der altså.

Screenshot_20251015_213712_Snapchat.jpg

Endret av Faina
La til en setning
  • Liker 4
Skrevet
Faina skrev (3 minutter siden):

Enhver skjønner jo at beisen forsvinner når du bruker høytrykkspyler på den 🙈 Og dette fikk de gjort av proffe i sommer... har huk ingen voksne som kan fortelle henne litt, lære henne å være voksen??

Screenshot_20251015_213143_Snapchat.jpg

Absolutt ingen skal fortelle den damen der noe som helst. Hun kan og vet alt mulig selv! 

• Liker 9
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun ikke dekket terrassen med litt plast og tok med seg knollene (eller hva det er) til et mer egnet sted for å rense de. Og selvsagt bruker du ikke høytrykkspyler med mindre du skal preppe for oppussing 👀

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (På 15.10.2025 den 14.49):

Var en tur innom Stina etter gammelt, hva er greien med den bingen? Altså jeg skjønner jo greien, men har ikke sett lignende hos noen andre. 

Sånn at barnet ikke forstyrrer mor. 

• Liker 5
Skrevet

Kledd på både seg selv og ungene for å kjøre til butikken. Men P nektet og begynte å gråte da hun skulle sette han i bilen, så da ble det ingen tur på butikken... 😮‍💨

Hun skulle jo også gi beskjed til bhg at de måtte si ifra hvis han ble lei seg og begynte å gråte, så kunne hun hente han.

Altså.. hvis jeg har bestemt at jeg og barnet mitt skal kjøre noe sted så skal vi det. Hun har nektet å sette seg i bilen mange ganger, men er det egentlig opp til barnet å bestemme? Ikke her hos meg i allefall. 

Og om barnet mitt blir lei seg iløpet av barnehagedagen så ordner det seg selv om jeg ikke henter henne. Det er en del av livet. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Drar på sentret med ungen i body.. Dagen etter sitt han i lekebingen inne med lillelamdress 😅

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...