Love2017juni Skrevet 2. oktober #17961 Skrevet 2. oktober Palmemor skrev (4 minutter siden): Herregud så sur! Hvorfor står hun å bjeffer om det her? Er det fordi hun egentlig ikke har så mange å be? Og please, begynn å snakk med sønnen din. Han er snart ett år! «Gutten hoster» og mor sier; Er du så tøff.? Gutten babler, og mor svarer; er du så tøff du..? Gutten roper og mor svarer; Er du så tøff? Hva mer skulle hun si mener du? 🥸😂😂 Neida.. det er godt gutten har en far som snakker til han. Og han har vel hovedomsorgen (flest våkentimer) nå så han er blitt så tøff å stor🤭🤭 19
Palmemor Skrevet 2. oktober #17962 Skrevet 2. oktober Love2017juni skrev (9 minutter siden): «Gutten hoster» og mor sier; Er du så tøff.? Gutten babler, og mor svarer; er du så tøff du..? Gutten roper og mor svarer; Er du så tøff? Hva mer skulle hun si mener du? 🥸😂😂 Neida.. det er godt gutten har en far som snakker til han. Og han har vel hovedomsorgen (flest våkentimer) nå så han er blitt så tøff å stor🤭🤭 Nei det er sant. What is there to say… Ikke rart hu ikke husker hvordan han sov som nyfødt. Kan hende PF husker 7 2
panzerpølsa Skrevet 2. oktober #17963 Skrevet 2. oktober Love2017juni skrev (20 minutter siden): «Gutten hoster» og mor sier; Er du så tøff.? Gutten babler, og mor svarer; er du så tøff du..? Gutten roper og mor svarer; Er du så tøff? Hva mer skulle hun si mener du? 🥸😂😂 Neida.. det er godt gutten har en far som snakker til han. Og han har vel hovedomsorgen (flest våkentimer) nå så han er blitt så tøff å stor🤭🤭 Mer opptatt av å beundre seg selv med sine morgenselfies, og snøfte seg igjennom noe helt poengløst mens hun lager den samme frokosten for gudene vet hvor mange ganger. Stakars barn som må vokse opp med det der, det blir garantert merkbart. 11 4
Love2017juni Skrevet 2. oktober #17964 Skrevet 2. oktober panzerpølsa skrev (5 minutter siden): Mer opptatt av å beundre seg selv med sine morgenselfies, og snøfte seg igjennom noe helt poengløst mens hun lager den samme frokosten for gudene vet hvor mange ganger. Stakars barn som må vokse opp med det der, det blir garantert merkbart. Og ang denne frokosten; Hennes består av frukt hver eneste dag.. Gutten får en fargeløs grøt fra pose på sin tallerk eller rista skive med leverpostei. Hva med og servere gutten også frukt til frokosten sin, han er faktisk snart ett år.. Så og tilby det samme som de voksne spiser burde vært en selvfølge.. 11 3
Illusen Skrevet 2. oktober #17965 Skrevet 2. oktober Love2017juni skrev (11 minutter siden): Hva med og servere gutten også frukt til frokosten sin, han er faktisk snart ett år.. Så og tilby det samme som de voksne spiser burde vært en selvfølge.. Det er ingen voksne hjemme… Det er vel strengt tatt det som er problemet. 17 6
Palmemor Skrevet 2. oktober #17966 Skrevet 2. oktober Love2017juni skrev (29 minutter siden): Og ang denne frokosten; Hennes består av frukt hver eneste dag.. Gutten får en fargeløs grøt fra pose på sin tallerk eller rista skive med leverpostei. Hva med og servere gutten også frukt til frokosten sin, han er faktisk snart ett år.. Så og tilby det samme som de voksne spiser burde vært en selvfølge.. Men ikke leverpostei hver dag da for det er visst farlig. . PF serverer han heldigvis grønnsaker! Skal være prisgitt faren sin noen ganger 10 1
Flamme Skrevet 2. oktober #17967 Skrevet 2. oktober Hver gang dere sjekker storyen hennes så betaler dere lønna hennes. 5 2
Palmemor Skrevet 2. oktober #17968 Skrevet 2. oktober Flamme skrev (34 minutter siden): Hver gang dere sjekker storyen hennes så betaler dere lønna hennes. Japp. Men på linje med alkohol og sigaretter må det nesten bli umulig å få tak i hvis folk skal slutte å kjøpe det 2 1
Angel75 Skrevet 2. oktober #17969 Skrevet 2. oktober Palmemor skrev (22 minutter siden): Japp. Men på linje med alkohol og sigaretter må det nesten bli umulig å få tak i hvis folk skal slutte å kjøpe det Da velger du heller og hatewatche, irritere deg og betale lønn? 1 1
Maia3 Skrevet 2. oktober #17970 Skrevet 2. oktober panzerpølsa skrev (1 time siden): Mer opptatt av å beundre seg selv med sine morgenselfies, og snøfte seg igjennom noe helt poengløst mens hun lager den samme frokosten for gudene vet hvor mange ganger. Stakars barn som må vokse opp med det der, det blir garantert merkbart. Hva ER det med dette nebbete vesenet og alle selfiene? Er hun totalt opphengt I hvor vakker hun tror hun er? Har aldri sett noen digge seg selv så til de grader 9
Palmemor Skrevet 2. oktober #17971 Skrevet 2. oktober Angel75 skrev (13 minutter siden): Da velger du heller og hatewatche, irritere deg og betale lønn? Jeg vet ikke hva hatewatche betyr, men jeg irriterer meg fort over ting som også er gratis jeg altså. At hun får lønn for det er ikke noe jeg får styrt. Jeg _betaler_ ikke lønna hennes, men at jeg bidrar med klikk? Jaja. For jeg er ikke noe bedre enn det 2
panzerpølsa Skrevet 2. oktober #17972 Skrevet 2. oktober Maia3 skrev (1 time siden): Hva ER det med dette nebbete vesenet og alle selfiene? Er hun totalt opphengt I hvor vakker hun tror hun er? Har aldri sett noen digge seg selv så til de grader Helt merkelig og animert oppførsel, i tillegg til narsissistisk og så til de grader understimulert av å gå hjemme alene i årevis å kun beundre seg selv. Det er i alle fall ikke noe tvil om at det er skadelig å leve slik disse gjør. Og det kan umulig være ett bra miljø for barn å vokse opp i. Blir oversett, å mor snakker til telefonen i stedet for barnet. Helt bak mål. 7 11
Palmemor Skrevet 2. oktober #17973 Skrevet 2. oktober panzerpølsa skrev (35 minutter siden): Helt merkelig og animert oppførsel, i tillegg til narsissistisk og så til de grader understimulert av å gå hjemme alene i årevis å kun beundre seg selv. Det er i alle fall ikke noe tvil om at det er skadelig å leve slik disse gjør. Og det kan umulig være ett bra miljø for barn å vokse opp i. Blir oversett, å mor snakker til telefonen i stedet for barnet. Helt bak mål. Jeg ser hun nevner i utblåsningen om gjester i bryllup ut at det ble mye overstimulering pga antall gjester (barn) i navnefesten de hadde. Hadde vært kulere om hun var ærlig på at hun ikke orker mye mennesker, istedenfor å si «jeg gidder ikke!» ørten ganger… 7
Tsk Skrevet 2. oktober #17974 Skrevet 2. oktober Enn viss de som "er så heldige"" å bli bedt til bryllupet, ikke kommer fordi kjærest, forlovede eller kone/mann ikke blir bedt pga Stina føler de ikke snakker sammen så ofte, hva da.??? 🙈 Merkelige greier. Ikke alle vil dra i et bryllup uten samboeren sin. 16
Faina Skrevet 2. oktober #17976 Skrevet 2. oktober Meget spesielt å ikke la folk ha med seg partneren sin hvis ikke den er blant hennes bestevenner... virker ikke som hun egentlig snakker så ofte med noen som helst, så kan bli et veldig intimt bryllup da. Skjønner heller ikke den kjeftinga om det. Who cares hvem de ber og ikke ber. 3 7
FruRosa Skrevet 2. oktober #17977 Skrevet 2. oktober (endret) Måten hun omgås venner med er vel stort sett jentekvelder og jenteturer. Man ser ikke at hun og Pelle har vennePAR på besøk, eller omgås dem. Veldig rart å invitere venner i bryllup og nekte dem å ha med ektefeller/samboere/kjærester! Endret 2. oktober av FruRosa Tastefeil 8
Maia3 Skrevet 2. oktober #17978 Skrevet 2. oktober (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Måten hun omgås venner med er vel stort sett jentekvelder og jenteturer. Man ser ikke at hun og Pelle har vennePAR på besøk, eller omgås dem. Veldig rart å invitere venner i bryllup og nekte dem å ha med ektefeller/samboere/kjærester! Lurer på hva Stina hadde sagt hvis hun var invitert i et bryllup uten Pelle. Hun hadde garantert ikke gått, og de/vi hadde nok fått høre i krasse ordelag hvor sprøtt det hadde vært. Har ALDRI hørt om noen som gjør det sånn som dette. Har man en partner, så er det en selvfølge at begge to er i invitert. Tåpelige unnskyldninger hun kommer med. P.S. JEG hadde iallefall holdt meg hjemme Hun sier dessuten hele tiden: Jeg vil/vil ikke, jeg skal/skal ikke ,jeg må/må ikke, jeg jeg jeg jeg. Har Pelle i det hele tatt NOE han skulle sagt ? Endret torsdag kl. 19:24 av Maia3 8 3
Seroquel Skrevet 2. oktober #17979 Skrevet 2. oktober Det kan jo faktisk hende enkelte ikke har _lyst_ å være en heldig utvalgt gjest i dette kommende kjipe bryllupet. Etter denne ranten hadde jeg faktisk valgt det bort dersom jeg hadde være heldig å bli invitert. Hun må tenke på at bryllup er størst for henne og PF, de fleste gjester er ikke nødvendigvis like investert i det på samme måte. Hun kveler gleden rundt bryllupet og festen ved å være så ufyselig. Tenk den stemningen hennes ufordragelige oppførsel bidrar til rundt i selskapslokalet 😄 Alt er kjipest inn på fordi det er så dyrt. Det sa hun sist gang hun rantet vedr gjestelisten. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare reiser bort de to å gifter seg. Nei det stemmer, hun må jo få generert Snapchat penger 😄 10
sfj85 Skrevet torsdag kl. 20:49 #17980 Skrevet torsdag kl. 20:49 Spørs om ikke mange av de som blir invitert uten partnere lar være å komme , jeg hadde ikke giddet 🙈 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå