Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kittykaat skrev (10 timer siden):

Hva har hun blitt svindlet for? Jeg vil ikke gi henne views på snap, men nå er jeg litt nysgjerrig 😅😅

Hun har bestilt et nytt speil til 2000 kr. Det gamle i stua var jo knust for en evighet siden. Men dette nye var ikke kommet enda, og skulle visstnok være levert innen forrige fredag. Og så fant hun ikke sporinga på det... men hun ville ikke si hvilken nettbutikk enda, i tilfelle det likevel dukker opp.

• Liker 1
Skrevet
Juststop skrev (23 timer siden):

Palmemor:

Dette er en av mange flere innlegg hvor noen klager. 

Men det stemmer jo vel? De tjener så bra, hvorfor ikke helt hvorfor de ikke gjør noe med huset? De lever vel i sin egen boble da vel. Synes sikkert det er så koselig med så stygge lister. 

Skrevet
Guido skrev (På 20.9.2025 den 9.55):

Nå pusser de opp. 

Ville virkelig ikke kalt det der å pusse opp, hun gjør det bare verre . 

• Liker 11
Skrevet
Juststop skrev (23 timer siden):

Så bra 😊 Er jo det mange av dere har klaget på. Huset trengte litt love and care og det får det nå

Får langt ifra love and care, det der er jo bare å se at en ulykken blir mye styggere. 

• Liker 2
Skrevet
Faina skrev (13 timer siden):

Hun har bestilt et nytt speil til 2000 kr. Det gamle i stua var jo knust for en evighet siden. Men dette nye var ikke kommet enda, og skulle visstnok være levert innen forrige fredag. Og så fant hun ikke sporinga på det... men hun ville ikke si hvilken nettbutikk enda, i tilfelle det likevel dukker opp.

2000 kr for henne er ikke så mye da.. 

Skrevet
kittykaat skrev (5 timer siden):

2000kr er veldig mye for henne jo, når mannen må vipse 30 kr til henne så er 2000kr mye ;) 

• Liker 8
Skrevet
Himmelen_91 skrev (19 minutter siden):

2000kr er veldig mye for henne jo, når mannen må vipse 30 kr til henne så er 2000kr mye ;) 

hun er gjerrig 🙃

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
kittykaat skrev (7 timer siden):

Akkurat den reagerte jeg også på. Kosta bare 2000 kr, så det går greit liksom.🤔

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (21 timer siden):

Nettbutikk i Kina? 🤭🤭

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mamma53 skrev (52 minutter siden):

Akkurat den reagerte jeg også på. Kosta bare 2000 kr, så det går greit liksom.🤔

Det er jo det hu bruker på mat hver dag så er jo en dråpe i havet for hu 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
kittykaat skrev (8 timer siden):

Nei, det er jo ingenting for henne. Men nåde de hvis de svindlet henne 🙈

Endret av Faina
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (41 minutter siden):

Nettbutikk i Kina? 🤭🤭

Ja, vi får vente i spenning og se om vi får vite det 😅

• Liker 2
Skrevet

Sikkert Temu🙈😂 alt annet hun shopper som ikke blir snakket om med navn på nettbutikk/butikk er jo derfra🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ eller som hun sier da, eBay🤦🏼‍♀️ tror hun virkerlig folk er så dumme at de tror på den løgnen? Jeg bryr meg ikke om hvor hun handler, jeg handler på Temu selv jeg🤷🏼‍♀️ men hu klarer jo ikke være 100%ærlig om noe som helst🤦🏼‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Bloggblipp skrev (11 timer siden):

Sikkert Temu🙈😂 alt annet hun shopper som ikke blir snakket om med navn på nettbutikk/butikk er jo derfra🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ eller som hun sier da, eBay🤦🏼‍♀️ tror hun virkerlig folk er så dumme at de tror på den løgnen? Jeg bryr meg ikke om hvor hun handler, jeg handler på Temu selv jeg🤷🏼‍♀️ men hu klarer jo ikke være 100%ærlig om noe som helst🤦🏼‍♀️

Ebay er vel en bruktbutikk? Slik sider som hun ikke gidder 😅😅 sa hun vel noen gang om Tise i hvert fall 🙈

• Liker 1
Skrevet
kittykaat skrev (4 timer siden):

Ebay er vel en bruktbutikk? Slik sider som hun ikke gidder 😅😅 sa hun vel noen gang om Tise i hvert fall 🙈

Man får både nytt og brukt på eBay

Skrevet

Jeg syns det er kjempebra at hun er i gang og prøver å fikse opp. Har hun peiling? Nei, men hun prøver, erfarer og lærer sikkert litt underveis. Neste forsøk går det bedre. 

Hvorfor skal dere kritisere så hardt når hun faktisk prøver? Er det virkelig nødvendig å klage så innmari når hun jobber med å fikse nøyaktig det dere har påpekt? Hva så om det ikke blir perfekt? 

Helt supert at hun prøver å finne ut av dette selv, selvom hun lett kunne betalt inn hjelp.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fri for grøt til kiddoen, så han får middag til frokost 🙈

• Liker 8
Skrevet
Faina skrev (50 minutter siden):

Fri for grøt til kiddoen, så han får middag til frokost 🙈

Ble nok for schtuk å lage en brødskive til han😂

• Liker 9
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Ble nok for schtuk å lage en brødskive til han😂

Eller han har vel ikke vippsa så han kan ta av den maten. Grøt og middagsglass er vel betalt av barnetrygden og dermed hans…..

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...