Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (16 timer siden):

Forsvinner alle ting knytta til amming over natta? Hu bare slutta og amme uten noe problemer, brystspreng eller noe? Og all energi bare kom tilbake dagen etter ammeslutt? Tror hun på alt dette selv?

Det er ikke mange dagene siden hun påpekte at hun på ingen måte hadde sluttet med natt-amming...

Nå er energien tilbake, ammetåken forsvunnet, og alt er sååå bra bortsett fra stivere og vondere kropp (for prolaktinet hadde visst påvirkning på det)

At alt dette har skjedd  "på 2 minutter" siden ammeslutt høres jo litt spes ut 😳

Jeg føler meg litt slem nå, men regner med at avtalen i Oslo i dag gjelder påfyll både her og der...

• Liker 4
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oline5 skrev (21 minutter siden):

Det er ikke mange dagene siden hun påpekte at hun på ingen måte hadde sluttet med natt-amming...

Nå er energien tilbake, ammetåken forsvunnet, og alt er sååå bra bortsett fra stivere og vondere kropp (for prolaktinet hadde visst påvirkning på det)

At alt dette har skjedd  "på 2 minutter" siden ammeslutt høres jo litt spes ut 😳

Jeg føler meg litt slem nå, men regner med at avtalen i Oslo i dag gjelder påfyll både her og der...

Ja det var vel forrige dagen hun sa han ikke amma så mye lenger. Nå har jeg ikke all verdens erfaring siden jeg bare har 3 barn, men jeg har ikke opplevd at alle «problemer» knyttet til amming forsvinner sånn over natta når man slutter 

Ikke fikk jeg energien på mirakuløst vis tilbake heller 😆

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (44 minutter siden):

Ja det var vel forrige dagen hun sa han ikke amma så mye lenger. Nå har jeg ikke all verdens erfaring siden jeg bare har 3 barn, men jeg har ikke opplevd at alle «problemer» knyttet til amming forsvinner sånn over natta når man slutter 

Ikke fikk jeg energien på mirakuløst vis tilbake heller 😆

Jeg har hatt min andel melkespreng, betennelser, osv, knyttet til amming av mine, og også hatt min andel enkle ammeperioder. Felles for alle er at både ved nedtrapping og bråstans har det gått smertefritt, bokstavelig talt. Det ene døgnet ammet jeg, det neste ikke. 

Energien derimot, den venter jeg på enda! Og ja, det er årevis siden jeg ammet, hehe. 

Skrevet

Ingen tvil hva som ble gjordt i Oslo🤭💋... 🦆🦆

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Tippsi skrev (15 minutter siden):

Wow…🫣🫣😂

Men hun ser stivere ut i hele ansiktet også? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Tippsi skrev (46 minutter siden):

Det kunne ikke skje fort nok etter ammeslutt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Hehe! Men hadde ikke leppene vært litt blå? Er det ikke sånn at man kan heller ikke smøre på noe? Kanskje er vaselin også ikke vet jeg men ja de ser mye større ut nå. 

• Liker 2
Skrevet

Godt hun tilfeldigvis fikk time dagen etter hun slutta å amme da :D

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, her er det jo null tvil! Disse leppene er nyfylte 

IMG_5800.png

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Gjokstad skrev (1 minutt siden):

Ja, her er det jo null tvil! Disse leppene er nyfylte 

IMG_5800.png

Herregud som hun ser ut. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Fra farmen og fra nå…Håper virkelig det er tonnevis med filter, for dama er ikke til og kjenne igjen IMG_8351.jpeg.8590090f270e6fc0514dd77bccbba513.jpeg🫤

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Huff, at hun vil seg selv så vondt med de leppene 😆

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er ikke en som er flink til å legge merke til nye fillers og den type ting, men selv jeg ser det i dag. Hun er jo dog verdig åpen om at det er "lite som er naturlig på den kroppen". 

Hun har sikkert hatt et mål om å bli ferdig med amming innen timen (uten at jeg tenker det er noe galt med det), så da var det jo fint for henne at det løste seg. 

Skrevet
Love2017juni skrev (4 timer siden):

Fra farmen og fra nå…Håper virkelig det er tonnevis med filter, for dama er ikke til og kjenne igjen IMG_8351.jpeg.8590090f270e6fc0514dd77bccbba513.jpeg🫤

Ah så pen og uskyldig hehe 🥹hadde hun hatt litt tynnere bryn, så hadde det blitt så fint på henne 🥰 sånn som det bilde på venstre side 

Skrevet
Love2017juni skrev (4 timer siden):

Må jo ha noe botox i panna for å få så spisse bryn og? En kompis av meg har samme bryna, og bruker botox… 

• Liker 2
Skrevet

Er nok en kombinasjon av botox/fillers og heftig filter. Stina pleier å se helt annerledes ut på bilder Pelle legger ut.

IMG_7106.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

Er nok en kombinasjon av botox/fillers og heftig filter. Stina pleier å se helt annerledes ut på bilder Pelle legger ut.

IMG_7106.jpeg

Pelle bruker filter, det er forskjell på bilder han deler nå enn for 1 år siden. Han var selv mye mer market i ansiktet da, nå er han «filter glatt». Han bruker bare ikke så heftig filter som Stina. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sommer48 skrev (3 timer siden):

Pelle bruker filter, det er forskjell på bilder han deler nå enn for 1 år siden. Han var selv mye mer market i ansiktet da, nå er han «filter glatt». Han bruker bare ikke så heftig filter som Stina. 

Det kan sikkert være sant…tragisk hele greia!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...