Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eneste minnene han kommer til å huske e den tripp trapp stolen og bingen.  

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tsk skrev (7 timer siden):

Kvinnelig Roald Amundsen må si ‼️‼️

*Sexy Roald Amundsen i følge PF 😆😆😆😆😆😆

• Liker 3
Skrevet
Granneman82 skrev (3 timer siden):

*Sexy Roald Amundsen i følge PF 😆😆😆😆😆😆

Selv Roald Amundsen var mer sexy 😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

La hun nettopp ut bilde av seg selv i bh for 3.gang på under ett døgn?? Eller er det heng i min snap? Mellom pastalagingen?

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (På 6.10.2025 den 11.42):

Men se det. De har tatt senga inn på rommet sitt. Kanskje PF får komme tilbake på soverommet. 

Det er nå ganske vanlig at far sover en annen plass periodevis i småbarnsperioden.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Nepped skrev (9 minutter siden):

Det er nå ganske vanlig at far sover en annen plass periodevis i småbarnsperioden.

Jeg har ikke sagt det var uvanlig? 

Skrevet (endret)

GourmetKokken Stina slår til igjen; Dobbelsjekke at alt fiskebollevannet er borte før hun tilsetter de i den hvite sausen, for det er ikke godt og få fiskebollevann oppi sausen.. 

Andre bruker fiskeKRAFTEN som er oppi boksen til og lage den hvite sauen🤣 

Jeg følger henne ikke  på snap lengre egentlig, men klarer ikke dy meg når hun popper opp..Blir liksom litt hekta av og se på sirkuset 😅😆

Endret av Love2017juni
  • Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

La hun nettopp ut bilde av seg selv i bh for 3.gang på under ett døgn?? Eller er det heng i min snap? Mellom pastalagingen?

Ja, hun gjorde det. Fordi hun la ut innhold imellom og måtte passe på at bh-bildet havner som siste snap så det vises for publikum før de nysgjerrig trykker inn for å se og gir enda mer spenn i kassa

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Love2017juni skrev (14 timer siden):

GourmetKokken Stina slår til igjen; Dobbelsjekke at alt fiskebollevannet er borte før hun tilsetter de i den hvite sausen, for det er ikke godt og få fiskebollevann oppi sausen.. 

Andre bruker fiskeKRAFTEN som oppi boksen til og lage den hvite sauen🤣 

Jeg følger henne ikke lengre på snap lengre egentlig, men klarer ikke dy meg når hun popper opp..Blir liksom litt hekta av og se på sirkuset 😅😆

Eg ser ikkje lenger på Stina , men eg må visst innom tråden om ho 😆. Det er jo eit lite sirkus her og . Dei same namna, dei same kommentarane kvar gong.

Endret av oss-to
  • Liker 3
Skrevet

17 år med extensions ? Seriøst ? La håret ditt få lov til å puste jente. Hun har jo fint og langt hår, trenger da ikke extensions! 😭

• Liker 14
Skrevet
Love2017juni skrev (53 minutter siden):

Andre bruker fiskeKRAFTEN som oppi boksen til og lage den hvite sauen🤣 

Jeg følger henne ikke lengre på snap lengre egentlig, men klarer ikke dy meg når hun popper opp..Blir liksom litt hekta av og se på sirkuset 😅😆

Fiskebollevann??  Det "vannet" er kraften som fiskeboller er kokt i når de ble laget.Har nemlig  fartstid fra en fabrikk som laget fiskeboller b.l.annet.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Jonette skrev (30 minutter siden):

Fiskebollevann??  Det "vannet" er kraften som fiskeboller er kokt i når de ble laget.Har nemlig  fartstid fra en fabrikk som laget fiskeboller b.l.annet.

Kraften gjør jo sausen 😍😍

• Liker 12
Skrevet
Zooli skrev (På 6.10.2025 den 20.09):

Aha. Det er derfor hun har kastet genseren sin nå siste tiden💡Å stå i bare bh gir et skikkelig seriøst og bra inntrykk av henne🫠

Hvordan ser man at hun mister seertall?

Skrevet
Mayaal skrev (10 timer siden):

Hvordan ser man at hun mister seertall?

På profilen hennes på snapchat

Skrevet
chsa skrev (2 timer siden):

På profilen hennes på snapchat

Det er en gjenganger. Når influenserne ser at følgertallet går ned, kommer de mer eller mindre desperate innleggene og bildene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

De lager altså så vanvittige mengder mat! Lurer på om alt blir spist opp. Skjønner han spiser mye som får i seg 7 havrepannekaker (de er mektige) og 26 biter sushi til lunsj, men de har jo taco til å mette hele familien min med venner!!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke sagt det var uvanlig? 

Hvorfor kommentere på d da?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (48 minutter siden):

Hvorfor kommentere på d da?

Hvorfor ikke? Det var en observasjon. Akkurat som at det i dag er blå himmel og sol. Det spiller jo ingen rolle. Men jeg har kommentert det på jobb. Det er jo ikke uvanlig at det er blå himmel og sol i oktober?

• Liker 1
Skrevet

Mener hun for ramme alvor at barnehagen skal ringe så hun kan hente han prompte om han griner eller er lei seg? Da får han jo aldri begynt i barnehagen da…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså klarer hun ikke svare helt normalt? Er man blåst så e man blåst. Jaja gjør nok dette for å provosere, hehe og det får a til! Er like gammel som henne, brukte extensions i 20 årene jeg, hehe 🤣 trodde man sluttet med det men neida. Joda hun har fint hår, trenger ikke extension. Er det Clips eller hva det hun bruker? Eller limer hun på det? Kan ikke være så sunt for håret og så slitsomt det er med extension på så lenge. Håper på at hun e klar over at håret vokser? 

IMG_7373.png

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...