JojoMoyes Skrevet 1. september #17701 Skrevet 1. september Zenhouse skrev (3 timer siden): Fint innlegg, jeg er veldig enig. Jeg tror hun har hatt mange følgere da hun var en av de første som hoppet på snap-toget og fikk mange med seg fra bloggen, samt et stort hopp under IVF-perioden også. Nå ser det ut som hun har begynt å tekste litt selv igjen, så det er jo et lite fremskritt om jeg kan bruke det ordet 🤭 Men ja- hun er litt ut på dato. I og for seg ikke noe galt i det, men jeg synes mer synd på henne enn jeg blir provosert av det. Det du skrev om arbeidslivet og Stina, tror jeg stemmer veldig godt. Flere ting som kommer frem i blant som tyder på det ( bl.a så vi det under deltagelsen i Farmen kjendis) Mer bekymret for sønnen i huset om han skal være hjemme rundt mamma mens hun ser på tv og diller hjemme til alle døgnets tider . Tenker da utenom barnehage for det skal han nok i snart . 3 1
Himmelen_91 Skrevet 2. september #17702 Skrevet 2. september JojoMoyes skrev (17 timer siden): Mer bekymret for sønnen i huset om han skal være hjemme rundt mamma mens hun ser på tv og diller hjemme til alle døgnets tider . Tenker da utenom barnehage for det skal han nok i snart . Hun skal ha korte dager for han, siden hun ønsker å tilbringe mest tid med han. Man får jo ikke denne tiden tilbake 🙂🙂men ja være klistret til skjerm og tv er noe annet da 🙂😴
Glufseguri Skrevet 4. september #17703 Skrevet 4. september Dagens lille stikk til KG på Snapchat (ja, jeg falt for clickbait) og mammapolitiet her inne.. Kom igjen Stina, kritikken her inne er 90% ting du selv har lagt ut og påstått som da folk stiller spørsmål ved når det ikke stemmer med dine egne ord. Hva med alle dine kommentarer og bemerkninger om mødre som ikke «ser ut som deg» etter fødsel, alle påstander om du var så flink, så aktivt, levde så sunt, ble ikke «diger»? Det er minst like unødvendig som de klassiske mammapoliti kommentarene. 5 20
Oline5 Skrevet 4. september #17704 Skrevet 4. september Gøy når mamma kjøper egen museum gel for å "lime" pynten fast overalt, mens pappa lærer arvingen å sparke pynten ned 🙈😅 7 2
Pigaloppa Skrevet 4. september #17705 Skrevet 4. september Oline5 skrev (2 timer siden): Gøy når mamma kjøper egen museum gel for å "lime" pynten fast overalt, mens pappa lærer arvingen å sparke pynten ned 🙈😅 Spørs om han synes det er like festlig når junior kaster på mummi kopper, fordi pappa har gjort det til en lek.. 6 2
Palmemor Skrevet 4. september #17706 Skrevet 4. september Wow! Jeg har hatt barn i 21 år og hun er virkelig den første jeg har vært borti som skal lime fast pynten sin 13 7
JojoMoyes Skrevet 4. september #17707 Skrevet 4. september Palmemor skrev (36 minutter siden): Wow! Jeg har hatt barn i 21 år og hun er virkelig den første jeg har vært borti som skal lime fast pynten sin Jeg har hatt barn i 37 år (også tvillinger ( har 13 barnebarn ) ikke flyttet vekk noe eller limt fast nei 😬 5
Palmemor Skrevet 4. september #17708 Skrevet 4. september JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt barn i 37 år (også tvillinger ( har 13 barnebarn ) ikke flyttet vekk noe eller limt fast nei 😬 13 barnebarn!! Wow, så heldig 🤩🤩 Nei, dette har hun nok klekket ut helt på egenhånd. Vi andre flytter jo ting eller sier «nei» 4 3
Himmelen_91 Skrevet 4. september #17709 Skrevet 4. september Palmemor skrev (45 minutter siden): Wow! Jeg har hatt barn i 21 år og hun er virkelig den første jeg har vært borti som skal lime fast pynten sin Heheheh butikkene kommer nok til å gå tomt for lim. Veldig spesielt, men heller det enn at ungen skal være i bingen 🤣 1
Pigaloppa Skrevet 4. september #17710 Skrevet 4. september Palmemor skrev (1 time siden): Wow! Jeg har hatt barn i 21 år og hun er virkelig den første jeg har vært borti som skal lime fast pynten sin Enig🙂men så har jeg aldri vært med på en far som lærer opp barn at det å sparke ned pynt er gøy.. Eller foreldre som lever i en gedigen lekegrind med barnet, tilogmed inntar måltider der.. 10 3
Palmemor Skrevet 4. september #17711 Skrevet 4. september Pigaloppa skrev (11 minutter siden): Enig🙂men så har jeg aldri vært med på en far som lærer opp barn at det å sparke ned pynt er gøy.. Eller foreldre som lever i en gedigen lekegrind med barnet, tilogmed inntar måltider der.. HAHA! Nei å sparke ned ting fra bordene er litt stikk motsatt av det vi har lært våre barn og 😛 eller spist middag i en ballbinge 6 2
Zooli Skrevet 4. september #17712 Skrevet 4. september For et styr å bytte ut pynt i hele huset og hele garderoben etter hver sesong! Herregud! Har faktisk ikke tenkt tanken at hele huset skal høstpyntes… Mer koselig belysning i form av stearinlys eller batteridrevne lys ja, men å bytte ut alt i hele stua med gresskar og oransje/brunt i bare fordi vi er i en høstmåned? Driver folk med det? 4 2
Palmemor Skrevet 4. september #17713 Skrevet 4. september Zooli skrev (2 minutter siden): For et styr å bytte ut pynt i hele huset og hele garderoben etter hver sesong! Herregud! Har faktisk ikke tenkt tanken at hele huset skal høstpyntes… Mer koselig belysning i form av stearinlys eller batteridrevne lys ja, men å bytte ut alt i hele stua med gresskar og oransje/brunt i bare fordi vi er i en høstmåned? Driver folk med det? De med altfor mange timer i døgnet gjør det. Vi andre har ikke kapasitet 😛 12 3
Orly Skrevet 4. september #17714 Skrevet 4. september Zooli skrev (16 minutter siden): For et styr å bytte ut pynt i hele huset og hele garderoben etter hver sesong! Herregud! Har faktisk ikke tenkt tanken at hele huset skal høstpyntes… Mer koselig belysning i form av stearinlys eller batteridrevne lys ja, men å bytte ut alt i hele stua med gresskar og oransje/brunt i bare fordi vi er i en høstmåned? Driver folk med det? Mange gjør det ja, så det er slettes ikke uvanlig 3 1
Zooli Skrevet 5. september #17715 Skrevet 5. september Orly skrev (8 timer siden): Mange gjør det ja, så det er slettes ikke uvanlig Hmm… Jeg er selv interiørinteressert og følger en haug an instagramkontoer i den kategorien. Ser ingen andre som har gresskar i hele stua. 5 2
Littelulla Skrevet 5. september #17716 Skrevet 5. september Zooli skrev (19 minutter siden): Hmm… Jeg er selv interiørinteressert og følger en haug an instagramkontoer i den kategorien. Ser ingen andre som har gresskar i hele stua. Ikke i like stor grad som henne kanskje, men det er jo en grunn til at butikkene bugner av høstinspirert interiør.. De fleste har ikke det oppe året rundt..
Zooli Skrevet 5. september #17717 Skrevet 5. september Littelulla skrev (2 minutter siden): Ikke i like stor grad som henne kanskje, men det er jo en grunn til at butikkene bugner av høstinspirert interiør.. De fleste har ikke det oppe året rundt.. Ja det har du rett i. Det kanskje bare er litt mer all-in hos Stina. 🤭 1
Faina Skrevet 5. september #17718 Skrevet 5. september Å ha et par gresskar som kommer fram hver høst og forsvinner før advent er jo helt innafor. Noen skifter gardiner og putetrekk også. Men å line opp såå masse greier 🤯 Det finnes jo ikke fint å sette ting på rette linjer bortover. Verken på bordet eller i vinduene. Men men. Hun om det. Å lime fast pynten er jo også noe drøyt. Vi har festet adventsstaker i vinduskarmen pga katter og små barn. Men å feste alt?? 2
Orly Skrevet 5. september #17719 Skrevet 5. september Zooli skrev (53 minutter siden): Hmm… Jeg er selv interiørinteressert og følger en haug an instagramkontoer i den kategorien. Ser ingen andre som har gresskar i hele stua. Du spurte om det var vanlig å bytte ut pynt og garderobe og jeg svarte at mange gjør det , det betyr ikke at man bare har gresskar 1
-Turtle Skrevet 5. september #17720 Skrevet 5. september Zooli skrev (11 timer siden): For et styr å bytte ut pynt i hele huset og hele garderoben etter hver sesong! Herregud! Har faktisk ikke tenkt tanken at hele huset skal høstpyntes… Mer koselig belysning i form av stearinlys eller batteridrevne lys ja, men å bytte ut alt i hele stua med gresskar og oransje/brunt i bare fordi vi er i en høstmåned? Driver folk med det? Ja, det gjør jeg og mange andre. Jeg jobber i en interiørbutikk så jeg ser at det er veldig vanlig. Har helt andre farger inne når det er vår/sommer. Men det handler jo om interesse da. Noen har aldri tenkt på at de skulle byttet ut sofaputene mens andre gjør det flere ganger ila året. Når det er sagt så kjøper jeg ikke sånne mengder med nytt hvert år. Jeg bygde huset mitt for 8 år siden og da kjøpte jeg alt nytt. Bruker veldig mye av det samme fortsatt bare med litt innslag av nytt her og der. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå