Palmemor Skrevet 3. oktober #18001 Skrevet 3. oktober Zenhouse skrev (3 timer siden): Det stemmer nok det - at content for snap er viktig her ja. Akkurat som da PF kjøpte Billboard- plass på Times Square, fridde via skjermen og gav henne diamantring til 100.000 kr. Ble jo innhold på Bloggerne det. Ellers så tror jeg også @Palmemor (?) hadde et poeng over her, hvis hun ikke trives med mye folk rundt seg av ulike årsaker, så vær ærlig på det heller. Hun trenger ikke gå i detalj om hvorfor. Men det hadde nok blitt møtt med litt mer forståelse enn «I don’t give a shit»- attituden. Ja, syns man heller skal være ærlig. Vi hadde ett lite bryllup med kun familie fordi mannen er autist (visste ikke det da) og han gikk helt i svart av tanken på å være i fokus, og ha mange rundt seg. Da sa jeg «vi ønsker ett lite bryllup, det blir kun familie som blir invitert». Sto jo ikke å jazza om at jeg ikke gadd ditt og datt, ikke brydde meg, og snakka nedlatende om partnere til veldig mange jeg bryr meg om? Det er jo helt borti natta å gjøre. Hun rakker ned på vennene sine, og skjønner det ikke selv. Men så leide jeg ikke Midtåsen som oser overdådig heller da 9 1 2
MzMe Skrevet lørdag kl. 08:47 #18002 Skrevet lørdag kl. 08:47 Palmemor skrev (15 timer siden): Ja, syns man heller skal være ærlig. Vi hadde ett lite bryllup med kun familie fordi mannen er autist (visste ikke det da) og han gikk helt i svart av tanken på å være i fokus, og ha mange rundt seg. Da sa jeg «vi ønsker ett lite bryllup, det blir kun familie som blir invitert». Sto jo ikke å jazza om at jeg ikke gadd ditt og datt, ikke brydde meg, og snakka nedlatende om partnere til veldig mange jeg bryr meg om? Det er jo helt borti natta å gjøre. Hun rakker ned på vennene sine, og skjønner det ikke selv. Men så leide jeg ikke Midtåsen som oser overdådig heller da Midtåsen? Er det der de har spilt inn Forræder? 3
DysterPytten Skrevet lørdag kl. 08:50 #18003 Skrevet lørdag kl. 08:50 MzMe skrev (2 minutter siden): Midtåsen? Er det der de har spilt inn Forræder? Ja. 1
FruRosa Skrevet lørdag kl. 13:10 #18004 Skrevet lørdag kl. 13:10 MzMe skrev (4 timer siden): Midtåsen? Er det der de har spilt inn Forræder? Jepp. De skal ha både vielsen og festen der. Og Stina må finne en kjole som passer til stedet. 1
Margit777 Skrevet søndag kl. 07:31 #18005 Skrevet søndag kl. 07:31 Legger hun bare ut om dahliane sine på snapchat? 1
Cami9 Skrevet søndag kl. 17:00 #18006 Skrevet søndag kl. 17:00 Er barnet aldri sammen med besteforeldre eller tante? 3 1
Palmemor Skrevet søndag kl. 17:14 #18007 Skrevet søndag kl. 17:14 Cami9 skrev (14 minutter siden): Er barnet aldri sammen med besteforeldre eller tante? Nopp 3
Littelulla Skrevet søndag kl. 17:28 #18008 Skrevet søndag kl. 17:28 Cami9 skrev (27 minutter siden): Er barnet aldri sammen med besteforeldre eller tante? Som barnepass, eller sosialt samvær?
Cami9 Skrevet søndag kl. 18:07 #18009 Skrevet søndag kl. 18:07 Littelulla skrev (39 minutter siden): Som barnepass, eller sosialt samvær? Generelt
Nussepus Skrevet søndag kl. 18:23 #18010 Skrevet søndag kl. 18:23 Cami9 skrev (15 minutter siden): Generelt Nei. Det er så syyyyykt slitsomt å ta med plippen ut av huset. 7
Vålull Skrevet søndag kl. 18:49 #18011 Skrevet søndag kl. 18:49 Hvordan fjerner jeg varslet på Stina Bakken? Jeg får varsler på alt av svar å kan ikke huske jeg har satt med opp på å få det i innboksen. Hjelp🤣 2
Cami9 Skrevet søndag kl. 19:52 #18012 Skrevet søndag kl. 19:52 Vålull skrev (1 time siden): Hvordan fjerner jeg varslet på Stina Bakken? Jeg får varsler på alt av svar å kan ikke huske jeg har satt med opp på å få det i innboksen. Hjelp🤣 På den oversikten på snap hvor de du følger ligger på rekke og rad, hold inne på storyen dems og trykk av historievarsler😊 1
Littelulla Skrevet søndag kl. 20:58 #18013 Skrevet søndag kl. 20:58 Cami9 skrev (2 timer siden): Generelt Det er ikke mange dagene siden de var sammen, men de renner ikke ened dørene hos hverandre.
Vålull Skrevet søndag kl. 22:30 #18014 Skrevet søndag kl. 22:30 Cami9 skrev (2 timer siden): På den oversikten på snap hvor de du følger ligger på rekke og rad, hold inne på storyen dems og trykk av historievarsler😊 Mener her på kvinneguiden😅 men takk uansett
Palmemor Skrevet mandag kl. 09:40 #18015 Skrevet mandag kl. 09:40 Jeg har sett Stina uten enorm kløft og halve stellet ute én gang, da hun skulle fortelle at svigermor hadde gått bort. Lurer på hva hun kommer til å gjøre når ungen begynner i barnehage, og ser at _ingen_ andre mødre kler seg på den måten 5 1
Palmemor Skrevet mandag kl. 09:42 #18016 Skrevet mandag kl. 09:42 Men se det. De har tatt senga inn på rommet sitt. Kanskje PF får komme tilbake på soverommet. 1
Lunabelle Skrevet mandag kl. 10:53 #18017 Skrevet mandag kl. 10:53 (endret) Vålull skrev (12 timer siden): Mener her på kvinneguiden😅 men takk uansett Rett under siste innlegg på siden, står det følg/følger. Klikk der. Eller; følg tråd, står det vel. Endret mandag kl. 10:54 av Lunabelle
Katinkalille Skrevet mandag kl. 11:36 #18018 Skrevet mandag kl. 11:36 Cami9 skrev (18 timer siden): Er barnet aldri sammen med besteforeldre eller tante? Er jo så sjuuukt mye styr å reise til Hokksund skjønner du... hadde ikke vært der på flere mnd når hun endelig tok turen her for et par uker side.Er jo tross alt en time i bil🙃 4
J.. Skrevet mandag kl. 11:58 #18019 Skrevet mandag kl. 11:58 Palmemor skrev (2 timer siden): Jeg har sett Stina uten enorm kløft og halve stellet ute én gang, da hun skulle fortelle at svigermor hadde gått bort. Lurer på hva hun kommer til å gjøre når ungen begynner i barnehage, og ser at _ingen_ andre mødre kler seg på den måten Heldigvis har ikke foreldrerollen en kleskode. 3 4
Margit777 Skrevet mandag kl. 12:04 #18020 Skrevet mandag kl. 12:04 J.. skrev (5 minutter siden): Heldigvis har ikke foreldrerollen en kleskode. Nå er det fullt nonnekostyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå