Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17621 Skrevet 25. august 2025 Himmelen_91 skrev (25 minutter siden): Hahah ja til 1 november, for da skal hun pynte 🤣 Og det er brått no annet 😅
Love2017juni Skrevet 25. august 2025 #17622 Skrevet 25. august 2025 (endret) Gleder meg ihjel til de skal pynte ørten juletre og dill overalt sammen med en 1åring som skal utforske og reise seg😂 Men det går vel helt fint, for han sitte vel i stripsa fast i Stokke newborn, vippestol eller i bingen sin🫤 Bare det at de har leketid sammen med han oppi bingen… Hva er greia? Andre bruker lekegrind om man ikke har mulighet og følge med barnet. Ikke som en lukka lekeplass🫣 Endret 25. august 2025 av Love2017juni 12 5
Pigaloppa Skrevet 25. august 2025 #17623 Skrevet 25. august 2025 Pasha skrev (11 timer siden): artig at PelleK snakker om merkering av retusjerte personer når han bor sammen med dronningen av filter🤣 Han er ikke borte vekk for å bruke filter selv😂 7
Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17624 Skrevet 25. august 2025 Forsvinner alle ting knytta til amming over natta? Hu bare slutta og amme uten noe problemer, brystspreng eller noe? Og all energi bare kom tilbake dagen etter ammeslutt? Tror hun på alt dette selv? 4 4
Tippsi Skrevet 25. august 2025 #17625 Skrevet 25. august 2025 Palmemor skrev (22 minutter siden): Forsvinner alle ting knytta til amming over natta? Hu bare slutta og amme uten noe problemer, brystspreng eller noe? Og all energi bare kom tilbake dagen etter ammeslutt? Tror hun på alt dette selv? Hun har nok aldri ammet🤪.. 7
FruRosa Skrevet 25. august 2025 #17626 Skrevet 25. august 2025 Palmemor skrev (7 timer siden): Da heter det «2 mnd til jeg pynter til jul». Hu der as Hos dem «er» det jul fra 1.november. I fjor julepynta jo Pelle på rommet de hadde på barsel (sønnen er født 12.november). 2
Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17627 Skrevet 25. august 2025 FruRosa skrev (10 minutter siden): Hos dem «er» det jul fra 1.november. I fjor julepynta jo Pelle på rommet de hadde på barsel (sønnen er født 12.november). Hahaha stemmer! Der de var så innmari lenge 3
Littelulla Skrevet 25. august 2025 #17628 Skrevet 25. august 2025 Jeg elsker hvor tidlig de kjører på med jul! Gleder meg til de starter. Håper de finner gode løsninger med en ettåring i huset. Det vil nok bli litt annerledes enn før. Julebyen med lang duk under, f.eks., skal jo bli litt interessant, hehe. 2 1 1
Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17629 Skrevet 25. august 2025 Littelulla skrev (9 minutter siden): Jeg elsker hvor tidlig de kjører på med jul! Gleder meg til de starter. Håper de finner gode løsninger med en ettåring i huset. Det vil nok bli litt annerledes enn før. Julebyen med lang duk under, f.eks., skal jo bli litt interessant, hehe. Jeg ble faktisk influensa (som det så fint heter) av Stina for to år siden til å kjøpe juleby 🤣 men den kommer ikke opp i november altså
Littelulla Skrevet 25. august 2025 #17630 Skrevet 25. august 2025 Palmemor skrev (1 minutt siden): Jeg ble faktisk influensa (som det så fint heter) av Stina for to år siden til å kjøpe juleby 🤣 men den kommer ikke opp i november altså Ikke verst! Håper du fortsatt koser deg med å sette den opp - når det passer i ditt/deres hus. Jeg pynter ikke selv i november (annet enn utelys), men elsker å gå i butikker og titte fra pynten ankommer. Stina har hjulpet meg å tenke at det er greit å glede meg over jula tidlig, framfor å vente til "offisielt godkjent " tidspunkt. Og det er gøy at hun begynner tidlig nok til at man kan rekke å teste det man blir påvirket/inspirert av så man ikke må vente til neste år, hehe. 1
Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17631 Skrevet 25. august 2025 Littelulla skrev (11 minutter siden): Ikke verst! Håper du fortsatt koser deg med å sette den opp - når det passer i ditt/deres hus. Jeg pynter ikke selv i november (annet enn utelys), men elsker å gå i butikker og titte fra pynten ankommer. Stina har hjulpet meg å tenke at det er greit å glede meg over jula tidlig, framfor å vente til "offisielt godkjent " tidspunkt. Og det er gøy at hun begynner tidlig nok til at man kan rekke å teste det man blir påvirket/inspirert av så man ikke må vente til neste år, hehe. Ja absolutt! Syns det er kjempegøy, jeg ☺️ sønnen og jeg koser oss glugg med det! Skulle dog ønske jeg hadde råd og plass til de svære kreasjonene som er å få kjøpt 🤩
Littelulla Skrevet 25. august 2025 #17632 Skrevet 25. august 2025 Palmemor skrev (8 minutter siden): Ja absolutt! Syns det er kjempegøy, jeg ☺️ sønnen og jeg koser oss glugg med det! Skulle dog ønske jeg hadde råd og plass til de svære kreasjonene som er å få kjøpt 🤩 Herlig! Jeg har flaks å ha bursdag litt før jul, og har en mann som også elsker julepynt og landsbyer. Da har han kjøpt et par av de litt større tingene til meg oppigjennom. Vinn-vinn: Han får også pynt OG det er enkelt å finne gave til meg! 1
Palmemor Skrevet 25. august 2025 #17633 Skrevet 25. august 2025 Littelulla skrev (18 minutter siden): Herlig! Jeg har flaks å ha bursdag litt før jul, og har en mann som også elsker julepynt og landsbyer. Da har han kjøpt et par av de litt større tingene til meg oppigjennom. Vinn-vinn: Han får også pynt OG det er enkelt å finne gave til meg! Det er nydelig da 😇👌 1
Granneman82 Skrevet 26. august 2025 #17634 Skrevet 26. august 2025 Littelulla skrev (9 timer siden): Ikke verst! Håper du fortsatt koser deg med å sette den opp - når det passer i ditt/deres hus. Jeg pynter ikke selv i november (annet enn utelys), men elsker å gå i butikker og titte fra pynten ankommer. Stina har hjulpet meg å tenke at det er greit å glede meg over jula tidlig, framfor å vente til "offisielt godkjent " tidspunkt. Og det er gøy at hun begynner tidlig nok til at man kan rekke å teste det man blir påvirket/inspirert av så man ikke må vente til neste år, hehe. Jeg pynter til full jul fra 1.november, så da er jeg litt gæærn jeg òg 😄😄😆😆🤩🤩 Julepyntinga til Stina er grunnen til at jeg begynte å følge ho 😄😄 1
Himmelen_91 Skrevet 26. august 2025 #17635 Skrevet 26. august 2025 Granneman82 skrev (51 minutter siden): Jeg pynter til full jul fra 1.november, så da er jeg litt gæærn jeg òg 😄😄😆😆🤩🤩 Julepyntinga til Stina er grunnen til at jeg begynte å følge ho 😄😄 Hvordan kan den julepyntingen være grunnen? Det er jo rene 3. verdenskrig der med all den pyntingen 🤣😭 3 2
Littelulla Skrevet 26. august 2025 #17636 Skrevet 26. august 2025 Granneman82 skrev (1 time siden): Jeg pynter til full jul fra 1.november, så da er jeg litt gæærn jeg òg 😄😄😆😆🤩🤩 Julepyntinga til Stina er grunnen til at jeg begynte å følge ho 😄😄 Da er jeg sikker på at du er et menneske jeg liker, haha! 1 1
Littelulla Skrevet 26. august 2025 #17637 Skrevet 26. august 2025 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Hvordan kan den julepyntingen være grunnen? Det er jo rene 3. verdenskrig der med all den pyntingen 🤣😭 Er det ikke fint at man kan like ulike ting? Trenger ikke rakke ned på hverandre av den grunn. 4 1
Palmemor Skrevet 26. august 2025 #17638 Skrevet 26. august 2025 Jeg anbefaler litt voksenkontakt så ordforrådet får utvikla seg litt. Det er som en togkræsj 4 5
Orly Skrevet 26. august 2025 #17639 Skrevet 26. august 2025 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Hvordan kan den julepyntingen være grunnen? Det er jo rene 3. verdenskrig der med all den pyntingen 🤣😭 Jamen godt man er forskjellig, men trenger man å rakke ned på andres smak?? 2 1
FruRosa Skrevet 26. august 2025 #17640 Skrevet 26. august 2025 Jeg pynter også ganske tidlig til jul, dog ikke 1.november, men jeg sier ikke at det ER jul før jula faktisk er her! Det er noe som heter advent… 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå