Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må jeg si meg enig i dere som mener det er uheldig ikke å invitere med partner.. Jeg syns noe av det koseligste i brylluper er å se gifte par kose seg, kanskje mimre litt, og dele gode erfaringer på veien. Bryllup er en feiring av kjærligheten. Ja, det er de to som gifter seg denne dagen, men det blir, i mine øyne, en større feiring av kjærligheten når partnere får delta og dele sin felles kjærligheten på dagen også. 

Heldigvis kan jo alle velge å gjøre hva som passer dem best. Jeg har dratt alene i bryllup før, så mannen kunne være hjemme med baby, men det var selvvalgt. Hadde han ikke vært invitert hadde jeg muligens rynket litt på nesa. Hadde bruden snakket om gjestene på en måte som hun gjør hadde jeg følt meg lite velkommen. Sammenlagt med manglende mulighet for å ha med partner Hadde det økt sannsynligheten for at jeg takket nei. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hun er både ufin i talen mot sine potensielle gjester og fremstår lite inviterende. Oppfatter det hele som at hun kanskje ikke vil dette overhodet, annet enn for Snapchat sin skyld. Alt er dyrt og hun gidder ikke. Høres ut som en trass konfirmant som ikke vil ha tante Olga og onkel Per på gjestelisten fordi hun ikke gidder 😄 Hun kan ikke ha vært gjest i særlig mange bryllup, det er jo _gjestene_ som er med på å lage show! Toastmaster som vister og loser kvelden gjennom, gjester som bidrar med samtaler rundt bordene, gjester som bidrar med taler og underholdning, de morsomme møtene i bar/do kø 🤭 Nei for all del, skrell det ned til the bare minimum, så er de hjemme i seng til kl 23 og får sine 8 t søvn 😄

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet
sfj85 skrev (6 timer siden):

Spørs om ikke mange av de som blir invitert uten partnere lar være å komme , jeg hadde ikke giddet 🙈

Jeg har blitt invitert i bryllup uten partner, fordi de ikke kjente min partner, selvsagt gikk jeg i bryllup, det var jo venninne som inviterte.  Skjønner godt at man inviterer venninner uten partner, om man ikke har noen særlig relasjon til de, mye annet merkelig med dette bryllupet men det der synes jeg er helt ok 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Lurer på hva Stina hadde sagt hvis hun var invitert i et bryllup uten Pelle. Hun hadde garantert ikke gått, og de/vi hadde nok fått høre i krasse ordelag hvor sprøtt det hadde vært.  Har ALDRI hørt om noen som gjør det sånn som dette. Har man en partner, så er det en selvfølge at begge to er i invitert. Tåpelige unnskyldninger hun kommer med. P.S. JEG hadde iallefall holdt meg hjemme

Hun sier dessuten hele tiden: Jeg vil/vil ikke, jeg skal/skal ikke ,jeg må/må ikke, jeg jeg jeg jeg. Har Pelle i det hele tatt NOE han skulle sagt ? 

Jeg derimot vet om flere som har blitt invitert uten partner, ser virkelig ikke problemet 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil de ha gjester i det hele tatt? Ser noen har skrevet tidligere i tråden at de burde reise bort. Det er jeg enig i. 

Aldri har jeg hørt noen snakke så nedsettende om potensielle gjester. Fy fader så lite sjarmerende, oppegående, fornuftig, høflig og snill hun er. Ikke ETT ord om gjestenes trivsel, kun egoistisk, aggressiv pjatt om noe hun kunne holdt helt munn om. Ser hun ikke hvor utrolig nedlatende hun fremstår. For et rassmenneske! 

• Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet
EllaSays skrev (45 minutter siden):

Hvorfor vil de ha gjester i det hele tatt? Ser noen har skrevet tidligere i tråden at de burde reise bort. Det er jeg enig i. 

Aldri har jeg hørt noen snakke så nedsettende om potensielle gjester. Fy fader så lite sjarmerende, oppegående, fornuftig, høflig og snill hun er. Ikke ETT ord om gjestenes trivsel, kun egoistisk, aggressiv pjatt om noe hun kunne holdt helt munn om. Ser hun ikke hvor utrolig nedlatende hun fremstår. For et rassmenneske! 

Hva ER problemet hennes egentlig..? Er absurd hele greiene, er det mulig😳 Hun er som en trassen unge ja, er jo fullblown narssisist-oppvisning 24/7 på hun der.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Jeg har blitt invitert i bryllup uten partner, fordi de ikke kjente min partner, selvsagt gikk jeg i bryllup, det var jo venninne som inviterte.  Skjønner godt at man inviterer venninner uten partner, om man ikke har noen særlig relasjon til de, mye annet merkelig med dette bryllupet men det der synes jeg er helt ok 

Hadde venninna snakket ordentlig om det, og sagt på en fin måte at "vi ønsker kun gjester vi kjenner godt", "vi prøver å holde budsjettet lavt", så hadde det vært en mer ikke-sak. Hun kunne sagt nesten hva som helst, bare hun hadde hatt en annen holdning til gjestene og gjestenes opplevelse enn hva som ble delt i går.

Jeg kjenner det bygger seg opp en motstand i meg når hun sier ting som "Jeg blåser i om de har vært sammen i 10 år+. I don't give a shit.", og "Jeg blåser i hva de tenker, mener og føler". For meg blir det så lite respektfullt overfor andres forhold/ekteskap og opplevelse. Jeg ville følt på at jeg blir invitert nærmest som statist.

Jeg er glad jeg har følt meg satt pris på som gjest tidligere, og at brudeparet har vist at de bryr seg om gjestenes opplevelse. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er på tide at alle slutter å gi henne klikk, hun fortjener ikke en krone så ofin som hun er.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (21 timer siden):

Hva ER det med dette nebbete vesenet og alle selfiene? Er hun totalt opphengt I hvor vakker hun tror hun er? Har aldri sett noen digge seg selv så til de grader 

Screenshot_20251002_151835_Snapchat.jpg

I klær jeg digget som ungdom🤣

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Så mye penger hun bruker på kun seg selv daglig. Og hennes høye inntekt; Slått sammen med at hun i bunn og grunn  fortalte at hun ikke gadd og bruker masse penger på mat til andre i sitt bryllup forrige gang hun snakket om det. 

- Så hadde jeg aldri reist i hennes bryllup om min bedre halvdel ikke var invitert. Av rent prinsipp. 

Man så jo bare i barnedåpen også; minimal innsats og man kunne se at det var en barnedåp på sparebluss. Og hun klager støtt og stadig over hvor dyr guttungen er. 

At mor reiser på spa, frisør, negler, shopping utav en annen verden, botox osv; Det nevnes aldri som dyrt eller kostbart.

Hu er så ego at det SJUKT. (Som hun ville sagt) 

Åsså har hun en mann som gir bort titusenvis i julegaver til fremmede barn, hva ser han i henne? 🫣 

Noen som foresten aner hvorfor hun aldri strikker til andre enn seg selv?

Endret av Love2017juni
  • Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet

Hva er poenget med å leie et digert selskapslokale, da du skal begrense gjestelista på denne måten? Er det kun for at Stina skal få tatt bilder av seg selv i omgivelsene?

Det må da bli stusselig med ett enormt lokale med et fåtall personer i….

• Liker 14
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Så mye penger hun bruker på kun seg selv daglig. Og hennes høye inntekt; Slått sammen med at hun i bunn og grunn  fortalte at hun ikke gadd og bruker masse penger på mat til andre i sitt bryllup forrige gang hun snakket om det. 

- Så hadde jeg aldri reist i hennes bryllup om min bedre halvdel ikke var invitert. Av rent prinsipp. 

Man så jo bare i barnedåpen også; minimal innsats og man kunne se at det var en barnedåp på sparebluss. Og hun klager støtt og stadig over hvor dyr guttungen er. 

At mor reiser på spa, frisør, negler, shopping utav en annen verden, botox osv; Det nevnes aldri som dyrt eller kostbart.

Åsså har hun en mann som gir bort titusenvis i julegaver til fremmede barn, hva ser han i henne? 🫣 

Og at hun bruker 15.000 i mnd på mat PLUSS penger på restaurant… 

Hun strikker ikke til andre fordi hun har så sjukt nakkesmerter 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Illusen skrev (1 time siden):

Hva er poenget med å leie et digert selskapslokale, da du skal begrense gjestelista på denne måten? Er det kun for at Stina skal få tatt bilder av seg selv i omgivelsene?

Dette er kun for show, 100%

Alle blir ikke bridezilla og planlegger hver minste detalj i åresvis, men hun har ikke somlet seg til å vite hvem hun skal be engang og de har attpåtil valgt å ha bryllup i sommerferien 😄 Det fremstår ikke som at dette er noe som gir energi og glede, heller motsatt. Men å finne riktig brudesalong hvor hun kan filme til Snapchat derimot, da lyser hun opp og gleder seg! Det er det eneste jeg har hørt hun virkelig stråle av. Og det gjaldt filming til Snapchat, ikke selve handlingen som å finne livets brudekjole 🤭😆

Endret av Seroquel
  • Liker 8
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Hun strikker ikke til andre fordi hun ikke får nok betalt for det – så der er gjerrigheten og egoismen  inne igjen 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Illusen skrev (1 time siden):

Primadonnanykker er en betegnelse som passer godt på Stina.😊

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Seroquel skrev (20 minutter siden):

Dette er kun for show, 100%

Alle blir ikke bridezilla og planlegger hver minste detalj i åresvis, men hun har ikke somlet seg til å vite hvem hun skal be engang og de har attpåtil valgt å ha bryllup i sommerferien 😄 Det fremstår ikke som at dette er noe som gir energi og glede, heller motsatt. Men å finne riktig brudesalong hvor hun kan filme til Snapchat derimot, da lyser hun opp og gleder seg! Det er det eneste jeg har hørt hun virkelig stråle av. Og det gjaldt filming til Snapchat, ikke selve handlingen som å finne livets brudekjole 🤭😆

Det stemmer nok det - at content for snap er viktig her ja. Akkurat som da PF kjøpte Billboard- plass på Times Square, fridde via skjermen  og gav henne diamantring til 100.000 kr. Ble jo innhold på Bloggerne det. 

Ellers så tror jeg også @Palmemor (?) hadde et poeng over her, hvis hun ikke trives med mye folk rundt seg av ulike årsaker, så vær ærlig på det heller. Hun trenger ikke gå i detalj om hvorfor. Men det hadde nok blitt møtt med   litt mer forståelse enn «I don’t give a shit»- attituden. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Og at hun bruker 15.000 i mnd på mat PLUSS penger på restaurant… 

Hun strikker ikke til andre fordi hun har så sjukt nakkesmerter 

Men hun får vel like vondt av og strikke ørten gensere til seg selv🫣😵‍💫🤯

JegErIkkeMeg skrev (50 minutter siden):

Hun strikker ikke til andre fordi hun ikke får nok betalt for det – så der er gjerrigheten og egoismen  inne igjen 😅

Men sin egen sønn liksom.. Skulle trodd han hadde masse kult strikketøy, men neida.. det han har kommer fra andre 🤯

• Liker 9
Skrevet
Love2017juni skrev (35 minutter siden):

Men sin egen sønn liksom.. Skulle trodd han hadde masse kult strikketøy, men neida.. det han har kommer fra andre 🤯

Det er fordi hu får så sjuuuukt vondt i nakken av å strikke små plagg/bruke tynne pinner... Men jur på flere kilo er null stress🤷🏻‍♀️

• Liker 11
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Akkurat det er liksom fordi hun får vondt i nakken av små pinner 🥲

Skrevet

Nå følger jeg heldigvis ikke Stina lenger, men det er gøy å lese inne her 😅 Er fortsatt samme kjedelige innhold som tidligere skjønner jeg.  Jeg er veldig spent på hva som blir det neste etter bryllupet? Tror bryllup er et desperat forsøk på å få flere klikk. 

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...