oss-to Skrevet 22. september 2025 #17921 Skrevet 22. september 2025 Orly skrev (4 minutter siden): At du får motsvar betyr ikke at diskusjoner i tråden er lite fruktbar men man har ulike meninger. Klart, eg respekterer at vi har ulike meiningar. For min del har eg fått sagt det eg meiner er hovudpoenget, og då kjenner eg at eg rundar av diskusjonen her. 1 1 2
Cami9 Skrevet 22. september 2025 #17922 Skrevet 22. september 2025 Zooli skrev (På 19.9.2025 den 10.04): Hvor mange ganger tenker man at det er inspirerende å lage og vise Edamame med fetaost og lime på snap? Ble kjøpt inn ingredienser til denne matrett nå så da kommer det vel en snap om fremgangsmåten innen kort. Samme matretter om og om og om igjen…… Evt blir det kokt pasta med en ferdiglaget tomatsaus på glass. Influenceryrket må være hardt altså 😖 Ganske ville rutiner der i gården, ikke bare matmessig - men alt… 12
Faina Skrevet 22. september 2025 #17923 Skrevet 22. september 2025 (endret) oss-to skrev (2 timer siden): Eg skjønar kva du meinar, men her er vi litt usamde. Når kritikken handlar om kva barnet får til mat, søvn eller klede, så blir barnet uansett dratt inn i diskusjonen ,sjølv om ein meiner å kritisere foreldra. Det er nettopp det som viser kor problematisk eksponeringa er. Utover dette har eg eigentleg slutta å diskutere i tråden, då eg opplever at det er lite fruktbart. Ett fett om de ga han fruktmos eller middag til frokost. Greia var at de ikke har evnet å sørge for at der er grøt til en hver tid. At det skal være så himla vanskelig for to voksne å handle inn det nødvendige, uten å stå der til måltidene og ikke ha mat i hus. Det er det som er poenget. Ikke HVA han fikk servert i stedet. Endret 22. september 2025 av Faina 5 4
oss-to Skrevet 22. september 2025 #17924 Skrevet 22. september 2025 Faina skrev (13 minutter siden): Ett fett om de ga han fruktmos eller middag til frokost. Greia var at de ikke har evnet å sørge for at der er grøt til en hver tid. At det skal være så himla vanskelig for to voksne å handle inn det nødvendige, uten å stå der til måltidene og ikke ha mat i hus. Det er det som er poenget. Ikke HVA han fikk servert i stedet. Eg trur vi kan legge matdiskusjonen til side – dei hadde mat tilgjengeleg. Poenget mitt er eksponeringa! 5 7
AntiBullshit Skrevet 22. september 2025 #17925 Skrevet 22. september 2025 Tenker at disse to hadde klart seg ekstremt dårlig i en eventuell beredskapssituasjon. De virker jo å ha null kontroll på noe som helst. Annet enn søvnen sin da, den har de av en eller annen grunn helt stålkontroll på? 25 3
Isola2 Skrevet 23. september 2025 #17926 Skrevet 23. september 2025 AntiBullshit skrev (7 timer siden): Tenker at disse to hadde klart seg ekstremt dårlig i en eventuell beredskapssituasjon. De virker jo å ha null kontroll på noe som helst. Annet enn søvnen sin da, den har de av en eller annen grunn helt stålkontroll på? Hva? Tror du ikke Stina har en beredskapsboks og vanndunker stående?!
Vaiana Skrevet 23. september 2025 #17927 Skrevet 23. september 2025 Når man hopper i antrekksnappene og hun sier «okay» for hvert nye antrekk hun viser 😂 13 1
Palmemor Skrevet 23. september 2025 #17928 Skrevet 23. september 2025 Vaiana skrev (21 minutter siden): Når man hopper i antrekksnappene og hun sier «okay» for hvert nye antrekk hun viser 😂 But why? Hvorfor har hun moteoppvisning?! 11
Isola2 Skrevet 23. september 2025 #17929 Skrevet 23. september 2025 Palmemor skrev (8 minutter siden): But why? Hvorfor har hun moteoppvisning?! Hun tror det er innhold og hva følgerne vil se. Tipper de fleste trykker seg igjennom det ganske kjapt.. 7 2
Faina Skrevet 23. september 2025 #17930 Skrevet 23. september 2025 oss-to skrev (22 timer siden): Eg trur vi kan legge matdiskusjonen til side – dei hadde mat tilgjengeleg. Poenget mitt er eksponeringa! Og poenget mitt var at de ikke klarer å planlegge mat for ungen sin. 5
Faina Skrevet 23. september 2025 #17931 Skrevet 23. september 2025 Isola2 skrev (1 time siden): Hun tror det er innhold og hva følgerne vil se. Tipper de fleste trykker seg igjennom det ganske kjapt.. Ja, jeg klikket meg gjennom kanskje 3 stk før jeg gikk ut 😅 2
JojoMoyes Skrevet 23. september 2025 #17932 Skrevet 23. september 2025 Isola2 skrev (1 time siden): Hun tror det er innhold og hva følgerne vil se. Tipper de fleste trykker seg igjennom det ganske kjapt.. Det beste hadde jo vært om folk blokkerte henne ! Da hadde hun jo skjønt at hun måtte få hue ut av egen ræv og gjøre noe annet enn å nyte seg selv mens hun deler det 🤷🏼♀️ 13 3
Isola2 Skrevet 24. september 2025 #17933 Skrevet 24. september 2025 JojoMoyes skrev (11 timer siden): Det beste hadde jo vært om folk blokkerte henne ! Da hadde hun jo skjønt at hun måtte få hue ut av egen ræv og gjøre noe annet enn å nyte seg selv mens hun deler det 🤷🏼♀️ Jepp. Må ærlig innrømme at jeg selv bare ser på fordi hun er så utrolig cringe og fordi det er fascinerende at slike mennesker finnes. Tror ikke jeg er den eneste. Men helt enig, burde bare blokkere dama. 16
JojoMoyes Skrevet 24. september 2025 #17934 Skrevet 24. september 2025 Isola2 skrev (10 minutter siden): Jepp. Må ærlig innrømme at jeg selv bare ser på fordi hun er så utrolig cringe og fordi det er fascinerende at slike mennesker finnes. Tror ikke jeg er den eneste. Men helt enig, burde bare blokkere dama. Da er du med på at hun kan fortsette å tjene penger på så dårlig innhold ! Men det vet du jo . Galskap at de kan spy ut så mye dritt og tjene så mye penger på det 😳 18 2
Isola2 Skrevet 24. september 2025 #17935 Skrevet 24. september 2025 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Da er du med på at hun kan fortsette å tjene penger på så dårlig innhold ! Men det vet du jo . Galskap at de kan spy ut så mye dritt og tjene så mye penger på det 😳 Klart jeg vet det. Hun er blokkert nå:) takk for påminnelsen:) 12 3
Palmemor Skrevet 24. september 2025 #17936 Skrevet 24. september 2025 Min mann har aldri bært ungene i «bare armene»….? Han har klart å ha de på de hoftene han ikke har 4
Oline5 Skrevet 25. september 2025 #17937 Skrevet 25. september 2025 Stina får spørsmål om hun ikke får mer vondt i ryggen av å bære baby nå som han har blitt større. Neida, sier hun, for hun bærer ham bare rett på hofta. Hun er nemlig så blessed at hun har en "helt amazing" midje hofte ratio, og en skikkelig fordel med å være så smal i livet... Lurer på om ikke skjønner hvor skakk ryggen blir av det?😱 Håper hun leser her inne, og tar seg tid til å se denne videoen: https://mammaklinikken.no/henger-du-pa-hofta I tillegg ser jeg at hun skal til å male vinduskarmene med Lady matt Balance🤷♀️ ... tror hun skulle tatt seg tid til å lese seg litt opp der også 😳 9 3
Vinnanna15 Skrevet 25. september 2025 #17938 Skrevet 25. september 2025 Oline5 skrev (37 minutter siden): Stina får spørsmål om hun ikke får mer vondt i ryggen av å bære baby nå som han har blitt større. Neida, sier hun, for hun bærer ham bare rett på hofta. Hun er nemlig så blessed at hun har en "helt amazing" midje hofte ratio, og en skikkelig fordel med å være så smal i livet... Lurer på om ikke skjønner hvor skakk ryggen blir av det?😱 Håper hun leser her inne, og tar seg tid til å se denne videoen: https://mammaklinikken.no/henger-du-pa-hofta I tillegg ser jeg at hun skal til å male vinduskarmene med Lady matt Balance🤷♀️ ... tror hun skulle tatt seg tid til å lese seg litt opp der også 😳 Rart hun med alle disse nakkeskadene klarer og orker å bære han i bæresele. Men med den midja og de hoftene så merkes det sikkert ikke 🙈 15
Oline5 Skrevet 25. september 2025 #17939 Skrevet 25. september 2025 Vinnanna15 skrev (33 minutter siden): Rart hun med alle disse nakkeskadene klarer og orker å bære han i bæresele. Men med den midja og de hoftene så merkes det sikkert ikke 🙈 Ja 🙈😅 Jeg henger meg spesielt opp i dette fordi jeg har en rimelig alvorlig nakkeskade og også ryggproblemer... i tillegg til hofter jeg alltid har kalt "husmor-hofter" ( heretter definert som amazing midje hofte ratio🤪) Hvis hun har så mye problemer som hun sier, så henger ingenting på greip. Hun kan ikke bære handle-poser, men bæresele over skuldrene eller baby på hoften går fint... Tunge silikonpupper går fint... Det å sitte å strikke på tjukke pinner er jo helt katastrofe for nakkeskadde, men det går tydeligvis fint... Kan ramse opp en hel haug der hun gjør helt motsatt av sunn fornuft. Det verste er jo at hun forklarer det som om at å bære på hofta er bra ift ryggvondt. Håper ikke noen bruker det rådet, for å si det sånn... Jeg tror hun hadde hatt godt av å bli henvist til en nakke/rygg-skole i regi av helsevesenet👍 9 5
Palmemor Skrevet 25. september 2025 #17940 Skrevet 25. september 2025 Oline5 skrev (1 time siden): Ja 🙈😅 Jeg henger meg spesielt opp i dette fordi jeg har en rimelig alvorlig nakkeskade og også ryggproblemer... i tillegg til hofter jeg alltid har kalt "husmor-hofter" ( heretter definert som amazing midje hofte ratio🤪) Hvis hun har så mye problemer som hun sier, så henger ingenting på greip. Hun kan ikke bære handle-poser, men bæresele over skuldrene eller baby på hoften går fint... Tunge silikonpupper går fint... Det å sitte å strikke på tjukke pinner er jo helt katastrofe for nakkeskadde, men det går tydeligvis fint... Kan ramse opp en hel haug der hun gjør helt motsatt av sunn fornuft. Det verste er jo at hun forklarer det som om at å bære på hofta er bra ift ryggvondt. Håper ikke noen bruker det rådet, for å si det sånn... Jeg tror hun hadde hatt godt av å bli henvist til en nakke/rygg-skole i regi av helsevesenet👍 Det er så dumt at jeg får vondt Hu spinner rundt og klatrer rundt i hagen, går på mølle mens hu strikker (jeg med mine nakkeproblemer sliter med å gå på mølle. Strikke kan jeg drite i) Hu har overskudd og ork til akkurat det som passer hu. Alt annet skylder hu på skader for glad min farmor på 85 som har operert nakken 17 ganger ikke får opp hu på snap, da hadde hu begynt å tvile på menneskeheten 11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå