Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Fader for ett brødhue. «Det er ikke mange på 32 år som har vært sammen med mannen sin i 10 år. Men det har jeg!» 

JO! Mange har det når de er 32, er du seriøst så fjern at du tror du er i særklasse DER OG?

Sammen og sammen da, de deler jo knapt seng😆

• Liker 4
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glufseguri skrev (5 minutter siden):

Deler de noe i det hele tatt ? Felles sønn er det eneste jeg kan komme på . 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Glufseguri skrev (25 minutter siden):

Sant. Kanskje derfor de fortsatt er sammen, siden de lever hvert sitt liv 

• Liker 14
Skrevet

En ting jeg lurer på, hvorfor i all verden spør hun ChatGPT om hva den mener om utseendet sitt🙄 altså får hu ikke nok oppmerksomhet og komplimenter hjemme eller?🤦🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Bloggblipp skrev (6 minutter siden):

En ting jeg lurer på, hvorfor i all verden spør hun ChatGPT om hva den mener om utseendet sitt🙄 altså får hu ikke nok oppmerksomhet og komplimenter hjemme eller?🤦🏼‍♀️

Kommer nok ikke så mye spontant fra mannen i huset der nei 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på Stina på snap på ei stund - har de ikke Chloe lenger?

Skrevet
Bb1995 skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt med på Stina på snap på ei stund - har de ikke Chloe lenger?

Jo, de har hunden Chloe

Skrevet
Bloggblipp skrev (45 minutter siden):

Hun gjorde hva?!

Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Hun gjorde hva?!

Hun har brukt halve denne snapdagen på å fortelle hva ChatGPT hadde å si om hennes utseende🤦🏼‍♀️

• Nyttig 3
Skrevet

Kunne kanskje prøvd å sende inn et bilde uten filter 😅 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Bloggblipp skrev (1 time siden):

Hun har brukt halve denne snapdagen på å fortelle hva ChatGPT hadde å si om hennes utseende🤦🏼‍♀️

Hjelpes, snakk om å lage meningsløst og tanketomt innhold 

• Liker 9
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Hjelpes, snakk om å lage meningsløst og tanketomt innhold 

Og attpåtil sitte å forsvare seg til chat gpt og gjenta opp og ned i mente at hun tar det med en klype salt. Som om 😅   nei guri, som jeg angrer at jeg brukte tid på det der. 

2/10 på innhold. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bloggblipp skrev (7 timer siden):

Hahaha, var a 10/10? 

Skrevet
Palmemor skrev (15 timer siden):

Fader for ett brødhue. «Det er ikke mange på 32 år som har vært sammen med mannen sin i 10 år. Men det har jeg!» 

JO! Mange har det når de er 32, er du seriøst så fjern at du tror du er i særklasse DER OG?

Er jo bare to gode venner som oppdrar barnet sammen🙂 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Så stygt listene ble, lei inn noen eksperter til å bare pusse opp 😆 hadde vært så gøy om vi fikk være på med noe oppussingsprosjekt på det huset der😁😁

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (15 timer siden):

Har mange det? Mulig det var sånn før men har ikke inntrykk av at det er vanlig i disse dager å ha vært sammen i 10 år når man er 32. 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (12 minutter siden):

Er jo bare to gode venner som oppdrar barnet sammen🙂 

Hvorfor mener du det? ser da ut som de har det greit sammen de, selv om de gjør ting på en annen måte enn mange andre :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (6 timer siden):

Kunne kanskje prøvd å sende inn et bilde uten filter 😅 

Det tror jeg ikke hun klarer faktisk 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Hvorfor mener du det? ser da ut som de har det greit sammen de, selv om de gjør ting på en annen måte enn mange andre :)

Det eneste de har sammen, er vel sønnen? Hver sin økonomi, hvert sitt soverom, ja t.o.m hver sin del av huset.. Han pleier visst å måtte «låne» pålegg av henne innimellom f.eks..

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Har mange det? Mulig det var sånn før men har ikke inntrykk av at det er vanlig i disse dager å ha vært sammen i 10 år når man er 32. 🤷‍♀️

I min krets er det helt vanlig. Svært få skilte foreldre blant foreldrene i klassene og. Sjefen min, begge svigersøstrene, meg selv, de nærmeste naboene…. Så her er det helt vanlig, så vanlig at jeg aldri ville sagt «det er det ikke mange som er!!» og vært bastant 

• Liker 3
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...