lillebamsemums Skrevet onsdag kl. 12:27 #17781 Skrevet onsdag kl. 12:27 Palmemor skrev (3 timer siden): Jeg så en annen influenser (husker ikke i farta) la ut at hun tjente 70.000 på den første måneden sin på snap. Hun hadde knappe 46.000 følgere. Det er da nærliggende å tro at Stina med sine 150.000 følgere tjener minst 3 ganger så mye (og hvem har vel råd til å handle mat for 15.000 PLUSS å spise ute/takeaway 5 ganger i uka når de tjener lite) Hun har tidligere sagt at hun tjente 250K i mnd tidligere, og "langt mer nå foråsirresånn", så at de tilsammen med snap og hans youtube OG samarbeid med japan har en inntekt på bortimot en mill i måneden er nok ikke så langt fra sannheten. (minus skatt, men dog) Jeg bare FATTER IKKE at de ikke kan bruke noe av de pengene på vedlikehold av huset!! Greit at de bor i en sump, men det er sjøutsikt. Og det er dyrt. De kunne jo hatt en enorm prisvekst på det huset om de gadd å vedlikeholde det litt. Vi tjener 1.2 til sammen i året og har alikevel vedlikeholdt huset langt mer enn det de har gjort. Make it make sense, som ungdommen sier Vil bare rette deg her, hun tjente 70k fra Snapchat + samarbeid og Barnashus. Er uansett veldig bra til å være student
Palmemor Skrevet onsdag kl. 12:56 #17782 Skrevet onsdag kl. 12:56 lillebamsemums skrev (28 minutter siden): Vil bare rette deg her, hun tjente 70k fra Snapchat + samarbeid og Barnashus. Er uansett veldig bra til å være student Ah, okey 🙏 takk for korreksjon, rett skal være rett. Men veldig bra ja! 1
Mippiie123 Skrevet onsdag kl. 19:30 #17783 Skrevet onsdag kl. 19:30 Ser flere influensere har lagt ut fra event med Voksi i dag. Stina ser så forskjellig ut på andres snapper, skjønner ikke at en 30 år gammel dame er så avhengig av filter. 8 2
Reddhara Skrevet onsdag kl. 19:49 #17784 Skrevet onsdag kl. 19:49 Finner dere profilen hennes på snap hvis dere søker? Tror evt hun har blokkert meg, men har aldri interagert med henne noe sted? 1
Palmemor Skrevet onsdag kl. 20:23 #17785 Skrevet onsdag kl. 20:23 Mippiie123 skrev (53 minutter siden): Ser flere influensere har lagt ut fra event med Voksi i dag. Stina ser så forskjellig ut på andres snapper, skjønner ikke at en 30 år gammel dame er så avhengig av filter. Tilfeldig at PelleK tester ny bæresele idag? Har ikke de det og? (Eller er ungene mine for store?) 1
JegErIkkeMeg Skrevet onsdag kl. 20:36 #17786 Skrevet onsdag kl. 20:36 Reddhara skrev (46 minutter siden): Finner dere profilen hennes på snap hvis dere søker? Tror evt hun har blokkert meg, men har aldri interagert med henne noe sted? Hvis en influenser blokkerer deg vil du fortsatt finne dem, men kan ikke følge eller sende meldinger. Hvis hun har forsvunnet er det nok du som har kommet borti og blokkert henne. Sjekk den lista ☺️
MzMe Skrevet onsdag kl. 22:34 #17787 Skrevet onsdag kl. 22:34 Reddhara skrev (2 timer siden): Finner dere profilen hennes på snap hvis dere søker? Tror evt hun har blokkert meg, men har aldri interagert med henne noe sted? Finner henne om jeg søker henne opp, men ser ikke ut som at hu har lagt ut noe..men gubben har lagt ut på sin snap.
Reddhara Skrevet torsdag kl. 05:10 #17788 Skrevet torsdag kl. 05:10 JegErIkkeMeg skrev (8 timer siden): Hvis en influenser blokkerer deg vil du fortsatt finne dem, men kan ikke følge eller sende meldinger. Hvis hun har forsvunnet er det nok du som har kommet borti og blokkert henne. Sjekk den lista ☺️ Så rart, jeg sjekket men har ikke blokkert henne… men får bare opp en feilmelding når jeg prøver å gå inn på profilen hennes
Visla Skrevet torsdag kl. 07:22 #17789 Skrevet torsdag kl. 07:22 Palmemor skrev (På 7.9.2025 den 9.13): Og som hun så fint sa «nå koster huset 9 millioner». Tror ikke hun skjønner at boliger må vedlikeholdes Er det ingen rundt henne som forteller henne at det ikke er verdt det med ødelagdte 1-lags vinduer, oppsprekte gulv og benkeplate, en veranda som er tørket ut og tisset ihjel av hunden. de må ta vare på og vedlikeholde huset😅 gjerne oppgradere det litt etterhvert også 4
Palmemor Skrevet torsdag kl. 07:47 #17790 Skrevet torsdag kl. 07:47 Visla skrev (24 minutter siden): Er det ingen rundt henne som forteller henne at det ikke er verdt det med ødelagdte 1-lags vinduer, oppsprekte gulv og benkeplate, en veranda som er tørket ut og tisset ihjel av hunden. de må ta vare på og vedlikeholde huset😅 gjerne oppgradere det litt etterhvert også Nei, det er vel ingen som forteller henne noen ting tror jeg. Men utfra måten hun svarer følgere som igrunn er ganske hyggelige så skjønner jeg jo at de rundt skygger banen 4 3
Palmemor Skrevet torsdag kl. 17:44 #17792 Skrevet torsdag kl. 17:44 Karjolen skrev (5 minutter siden): Ikke lagt ut noe på lenge nå..🤔 Slitsomt å dra til Oslo i går sikkert 2 3
Himmelen_91 Skrevet torsdag kl. 18:12 #17793 Skrevet torsdag kl. 18:12 Reddhara skrev (13 timer siden): Så rart, jeg sjekket men har ikke blokkert henne… men får bare opp en feilmelding når jeg prøver å gå inn på profilen hennes Da har hun sikkert blokkert deg, skjer med meg også, med mindre hun legger ut noe og jeg trykker meg inn.
Reddhara Skrevet torsdag kl. 18:27 #17794 Skrevet torsdag kl. 18:27 Himmelen_91 skrev (14 minutter siden): Da har hun sikkert blokkert deg, skjer med meg også, med mindre hun legger ut noe og jeg trykker meg inn. Skjønner… virkelig så rart hvis det stemmer! Har ikke skrevet noe som helst til/om henne noe sted. Heller støttet enn kritisert.
Himmelen_91 Skrevet fredag kl. 06:15 #17795 Skrevet fredag kl. 06:15 Reddhara skrev (11 timer siden): Skjønner… virkelig så rart hvis det stemmer! Har ikke skrevet noe som helst til/om henne noe sted. Heller støttet enn kritisert. Får du opp dette a?
Reddhara Skrevet 10 timer siden #17796 Skrevet 10 timer siden Himmelen_91 skrev (På 12.9.2025 den 8.15): Får du opp dette a? Ja, akkurat det!
Faina Skrevet 10 timer siden #17797 Skrevet 10 timer siden Jeg får henne opp når jeg søker på henne. Men har ikke sett hun har lagt ut noe i det siste.
Himmelen_91 Skrevet 7 timer siden #17798 Skrevet 7 timer siden Faina skrev (2 timer siden): Jeg får henne opp når jeg søker på henne. Men har ikke sett hun har lagt ut noe i det siste. Ja, det er fordi hun ikke har blokkert deg. 🙂
Himmelen_91 Skrevet 7 timer siden #17799 Skrevet 7 timer siden Reddhara skrev (3 timer siden): Ja, akkurat det! Ja, samme her. Men det er fordi hun har blokkert meg, men om hun har lagt ut noe så får jeg sett hennes snap da men har hun ikke lagt ut noe så får jeg også den meldingen.
Palmemor Skrevet 7 timer siden #17800 Skrevet 7 timer siden Fader for ett brødhue. «Det er ikke mange på 32 år som har vært sammen med mannen sin i 10 år. Men det har jeg!» JO! Mange har det når de er 32, er du seriøst så fjern at du tror du er i særklasse DER OG? 12 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå