Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (5 timer siden):

Tja jobber hun ? Flere dager stille og når hun er tilbake er det rating av eget utseende fra chatgpt . Det kan virke som at hun snart ikke har følgere igjen og da trenger hun vel knapt å stenge gubben inne i studioet sitt for ha resten av huset i fred for å jobbe 🤷🏼‍♀️

Men hva hadde ChatGPT svart? Ikke fått med meg 😭😭😭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så artig når man kan lese litt kropp språk og ser at hun juger som pokker. Når hun snakker om hva hun ikke har fikset på under svangerskap og tiden etter. 🤣 en måte og lese det på er at hun alltid ser til sides når hun snakker. Hun ser til siden stadig når hun snakker om, fillers å ect. 😅 Stina du klarer ikke å lure deg unna. Du behøver ikke å late som om du er en så "perfekt" mamma 🤣🤣🤣🤣 du driter ut deg selv. 

Å til dere som skal komme med negativt til meg nå. Les dere litt opp til hvordan man kan ferske noen i løgn. Så ser man det ganske tydelig. 

Screenshot_20250917_164437_Snapchat.thumb.jpg.88c019cd13b03b8affba199618489635.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym23445566 skrev (1 time siden):

Er så artig når man kan lese litt kropp språk og ser at hun juger som pokker. 

Å kunne "lese" kroppsspråk er psudovitenskap.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
anonym23445566 skrev (3 timer siden):

Er så artig når man kan lese litt kropp språk og ser at hun juger som pokker. Når hun snakker om hva hun ikke har fikset på under svangerskap og tiden etter. 🤣 en måte og lese det på er at hun alltid ser til sides når hun snakker. Hun ser til siden stadig når hun snakker om, fillers å ect. 😅 Stina du klarer ikke å lure deg unna. Du behøver ikke å late som om du er en så "perfekt" mamma 🤣🤣🤣🤣 du driter ut deg selv. 

Å til dere som skal komme med negativt til meg nå. Les dere litt opp til hvordan man kan ferske noen i løgn. Så ser man det ganske tydelig. 

Screenshot_20250917_164437_Snapchat.thumb.jpg.88c019cd13b03b8affba199618489635.jpg

Hun sier jo at hun har fiksa på både det ene og det andre? 

• Liker 2
Skrevet
anonym23445566 skrev (4 timer siden):

Følte heller at hun var ærlig på noe som er viktig å snakke om for gravide og ammende🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Hun sier jo at hun har fiksa på både det ene og det andre? 

Vært i Oslo og fiksa seg, må vite. HVA ER det med influensere og kroppsfikserig ?? Det er helt sykt. I tillegg bruker de filter på mange av bildene. Fatter det bare ikke. Dessuten har jeg ALDRI sett noen dra seg i/ordne på håret gud hjelpe meg HELE tiden sånn som henne. Til og med under matlaging.  Jeg hadde IKKE spist der 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (På 15.9.2025 den 22.53):

I grunnen ikke. Hva er det å lage et stort nummer ut av? De har delt økonomi og da må de ha noen grenser. 

Noen grenser er for meg absolutt ikke et egg, en skive salgtpølse og tre osteskiver🤣 

Er du seriøs?

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (20 timer siden):

Vært i Oslo og fiksa seg, må vite. HVA ER det med influensere og kroppsfikserig ?? Det er helt sykt. I tillegg bruker de filter på mange av bildene. Fatter det bare ikke. Dessuten har jeg ALDRI sett noen dra seg i/ordne på håret gud hjelpe meg HELE tiden sånn som henne. Til og med under matlaging.  Jeg hadde IKKE spist der 

Er så enig med deg - skikkelig uhygienisk er det. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor mange ganger tenker man at det er inspirerende å lage og vise Edamame med fetaost og lime på snap? Ble kjøpt inn ingredienser til denne matrett nå så da kommer det vel en snap om fremgangsmåten innen kort. Samme matretter om og om og om igjen…… Evt blir det kokt pasta med en ferdiglaget tomatsaus på glass. Influenceryrket må være hardt altså 😖

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Zooli skrev (49 minutter siden):

Hvor mange ganger tenker man at det er inspirerende å lage og vise Edamame med fetaost og lime på snap? Ble kjøpt inn ingredienser til denne matrett nå så da kommer det vel en snap om fremgangsmåten innen kort. Samme matretter om og om og om igjen…… Evt blir det kokt pasta med en ferdiglaget tomatsaus på glass. Influenceryrket må være hardt altså 😖

Hun er jo Gourmetkokk må vite eller dronningen av de enkleste up ferdigretter ville jeg sagt . Og et grusomt kjedelig spisemønster ja . Veldig mye rutine og det samme . Men for henne er vel det best da litt for mye å gjøre blir sjukt stuuuuk ogsåntno ….

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

HVORDAN kan man bruke hundretusen kroner på å få ett barn og IKKE VITE at man bør dra på en 6ukerskontroll??? Jeg nekter å tro at det ikke har vært ett tema noensinne. De er på helsestasjon en gang i mnd og ingen har sagt noe? Ikke søstra som er barnepleier engang? Kjøss meg 

Og blir hu noe mer aggressiv nå så kommer hu til å skjære av seg de presson-nailsa 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Wow...må bare klage på at folk tror man klager..."jævla Karens", altså 🤷‍♀️🤷‍♀️😅

Praten om 6-ukers kontroll vet jeg ikke om jeg skal le eller grine av.

Hun sier det jo selv etterhvert: "kanskje det er noe jeg burde visst"

Jepp, Stina, det burde du kanskje 👍😳

• Liker 16
Skrevet

Ja, og så mye som de liksom har lest og satt seg inn i ting, da burde de fått med seg 6-ukerskontrollen også. Viser kanskje hvor lite kontakt hun har med familien, eller søstra...

• Liker 13
Skrevet
Faina skrev (11 minutter siden):

Ja, og så mye som de liksom har lest og satt seg inn i ting, da burde de fått med seg 6-ukerskontrollen også. Viser kanskje hvor lite kontakt hun har med familien, eller søstra...

eller noen...

Hun har jo vært aktiv i barselgrupper. Den 6ukerskontrollen har vært ett tema. Garantert. Hun fremstiller seg virkelig dummer enn hun trenger. Evt bare viser det hvor lite interesse hun har for... noe som helst

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Men de burde vel kjent om alt er som det skal om de har hatt seg?

Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

eller noen...

Hun har jo vært aktiv i barselgrupper. Den 6ukerskontrollen har vært ett tema. Garantert. Hun fremstiller seg virkelig dummer enn hun trenger. Evt bare viser det hvor lite interesse hun har for... noe som helst

Ja, der har det helt sikkert også vært et tema. Viser kanskje bare at hun ikke følger med... bare sitter i egen boble og tar selfier.

• Nyttig 7
Skrevet

"Nåde dem om de har svindla meg asså". Okei... for hun er kongen liksom 🙈

• Liker 4
Skrevet
Faina skrev (18 minutter siden):

Ja, der har det helt sikkert også vært et tema. Viser kanskje bare at hun ikke følger med... bare sitter i egen boble og tar selfier.

Hun tar nok ikke beskjeder eller «råd» fra noen. 

• Liker 10
Skrevet

Man høster det man sår… Nå ble ikke den røde løperen rullet ut på barsel, og tilbudet hun fikk der var jo åpenbart ikke godt nok.. Så istede for å bli på barsel, få ammeveiledning og annet nyttig en barselavdeling kan bistå med, så valgte de å være på et rom et helt annet sted på sykehuset. Langt unna jordmødre og barnepleiere. Der fikk Stina sove og barnet ble gitt flaske. Nå har jo Stina allerede skyldet på sykepleierne på nyfødtintensiv for at ammingen ble vanskelig, så det er klart det er alle andre sin skyld at hun ikke har fått med seg informasjon om 6 ukers kontroll. Som er standard innhold i en utreisesamtale på barsel de fleste steder. Er det mulig 😂

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Men han på Maxbo var sjuuukt flink som fant ut at det var eggeskall da…. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...