EllaSays Skrevet 5 timer siden #18081 Skrevet 5 timer siden Tenkte mest på at ting var finmost og dynka i saus. Altfor mye saus. Men også veldig merkelig at det ikke blir servert grønnsaker til. Tror det første med smak mine fikk var nettopp kokt frukt- og grønnsaker. De er ikke til å forstå seg på de folka der. 3 3
Orly Skrevet 2 timer siden #18082 Skrevet 2 timer siden Katinkalille skrev (5 timer siden): Absolutt ikke,men,ungen er straks 1 år,så litt biter i maten hadde sikkert vært lurt. Dette er jo helt finmost. Kan være mange grunner til at han ikke får biter, merkelig å kritisere det 2
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #18083 Skrevet 1 time siden EllaSays skrev (3 timer siden): Tenkte mest på at ting var finmost og dynka i saus. Altfor mye saus. Men også veldig merkelig at det ikke blir servert grønnsaker til. Tror det første med smak mine fikk var nettopp kokt frukt- og grønnsaker. De er ikke til å forstå seg på de folka der. Barnet får grønnsaker å tygge på. PelleK skriver innimellom når han presenterer maten at barnet får grønnsaker fra Pelle K sin tallerken. 1
EllaSays Skrevet 23 minutter siden #18084 Skrevet 23 minutter siden Minimeg1234 skrev (1 time siden): Barnet får grønnsaker å tygge på. PelleK skriver innimellom når han presenterer maten at barnet får grønnsaker fra Pelle K sin tallerken. Det er bra. Jeg var ikke klar over det. Takk for at du sier ifra 💕👌 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå