Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pidla skrev (På 6.3.2024 den 17.07):

Jepp! Men da hadde jeg også tidligere kommentert i høst, da hun lirte av seg at Norge var så crap å bo i, siden sola gikk ned klokka 16. Dette var også veldig ureflektert, så da svarte jeg nok litt krassere og knyttet linjene til Gaza og at dette var en uomtenksom ting å si når vi tross alt lever i verdens beste land.

Vi lever IKKE i verdens beste land

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cuddlegirl skrev (2 timer siden):

Det er da ingen som går barføtt i september! Varmt eller ei, da kler man seg tynnere,  man tar da ikke av barna sokkene..

Stina går og blir varm, ungen sitter pinn i ro i vogn. 

Jo da selvsagt er det flere som går barføtt i september og som en sa det var nærmere 20 Grader i går , det er et ikke problem 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Cuddlegirl skrev (29 minutter siden):

Man har på sokker i september. Sånn er det bare! 

Nei, sånn er det ikke bare og heldigvis for det 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cuddlegirl skrev (29 minutter siden):

Det var 20 grader og sol i Sandefjord i går. Det går nok bra at han ikke hadde sokker på 

Vi satt ute på brygga og spiste og da vi kjørte hjem klokka 17 var det 21 grader og sol fra blå himmel. Jeg hadde kort og sandaler uten sokker. Det var ikke kaldt 

• Liker 8
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Nei, sånn er det ikke bare og heldigvis for det 

Palmemor skrev (3 timer siden):

Det var 20 grader og sol i Sandefjord i går. Det går nok bra at han ikke hadde sokker på 

Vi satt ute på brygga og spiste og da vi kjørte hjem klokka 17 var det 21 grader og sol fra blå himmel. Jeg hadde kort og sandaler uten sokker. Det var ikke kaldt 

Jaja den ungen har vært barføtt ute/på cafe mens PF har på tjukk vinterjakke. Så det er ikke første gang. 

• Liker 3
Skrevet
Cuddlegirl skrev (5 minutter siden):

Jaja den ungen har vært barføtt ute/på cafe mens PF har på tjukk vinterjakke. Så det er ikke første gang. 

Nei, jeg kommenterte bare det i går. I dag er det og veldig varmt, vindstille og knallblå himmel. Jeg sitter ute i bikini. PF er vel ikke målestokk, han kler seg i mye rart 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Cuddlegirl skrev (4 timer siden):

"Sånn er det bare" er det mest idiotiske jeg hører når det ikke argumenteres saklig for.

Endret av Littelulla
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 timer siden):

De trives også i kun i bleia, skal man da la dem kun være i bleia ute nå? 

Sånn været er her nå kunne en snart ettåring fint vært ute i bare bleia, ja. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 timer siden):

hvorfor går ikke mor da barfot med sandaler ??? Hvorfor skal mor ha da sokker på seg? De passer jo tydeligvis ikke på, når de kler seg godt og lar barnet være uten sokker. 

Jeg syns det er bedre å kle barnet ulikt og følge med på det i utfra aktuell temperatur heller enn å kle ungen etter kalenderen... 

• Liker 13
Skrevet
Lorieen skrev (14 timer siden):

Det er komplett uforståelig for meg at de bruker sånne uhorvelige pengesummer på garn og nips og ræl og Mummikopper, istedet for å vedlikeholde boligen. Den er nedslitt og sarva og verdien forringes for hvert år…

Nei nei huset «koster» minst 9 millioner !!

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig forskjell hvis man skal se på Hanna Martine og Stina ang fødsels perioden og ja. Ikke mye klaging med Hanna Martine 🤣

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 5.9.2025 den 13.47):

Nå lo jeg høyt , ser for meg gutta krutt med karate spark mot høstpynten 🫣

Tenk når de tar karatespark på juletrekulene ☠️😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Cuddlegirl skrev (På 7.9.2025 den 9.45):

Det er da ingen som går barføtt i september! Varmt eller ei, da kler man seg tynnere,  man tar da ikke av barna sokkene..

Jeg går fortsatt med sandaler og sommerkjoler. Er over 20 grader, vindstille og klar himmel. Badet til og med i går. Det er på østlandet. Har hytte på Tjøme og går med sommerkjoler der å på denne tiden. 

Barna skifter til shorts og teskjorte så fort de er ferdige på skolen 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Frøken888 skrev (20 timer siden):

Jeg går fortsatt med sandaler og sommerkjoler. Er over 20 grader, vindstille og klar himmel. Badet til og med i går. Det er på østlandet. Har hytte på Tjøme og går med sommerkjoler der å på denne tiden. 

Barna skifter til shorts og teskjorte så fort de er ferdige på skolen 😊

Forskjell mellom en voksen og et barn på 9-10 måneder. Forskjell mellom skolebarn og barn på 9-10 måneder. 

• Liker 7
Skrevet
Vålull skrev (På 8.9.2025 den 6.07):

Skikkelig forskjell hvis man skal se på Hanna Martine og Stina ang fødsels perioden og ja. Ikke mye klaging med Hanna Martine 🤣

Kven er Hanna Martine? 

Skrevet
Lorieen skrev (På 7.9.2025 den 2.28):

Det er komplett uforståelig for meg at de bruker sånne uhorvelige pengesummer på garn og nips og ræl og Mummikopper, istedet for å vedlikeholde boligen. Den er nedslitt og sarva og verdien forringes for hvert år…

hadde også spart på mummikopper om jeg hadde en års inntekt på noen mill. Men hadde også investert mer i huset. Men hva en vanlig Ola og Kari Nordmann hadde gjort og Stina og Pellek er jo helt forskjellige ting. De forstår ikke hvor heldige de er.

• Liker 2
Skrevet
Vålull skrev (På 8.9.2025 den 5.07):

Syns de fleste klager minimalt om man sammenligner med Stina😂 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle ønske de alle husket at det er helt frivillig å få barn og de har valgt det selv . Kanskje burde man lest seg opp på forhånd så man var bedre forberedt ! Virker jo som alt kom som et sjokk på petit frøkna. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg så en annen influenser (husker ikke i farta) la ut at hun tjente 70.000 på den første måneden sin på snap. Hun hadde knappe 46.000 følgere. Det er da nærliggende å tro at Stina med sine 150.000 følgere tjener minst 3 ganger så mye (og hvem har vel råd til å handle mat for 15.000 PLUSS å spise ute/takeaway 5 ganger i uka når de tjener lite) 

Hun har tidligere sagt at hun tjente 250K i mnd tidligere, og "langt mer nå foråsirresånn", så at de tilsammen med snap og hans youtube OG samarbeid med japan har en inntekt på bortimot en mill i måneden er nok ikke så langt fra sannheten. (minus skatt, men dog)

Jeg bare FATTER IKKE at de ikke kan bruke noe av de pengene på vedlikehold av huset!! Greit at de bor i en sump, men det er sjøutsikt. Og det er dyrt. De kunne jo hatt en enorm prisvekst på det huset om de gadd å vedlikeholde det litt. Vi tjener 1.2  til sammen i året og har alikevel vedlikeholdt huset langt mer enn det de har gjort. Make it make sense, som ungdommen sier

• Liker 15
Skrevet
Cuddlegirl skrev (På 7.9.2025 den 9.45):

Eh, jo. Vi bor i Trøndelag og har en vindstille hage.  Når vi tok opp potet i helgen gikk treåringen i trusa og hun på 8mnd lå i tskjortebody og solhatt. I dag går minstemann i langermet body og selekjole, mens jeg går i shorts og tskjorte. I går var hun og sokkeløs store deler av dagen, alt etter temperatur og vind. 

Hvorfor tar man ikke av sokkene om ungen er varme? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...