Faina Skrevet søndag kl 15:29 #17581 Skrevet søndag kl 15:29 Stina, du må fjerne beisen før du legger på ny. Ellers flasser det av før du får satt fram plantene til våren. Og husk; bare ett tynt strøk beis så det trekker mer inn i treverket enn å ligge utenpå. Kanskje det varer i 2-3 år da. Bare et vennlig tips 🤷♀️ 6
Littelulla Skrevet søndag kl 16:53 #17582 Skrevet søndag kl 16:53 Palmemor skrev (9 timer siden): Hva er det du ikke forstår? Hun blir svart i øya når hun kan «snakke» til noen. Vill i blikket. Du vet glede som uttrykkes gjennom øynene? Det har hun når hun får snakke om hvor mye penger hun har Gleden angående pengene kan jeg si meg enig i. "Crazy eyes" , "ville blikk" og "svarte øyne" kan jeg fortsatt ikke si jeg kjenner igjen. 5
Marlii Skrevet søndag kl 17:00 #17583 Skrevet søndag kl 17:00 Nettopp ryddet, og det som ligger øverst i lekekassen er en brusboks 🧐 3
Poly Skrevet søndag kl 17:54 #17584 Skrevet søndag kl 17:54 Zooli skrev (På 16.8.2025 den 18.11): Men hvor plante-flink trenger man å være? Det er jo bare å gi de vann. Hun er vel mer bedagelig tenker jeg. Orker ikke å ta vare på ting. Hun orker bare å kjøpe ting. Virker litt manisk. Kjøper først inn haugevis med vårblomster for flere tusen kroner. FYLLER drivhuset. For hva?! Hun er jo knapt der. Så etter kort tid kaster hun alt og kjøper sommerblomster for flere tusen kroner. Så pelmer hun det og. 8 4
Poly Skrevet søndag kl 18:00 #17585 Skrevet søndag kl 18:00 Palmemor skrev (6 timer siden): Eewww, den sofaen???😭😭 jeg har 3 katter, tidvis hund, 3 unger med venner og min sofa er IKKE så bedriten. Hun vaska den sist for ett halvt år siden, om ikke seinere Men kanskje dere er en normal familie som i det minste spiser noen av måltidene ved et spisebord og ikke alle i sofaen 😅 7
Palmemor Skrevet søndag kl 18:08 #17586 Skrevet søndag kl 18:08 Poly skrev (8 minutter siden): Men kanskje dere er en normal familie som i det minste spiser noen av måltidene ved et spisebord og ikke alle i sofaen 😅 Hehe, ja stort sett 😅 1
Himmelen_91 Skrevet søndag kl 20:28 #17587 Skrevet søndag kl 20:28 Palmemor skrev (9 timer siden): Eewww, den sofaen???😭😭 jeg har 3 katter, tidvis hund, 3 unger med venner og min sofa er IKKE så bedriten. Hun vaska den sist for ett halvt år siden, om ikke seinere Tenk å skryte så mye av hvor mye dem tjener, eller hvor mye hun bruker på rusta😭men nye møbler, eller oppussing er problem. 5 4
Palmemor Skrevet søndag kl 20:39 #17588 Skrevet søndag kl 20:39 Himmelen_91 skrev (10 minutter siden): Tenk å skryte så mye av hvor mye dem tjener, eller hvor mye hun bruker på rusta😭men nye møbler, eller oppussing er problem. Det er helt villt. Og bare det at hun mener huset «koster 9 millioner» nå. Neij. Huset forfaller jo. Da går det ikke så mye opp i verdi 6 3
anonym23445566 Skrevet mandag kl 10:23 #17589 Skrevet mandag kl 10:23 Men skjønner ikke.. hun kjøpte jo en sofa renser i fjor. Pga det måtte hu ha når hun fikk baby. Men nå har hun leid en ?. Å tenker hvorfor har hun ikke renset sofaen oftere. Når hun har en sånn maskin hjemme? 😳 2 3
Palmemor Skrevet mandag kl 11:11 #17590 Skrevet mandag kl 11:11 anonym23445566 skrev (47 minutter siden): Men skjønner ikke.. hun kjøpte jo en sofa renser i fjor. Pga det måtte hu ha når hun fikk baby. Men nå har hun leid en ?. Å tenker hvorfor har hun ikke renset sofaen oftere. Når hun har en sånn maskin hjemme? 😳 Er det ikke hennes da? Hun var grunnen til at jeg kjøpte min i fjor hvertfall
Irja Skrevet 1 time siden #17591 Skrevet 1 time siden anonym23445566 skrev (På 18.8.2025 den 12.23): Men skjønner ikke.. hun kjøpte jo en sofa renser i fjor. Pga det måtte hu ha når hun fikk baby. Men nå har hun leid en ?. Å tenker hvorfor har hun ikke renset sofaen oftere. Når hun har en sånn maskin hjemme? 😳 Fant den vel ikke i boden på første forsøk. Da er det rett ut å kjøpe ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå