Palmemor Skrevet 5. september #17721 Skrevet 5. september -Turtle skrev (2 timer siden): Ja, det gjør jeg og mange andre. Jeg jobber i en interiørbutikk så jeg ser at det er veldig vanlig. Har helt andre farger inne når det er vår/sommer. Men det handler jo om interesse da. Noen har aldri tenkt på at de skulle byttet ut sofaputene mens andre gjør det flere ganger ila året. Når det er sagt så kjøper jeg ikke sånne mengder med nytt hvert år. Jeg bygde huset mitt for 8 år siden og da kjøpte jeg alt nytt. Bruker veldig mye av det samme fortsatt bare med litt innslag av nytt her og der. Klart mange bytter ut puter og gardiner mot høsten, andre farger på pledd og noen pyntegjenstander her og der. Men å line opp 28 elektriske lys i rekke på bordet og ditto mange hjemmelagde gresskar i vinduet? Er jo knapt ett kvarter til julepynten kommer inn 😩 9
-Turtle Skrevet 5. september #17722 Skrevet 5. september Palmemor skrev (2 timer siden): Klart mange bytter ut puter og gardiner mot høsten, andre farger på pledd og noen pyntegjenstander her og der. Men å line opp 28 elektriske lys i rekke på bordet og ditto mange hjemmelagde gresskar i vinduet? Er jo knapt ett kvarter til julepynten kommer inn 😩 Måten hun pynter på kunne aaaaabsolutt vært bedre ja. Jeg pynter til høst men har ikke en lang rekke med gresskar langs tvbenken 😆 Sånn som spisebordet hennes var pyntet er litt sånn som det ser ut hos meg underveis. Jeg bare setter alt jeg har der mens jeg finner ut hva som skal hvor. 7
Nepped Skrevet 5. september #17723 Skrevet 5. september -Turtle skrev (5 minutter siden): Måten hun pynter på kunne aaaaabsolutt vært bedre ja. Jeg pynter til høst men har ikke en lang rekke med gresskar langs tvbenken 😆 Sånn som spisebordet hennes var pyntet er litt sånn som det ser ut hos meg underveis. Jeg bare setter alt jeg har der mens jeg finner ut hva som skal hvor. Og så? Hvis hun liker det, er det da noe å kritisere? 3 5
Palmemor Skrevet 5. september #17724 Skrevet 5. september -Turtle skrev (10 minutter siden): Måten hun pynter på kunne aaaaabsolutt vært bedre ja. Jeg pynter til høst men har ikke en lang rekke med gresskar langs tvbenken 😆 Sånn som spisebordet hennes var pyntet er litt sånn som det ser ut hos meg underveis. Jeg bare setter alt jeg har der mens jeg finner ut hva som skal hvor. Greit å ha alt linet på rekke når PF og mini skal sparkle det ned da 😆 8
JojoMoyes Skrevet 5. september #17725 Skrevet 5. september Palmemor skrev (4 minutter siden): Greit å ha alt linet på rekke når PF og mini skal sparkle det ned da 😆 Nå lo jeg høyt , ser for meg gutta krutt med karate spark mot høstpynten 🫣 1
Palmemor Skrevet 5. september #17726 Skrevet 5. september JojoMoyes skrev (10 minutter siden): Nå lo jeg høyt , ser for meg gutta krutt med karate spark mot høstpynten 🫣 Var omtrent sånn det foregikk i går 😅 2
Nepped Skrevet 5. september #17727 Skrevet 5. september Palmemor skrev (1 time siden): Greit å ha alt linet på rekke når PF og mini skal sparkle det ned da 😆 Haha huff ja 😂
Zooli Skrevet 5. september #17728 Skrevet 5. september Palmemor skrev (4 timer siden): Klart mange bytter ut puter og gardiner mot høsten, andre farger på pledd og noen pyntegjenstander her og der. Men å line opp 28 elektriske lys i rekke på bordet og ditto mange hjemmelagde gresskar i vinduet? Er jo knapt ett kvarter til julepynten kommer inn 😩 Pluss bytte ut alt alt garn, alt av klær i garderoben, dekorasjon på veggen. Jeg ser flere her sier det er vanlig og mange som gjør. Jeg er ikke helt overbevist. 5 1
Vinnanna15 Skrevet 5. september #17729 Skrevet 5. september Med alt det garnet,burde hun strikke til folk som virkelig trenger det! 2 9
Littelulla Skrevet 5. september #17730 Skrevet 5. september Jeg syns det er helt gull å se noen som pynter på sin egen måte, uten å følge flokken i trenden. Om jeg ville gjort det samme selv eller ikke er ikke poenget, men det er deilig å få litt innspill fra andre vinkler. 13
lillebamsemums Skrevet 5. september #17731 Skrevet 5. september hadde jeg hatt 200k-300k i måneden i inntekt, hadde nok jeg også byttet ut en del mer og generelt prøv å gjort det mer koselig på hjemme fronten. Hadde da fulgt en stil jeg liker. Med en vanlig inntekt så kan det ta år å bygge opp et slik lager hun har av ulik decor. ser det går ofte igjen hos andre influensere også. Hamstring av ting og reklame de får tilsendt. 1
Palmemor Skrevet 5. september #17732 Skrevet 5. september lillebamsemums skrev (14 minutter siden): hadde jeg hatt 200k-300k i måneden i inntekt, hadde nok jeg også byttet ut en del mer og generelt prøv å gjort det mer koselig på hjemme fronten. Hadde da fulgt en stil jeg liker. Med en vanlig inntekt så kan det ta år å bygge opp et slik lager hun har av ulik decor. ser det går ofte igjen hos andre influensere også. Hamstring av ting og reklame de får tilsendt. Stina reklamerer ikke engang og driver ikke samarbeid. Men hun burde fått samarbeid med jula, europris og rusta! tilsanmen har de nok over en mill inn i mnd. At de ikke pusser opp 4
Minimeg1234 Skrevet 5. september #17733 Skrevet 5. september Littelulla skrev (44 minutter siden): Jeg syns det er helt gull å se noen som pynter på sin egen måte, uten å følge flokken i trenden. Om jeg ville gjort det samme selv eller ikke er ikke poenget, men det er deilig å få litt innspill fra andre vinkler. Yes herlig å kunne gjøre som en selv vil 🙌 1
JojoMoyes Skrevet 5. september #17734 Skrevet 5. september Palmemor skrev (54 minutter siden): Stina reklamerer ikke engang og driver ikke samarbeid. Men hun burde fått samarbeid med jula, europris og rusta! tilsanmen har de nok over en mill inn i mnd. At de ikke pusser opp De trenger jo ikke betale henne for den reklamen ? De får den jo gratis 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7 1
Palmemor Skrevet 5. september #17735 Skrevet 5. september JojoMoyes skrev (31 minutter siden): De trenger jo ikke betale henne for den reklamen ? De får den jo gratis 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ja absolutt 1
Palmemor Skrevet 5. september #17736 Skrevet 5. september Hvorfor fikser de ikke den vinduskarmen? Den blir jo bare styggere og styggere 😢huset kommer jo til å råtne på rot hvis de ikke tar noe grep. Og hu er bekymra for riper i gulvet?? 4 8
Orly Skrevet 5. september #17739 Skrevet 5. september Tsk skrev (1 time siden): KOSELIG I STUA??? Dette e så absolutt ikke koselig 🤔 Da har dere vel ikke lik smak , viktigste er vel at hun er fornøyd 1 3
AnnaLovise Skrevet 6. september #17740 Skrevet 6. september Vinnanna15 skrev (20 timer siden): Med alt det garnet,burde hun strikke til folk som virkelig trenger det! Ja, det skulle tatt seg ut at hun gjorde noe for noen andre, uten å få betalt 🤣🤣 Sånt noe "gidder" ikke Stina... 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå