Vokteren Skrevet 31. august #17681 Skrevet 31. august Katinkalille skrev (På 28.8.2025 den 16.30): Helt krise faktisk🦆🦆🌭🌭 Dette er noe av det verste jeg har sett 😳 5 8
Himmelen_91 Skrevet 31. august #17682 Skrevet 31. august Klink skrev (16 timer siden): Det ser det heller ikke ut som hun mener at han skal om du ser på emojiene etterpå? Igjen klager hun på barnet, legger skylden på barnet. Det var jo så fælt å se dette. Barnet sitter i stolen, venter på at mor skal klappe igjen munnen. Hun burde aldri gjort det der, skjønner ikke hvordan det der kan være greit. Pausen tok hun også sikkert pga leppene sine, ikke for at barnet ville utforske. De vil utforske 24/7. 2 11
Cami9 Skrevet 31. august #17683 Skrevet 31. august Holder hun pusten på snapselfien fra siden hvor hun skal vise hvor flat magen har blitt? Aaaaaand….. breathe 12 3
RileyParks Skrevet 31. august #17684 Skrevet 31. august Cami9 skrev (7 minutter siden): Holder hun pusten på snapselfien fra siden hvor hun skal vise hvor flat magen har blitt? Aaaaaand….. breathe Helt garantert! Aldri at den magen er så flat ellers når vi ser hun arbeide i hagen eller driver å rydder inne🤭🤭 5 7
Snurris Skrevet 31. august #17685 Skrevet 31. august RileyParks skrev (2 timer siden): Helt garantert! Aldri at den magen er så flat ellers når vi ser hun arbeide i hagen eller driver å rydder inne🤭🤭 Og her har jeg gått rundt å trodd at det er helt normalt å ha flatere mage med en gang man står opp, før frokost, enn man får utover dagen. Så rar jeg er! 1 2
Karjolen Skrevet 31. august #17686 Skrevet 31. august Når jeg sender svar til Stina på Snapchat så står det sånn blå trekant med «levert» men aldri blitt åpnet. Ser hun ikke svar og meldinger hun får? Eller er det et annet sted folk sender meldinger? Lurt lenge på dette og kanskje jeg sender feil?😅 1
Palmemor Skrevet 31. august #17687 Skrevet 31. august Karjolen skrev (21 minutter siden): Når jeg sender svar til Stina på Snapchat så står det sånn blå trekant med «levert» men aldri blitt åpnet. Ser hun ikke svar og meldinger hun får? Eller er det et annet sted folk sender meldinger? Lurt lenge på dette og kanskje jeg sender feil?😅 Jo men de leser uten å åpne. Den står som lest hvis hun åpner og svarer 1
Karjolen Skrevet 31. august #17688 Skrevet 31. august Palmemor skrev (52 minutter siden): Jo men de leser uten å åpne. Den står som lest hvis hun åpner og svarer Okay, takk😊
Faina Skrevet 31. august #17689 Skrevet 31. august Ja, for det her er ikke for å vise fram den flate magen etter all treninga med å dytte vogna og spise sukkerfritt godis... 🙄 3
Faina Skrevet 31. august #17690 Skrevet 31. august Cami9 skrev (7 timer siden): Holder hun pusten på snapselfien fra siden hvor hun skal vise hvor flat magen har blitt? Aaaaaand….. breathe Ja, det ser ut som hun holder pusten 2 6
FruRosa Skrevet 31. august #17691 Skrevet 31. august Faina skrev (25 minutter siden): Ja, for det her er ikke for å vise fram den flate magen etter all treninga med å dytte vogna og spise sukkerfritt godis... 🙄 Hjelpes! Vinkel/filter gjør hode og pupper kjempestore og midje og rumpe petite. 4 3
JojoMoyes Skrevet 31. august #17692 Skrevet 31. august FruRosa skrev (17 minutter siden): Hjelpes! Vinkel/filter gjør hode og pupper kjempestore og midje og rumpe petite. Det var min første tanke og ! Jeg hadde like flat mage når jeg stod opp på mandag ! Da hadde jeg ikke spist hele helgen 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 2
Sommer48 Skrevet 1. september #17693 Skrevet 1. september Faina skrev (17 timer siden): Ja, for det her er ikke for å vise fram den flate magen etter all treninga med å dytte vogna og spise sukkerfritt godis... 🙄 Hvem prøver hun å lure?🤔 Hun redigerer, legger på x antall filter på kropp og ansikt, for å se ut som noe hun ikke er. Jeg synes litt synd på henne, hun fixer på utseende med Botox og fillers, og likevel må bruke filter på alle bilder🥺 4 3
JojoMoyes Skrevet 1. september #17695 Skrevet 1. september Guido skrev (10 minutter siden): Ja, nå blir det 💪🏼. Skal bærta begynne å trene ?
Lilleiskaffe Skrevet 1. september #17696 Skrevet 1. september Bare noen tanker fra en halvgammel dame en mandags formiddag. jeg startet å følge Stina under hennes ivf reise. Vi var faktisk gravide ganske likt, men dessverre mistet jeg min i spontanabort. Da følte jeg innholdet hennes var ganske interessant. Sikkert litt preget av at vi begge forsøkte å få barn, men uansett, det var lærerikt å få være med på ivf reisen hennes. Så kom baby og da var jeg gravid igjen, så det var jo også litt spennende. En ting jeg likte med Stina da, var at hun ikke fylte hele kanalen med reklame. Det var forfriskende å slippe daglig reklame for et og annet drittprodukt som plutselig alle ifluenserne i Norge ikke kunne leve uten. Men etter hvert ble innholdet ganske uinteressant. Kjedelig. Det samme opp igjen og opp igjen. Og noe jeg bet meg merke i var jo at Stina, uten innputt fra verden da hun drev med ivf, så har hun jo ikke noe spesielt å komme med. Ikke noe å lære bort eller inspirere. Det er jo bare hverdag, hverdag, hverdag. Som består av å sminke seg, krølle håret, skifte klær, posere kleint i speilet, bruke penger. Min teori er at hun er bare hjemme, treffer ikke folk som utfordrer en og inspirerer en, og dermed blir hun kjedelig. Hun har ikke samarbeid med andre aktører, som betyr at hun samarbeider ikke med noen heller. Noe jeg også tror påvirker ordforrådet hennes. På en arbeidsplass hadde nok ord som «gidde», «orker ikke» blitt reagert på ganske raskt, men det er jo ikke noe Stina opplever. Det er ingen som forventer noe eller krever noe, man trenger ikke utvikle seg. Selv har jeg snart vært hjemme i ett år, pga store plager i svangerskapet og nå i permisjon. Og jeg merker at jeg er ganske kjedelig blitt, litt lat og jeg tåler mye mindre stimuli før jeg blir sliten. Jeg skal heldigvis tilbake på jobb snart og gleder meg til å få mer innputt i livet igjen, selv om jeg elsker å være mamma. i gamle dager føler jeg at bloggere jobbet mer. De leverte mer, ofte 2-3 innlegg hver dag, ut og ta bilder, redigere (kanskje ikke alltid dette var så positivt 😆), men det var jo veldig mye mer underholdende og interessant. Nå er det bare å bable inn i kamera og la et program tekste for deg. Det samme opplegget, dag ut og dag inn. At hun har så mange følgere er en gåte, da hun har blitt så kjedelig. samtidig er det jo flott at hun har en jobb hun mestrer, for jeg tror faktisk ikke hun hadde klart seg i arbeidslivet. Selv om mange er uenig, så er faktisk dette en jobb. Hun tjener penger og bidrar til velferdsstaten gjennom skatt, fremfor å være ufør. Så det er jo kjempebra. Men jeg har avfulgt. Som en dame på 38 år, så er ikke livet hennes inspirerende eller interessant for meg, så jeg har avfulgt. Ikke fordi jeg ønsket Stina noe vondt, tvert i mot. Hun er bare blitt som en uinteressant tv-serie man glemmer finnes 😅 12 19
JojoMoyes Skrevet 1. september #17697 Skrevet 1. september Lilleiskaffe skrev (15 minutter siden): Bare noen tanker fra en halvgammel dame en mandags formiddag. jeg startet å følge Stina under hennes ivf reise. Vi var faktisk gravide ganske likt, men dessverre mistet jeg min i spontanabort. Da følte jeg innholdet hennes var ganske interessant. Sikkert litt preget av at vi begge forsøkte å få barn, men uansett, det var lærerikt å få være med på ivf reisen hennes. Så kom baby og da var jeg gravid igjen, så det var jo også litt spennende. En ting jeg likte med Stina da, var at hun ikke fylte hele kanalen med reklame. Det var forfriskende å slippe daglig reklame for et og annet drittprodukt som plutselig alle ifluenserne i Norge ikke kunne leve uten. Men etter hvert ble innholdet ganske uinteressant. Kjedelig. Det samme opp igjen og opp igjen. Og noe jeg bet meg merke i var jo at Stina, uten innputt fra verden da hun drev med ivf, så har hun jo ikke noe spesielt å komme med. Ikke noe å lære bort eller inspirere. Det er jo bare hverdag, hverdag, hverdag. Som består av å sminke seg, krølle håret, skifte klær, posere kleint i speilet, bruke penger. Min teori er at hun er bare hjemme, treffer ikke folk som utfordrer en og inspirerer en, og dermed blir hun kjedelig. Hun har ikke samarbeid med andre aktører, som betyr at hun samarbeider ikke med noen heller. Noe jeg også tror påvirker ordforrådet hennes. På en arbeidsplass hadde nok ord som «gidde», «orker ikke» blitt reagert på ganske raskt, men det er jo ikke noe Stina opplever. Det er ingen som forventer noe eller krever noe, man trenger ikke utvikle seg. Selv har jeg snart vært hjemme i ett år, pga store plager i svangerskapet og nå i permisjon. Og jeg merker at jeg er ganske kjedelig blitt, litt lat og jeg tåler mye mindre stimuli før jeg blir sliten. Jeg skal heldigvis tilbake på jobb snart og gleder meg til å få mer innputt i livet igjen, selv om jeg elsker å være mamma. i gamle dager føler jeg at bloggere jobbet mer. De leverte mer, ofte 2-3 innlegg hver dag, ut og ta bilder, redigere (kanskje ikke alltid dette var så positivt 😆), men det var jo veldig mye mer underholdende og interessant. Nå er det bare å bable inn i kamera og la et program tekste for deg. Det samme opplegget, dag ut og dag inn. At hun har så mange følgere er en gåte, da hun har blitt så kjedelig. samtidig er det jo flott at hun har en jobb hun mestrer, for jeg tror faktisk ikke hun hadde klart seg i arbeidslivet. Selv om mange er uenig, så er faktisk dette en jobb. Hun tjener penger og bidrar til velferdsstaten gjennom skatt, fremfor å være ufør. Så det er jo kjempebra. Men jeg har avfulgt. Som en dame på 38 år, så er ikke livet hennes inspirerende eller interessant for meg, så jeg har avfulgt. Ikke fordi jeg ønsket Stina noe vondt, tvert i mot. Hun er bare blitt som en uinteressant tv-serie man glemmer finnes 😅 Den eneste grunnen til at hun tjener penger er takket være snap programmet og ja det er en gåte at noen gidder å se på det hun legger ut hver dag . Hun hadde nok ikke vært brukenes i en vanlig jobb men har heller ikke godt av å leve hjemme i den ego/selvopptatte falske boblen sin heller . 9 1
Lilleiskaffe Skrevet 1. september #17698 Skrevet 1. september JojoMoyes skrev (24 minutter siden): Den eneste grunnen til at hun tjener penger er takket være snap programmet og ja det er en gåte at noen gidder å se på det hun legger ut hver dag . Hun hadde nok ikke vært brukenes i en vanlig jobb men har heller ikke godt av å leve hjemme i den ego/selvopptatte falske boblen sin heller . Nei, jeg tror virkelig ingen har godt av å leve i en boble som hun gjør. Det blir for ensidig, og man får jo tross alt ingen utfordringer. Og det er jo nettopp gjennom utfordringer man vokser og utvikler seg. Det er ikke så mange utfordringer å bare være hjemme. Er ikke godt å si om Stina hadde klart å fungere i en vanlig jobb. Ikke sånn som hun er nå, virkelig ikke. Men da får hun heller holde på sånn som hun gjør nå og da, hun skader jo ingen. Men hun får ikke lenger penger fra mine visninger. 5 2
Zenhouse Skrevet 1. september #17699 Skrevet 1. september Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Bare noen tanker fra en halvgammel dame en mandags formiddag. jeg startet å følge Stina under hennes ivf reise. Vi var faktisk gravide ganske likt, men dessverre mistet jeg min i spontanabort. Da følte jeg innholdet hennes var ganske interessant. Sikkert litt preget av at vi begge forsøkte å få barn, men uansett, det var lærerikt å få være med på ivf reisen hennes. Så kom baby og da var jeg gravid igjen, så det var jo også litt spennende. En ting jeg likte med Stina da, var at hun ikke fylte hele kanalen med reklame. Det var forfriskende å slippe daglig reklame for et og annet drittprodukt som plutselig alle ifluenserne i Norge ikke kunne leve uten. Men etter hvert ble innholdet ganske uinteressant. Kjedelig. Det samme opp igjen og opp igjen. Og noe jeg bet meg merke i var jo at Stina, uten innputt fra verden da hun drev med ivf, så har hun jo ikke noe spesielt å komme med. Ikke noe å lære bort eller inspirere. Det er jo bare hverdag, hverdag, hverdag. Som består av å sminke seg, krølle håret, skifte klær, posere kleint i speilet, bruke penger. Min teori er at hun er bare hjemme, treffer ikke folk som utfordrer en og inspirerer en, og dermed blir hun kjedelig. Hun har ikke samarbeid med andre aktører, som betyr at hun samarbeider ikke med noen heller. Noe jeg også tror påvirker ordforrådet hennes. På en arbeidsplass hadde nok ord som «gidde», «orker ikke» blitt reagert på ganske raskt, men det er jo ikke noe Stina opplever. Det er ingen som forventer noe eller krever noe, man trenger ikke utvikle seg. Selv har jeg snart vært hjemme i ett år, pga store plager i svangerskapet og nå i permisjon. Og jeg merker at jeg er ganske kjedelig blitt, litt lat og jeg tåler mye mindre stimuli før jeg blir sliten. Jeg skal heldigvis tilbake på jobb snart og gleder meg til å få mer innputt i livet igjen, selv om jeg elsker å være mamma. i gamle dager føler jeg at bloggere jobbet mer. De leverte mer, ofte 2-3 innlegg hver dag, ut og ta bilder, redigere (kanskje ikke alltid dette var så positivt 😆), men det var jo veldig mye mer underholdende og interessant. Nå er det bare å bable inn i kamera og la et program tekste for deg. Det samme opplegget, dag ut og dag inn. At hun har så mange følgere er en gåte, da hun har blitt så kjedelig. samtidig er det jo flott at hun har en jobb hun mestrer, for jeg tror faktisk ikke hun hadde klart seg i arbeidslivet. Selv om mange er uenig, så er faktisk dette en jobb. Hun tjener penger og bidrar til velferdsstaten gjennom skatt, fremfor å være ufør. Så det er jo kjempebra. Men jeg har avfulgt. Som en dame på 38 år, så er ikke livet hennes inspirerende eller interessant for meg, så jeg har avfulgt. Ikke fordi jeg ønsket Stina noe vondt, tvert i mot. Hun er bare blitt som en uinteressant tv-serie man glemmer finnes 😅 Fint innlegg, jeg er veldig enig. Jeg tror hun har hatt mange følgere da hun var en av de første som hoppet på snap-toget og fikk mange med seg fra bloggen, samt et stort hopp under IVF-perioden også. Nå ser det ut som hun har begynt å tekste litt selv igjen, så det er jo et lite fremskritt om jeg kan bruke det ordet 🤭 Men ja- hun er litt ut på dato. I og for seg ikke noe galt i det, men jeg synes mer synd på henne enn jeg blir provosert av det. Det du skrev om arbeidslivet og Stina, tror jeg stemmer veldig godt. Flere ting som kommer frem i blant som tyder på det ( bl.a så vi det under deltagelsen i Farmen kjendis) 3 3
Minimeg1234 Skrevet 1. september #17700 Skrevet 1. september Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Bare noen tanker fra en halvgammel dame en mandags formiddag. jeg startet å følge Stina under hennes ivf reise. Vi var faktisk gravide ganske likt, men dessverre mistet jeg min i spontanabort. Da følte jeg innholdet hennes var ganske interessant. Sikkert litt preget av at vi begge forsøkte å få barn, men uansett, det var lærerikt å få være med på ivf reisen hennes. Så kom baby og da var jeg gravid igjen, så det var jo også litt spennende. En ting jeg likte med Stina da, var at hun ikke fylte hele kanalen med reklame. Det var forfriskende å slippe daglig reklame for et og annet drittprodukt som plutselig alle ifluenserne i Norge ikke kunne leve uten. Men etter hvert ble innholdet ganske uinteressant. Kjedelig. Det samme opp igjen og opp igjen. Og noe jeg bet meg merke i var jo at Stina, uten innputt fra verden da hun drev med ivf, så har hun jo ikke noe spesielt å komme med. Ikke noe å lære bort eller inspirere. Det er jo bare hverdag, hverdag, hverdag. Som består av å sminke seg, krølle håret, skifte klær, posere kleint i speilet, bruke penger. Min teori er at hun er bare hjemme, treffer ikke folk som utfordrer en og inspirerer en, og dermed blir hun kjedelig. Hun har ikke samarbeid med andre aktører, som betyr at hun samarbeider ikke med noen heller. Noe jeg også tror påvirker ordforrådet hennes. På en arbeidsplass hadde nok ord som «gidde», «orker ikke» blitt reagert på ganske raskt, men det er jo ikke noe Stina opplever. Det er ingen som forventer noe eller krever noe, man trenger ikke utvikle seg. Selv har jeg snart vært hjemme i ett år, pga store plager i svangerskapet og nå i permisjon. Og jeg merker at jeg er ganske kjedelig blitt, litt lat og jeg tåler mye mindre stimuli før jeg blir sliten. Jeg skal heldigvis tilbake på jobb snart og gleder meg til å få mer innputt i livet igjen, selv om jeg elsker å være mamma. i gamle dager føler jeg at bloggere jobbet mer. De leverte mer, ofte 2-3 innlegg hver dag, ut og ta bilder, redigere (kanskje ikke alltid dette var så positivt 😆), men det var jo veldig mye mer underholdende og interessant. Nå er det bare å bable inn i kamera og la et program tekste for deg. Det samme opplegget, dag ut og dag inn. At hun har så mange følgere er en gåte, da hun har blitt så kjedelig. samtidig er det jo flott at hun har en jobb hun mestrer, for jeg tror faktisk ikke hun hadde klart seg i arbeidslivet. Selv om mange er uenig, så er faktisk dette en jobb. Hun tjener penger og bidrar til velferdsstaten gjennom skatt, fremfor å være ufør. Så det er jo kjempebra. Men jeg har avfulgt. Som en dame på 38 år, så er ikke livet hennes inspirerende eller interessant for meg, så jeg har avfulgt. Ikke fordi jeg ønsket Stina noe vondt, tvert i mot. Hun er bare blitt som en uinteressant tv-serie man glemmer finnes 😅 Så enkelt er det når det er uinteressant å følge en influenser. Bare å avfølge. Flott skrevet og du har rett. Dette er en jobb som genererer lønn som igjen blir til bidrag til samfunnet gjennom skatt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå