Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ikke rart hun ikke gidder å rydde etter at hun har laget mat.. kjøkkenet er jo hans jobb.

Ser for meg at de har oppgjørsgruppe på vipps der de sender krav når de kjøper noe for hverandre og når en av de kjøper noe til P🫣 må jo være korrekt.  tenk om Stina måtte ha betalt for en kartong nan helt alene 🥵

Endret av Pasha
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillebamsemums skrev (På 14.8.2025 den 22.33):

som om hun kommer til å henge opp noe, blir jo for mye i stua. 

Det er interessant, hvertfall med tanke på den lineupen av julebilder i A4 som settes frem hvert år 😂

• Liker 6
Skrevet

Leste i en artikkel at hun bruker så og så mange tusen på mat, så sto det «det er kun til meg og ungen». Trodde derfor hun var blitt alenemor, men tydeligvis ikke, så hvordan henger det sammen? Hun kjøper mat til seg og ungen, men hva med fyren da?

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (3 minutter siden):

Leste i en artikkel at hun bruker så og så mange tusen på mat, så sto det «det er kun til meg og ungen». Trodde derfor hun var blitt alenemor, men tydeligvis ikke, så hvordan henger det sammen? Hun kjøper mat til seg og ungen, men hva med fyren da?

Han bruker 15K i mnd på mat til seg selv… og hun hadde ikke regnet med restaurantmat i sine tall, det har han. De deler 50/50 på alt som er til barnet 

• Liker 3
Skrevet
Littelulla skrev (9 timer siden):

Vi har nok i hvertfall veldig ulike tolkninger av Stina. Mange her ser jo kun negativt i henne, og ønsker å "ta" henne for hver minste ting.

Hvis man i utgangspunktet ikke liker henne, eller har fokus på å finne negative ting, så finner man det. Jeg liker henne, så jeg ser det annerledes enn deg. 

Jeg vet for eksempel ikke hva du mener med "crazy-eye blikk". 

Det kan også være at tipset blir oppfattet annerledes enn det er ment, og at Stina da erfarer at hun gjør noe annerledes enn det som først ble sagt.

Igjen er det også veldig mange som har en nedlatende tone når de skal komme med "tips", noe som gjør at jeg skjønner at Stina tidvis er mer kvass enn andre ganger. 

Man trenger ikke tolke ting i verste mening. 

Man trenger da virkelig ikke være negativt innstilt til Stina for å se disse sidene… Crazy-eyes blikket hennes er rett og slett creepy, hun ser både sint, hevngjerrig, irritert og skummel ut når hun setter blikket i kamera.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Zooli skrev (9 timer siden):

Hvorfor forfaller så mye hos de? Hele veksthuset har ødelagte/døde planter. De har jo vært hjemme hele sommeren. Er det ikke derfor man har et veksthus for å vedlikeholde, vanne og til slutt ha feks tomater man kan spise. Hun kjøper ting til haugevis av tusenlapper som siden bare blir ødelagt. Har sett mange eksempler på det i Stinas hus. Skjønner ikke vitsen ….

Fordi hun ikke er flink med planter! Hun er flink til å KJØPE dem, men uten stell dør de i hopetall. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (28 minutter siden):

Fordi hun ikke er flink med planter! Hun er flink til å KJØPE dem, men uten stell dør de i hopetall. 

Men hvor plante-flink trenger man å være? Det er jo bare å gi de vann. Hun er vel mer bedagelig tenker jeg. Orker ikke å ta vare på ting. Hun orker bare å kjøpe ting.

• Liker 15
Skrevet

Huff, Garminklokka hun kjøpte for ca. 1 år siden? Til 17 000,- eller hva det var tror hun sover når hun ammer, det er litt krise da.

Jeg undres over er det voldsomme behovet for å tracke søvnen, hva skal man bruke den infoen til? Hva er det godt for? Hvis du våkner å ikke føler deg uthvilt, men klokken sier du har sovet godt, hvem tar feil da? Og hva spiller det for rolle? 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinkpashion skrev (2 timer siden):

Man trenger da virkelig ikke være negativt innstilt til Stina for å se disse sidene… Crazy-eyes blikket hennes er rett og slett creepy, hun ser både sint, hevngjerrig, irritert og skummel ut når hun setter blikket i kamera.

Jeg forstår ikke mer av hva dere mener fordi om dere gjentar de samme ordene flere ganger. 

Jaja, jeg prøvde i hvertfall. Kjekt for meg at straffen er å fortsette å syns innholdet er greit. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Men hvor plante-flink trenger man å være? Det er jo bare å gi de vann. Hun er vel mer bedagelig tenker jeg. Orker ikke å ta vare på ting. Hun orker bare å kjøpe ting.

Hun gir dem ikke vann. Hun har sånn automatisk vanningssystem som tydeligvis gir dem for mye vann. De hun kastet nå var så tunge av vann at Pelle måtte bære dem bort (til «komposthaugen») for henne.

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (8 timer siden):

Han bruker 15K i mnd på mat til seg selv… og hun hadde ikke regnet med restaurantmat i sine tall, det har han. De deler 50/50 på alt som er til barnet 

Det er jo helt hinsides, kan det virkelig være tilfellet?! Leste i etterkant av spørsmålet mitt her, et «intervju» med de to som blottla økonomien deres, så altså bruker de totalt 30k på mat i mnd - og de har felleskonto for utgifter på huset, men ikke for utgifter på ungen? Det er jo noe her som er helt uforståelig…

• Liker 7
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (På 16.8.2025 den 20.42):

Hun gir dem ikke vann. Hun har sånn automatisk vanningssystem som tydeligvis gir dem for mye vann. De hun kastet nå var så tunge av vann at Pelle måtte bære dem bort (til «komposthaugen») for henne.

Siterte feil!

Endret av baremeg007
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Det er jo helt hinsides, kan det virkelig være tilfellet?! Leste i etterkant av spørsmålet mitt her, et «intervju» med de to som blottla økonomien deres, så altså bruker de totalt 30k på mat i mnd - og de har felleskonto for utgifter på huset, men ikke for utgifter på ungen? Det er jo noe her som er helt uforståelig…

I de 15 tusen hun bruker i mnd har de ikke tatt med restaurant så beløpet er langt høyere. Det er helt på viddene 

• Liker 4
Skrevet
Littelulla skrev (13 timer siden):

Jeg forstår ikke mer av hva dere mener fordi om dere gjentar de samme ordene flere ganger. 

Jaja, jeg prøvde i hvertfall. Kjekt for meg at straffen er å fortsette å syns innholdet er greit. 

Hva er det du ikke forstår? Hun blir svart i øya når hun kan «snakke» til noen. Vill i blikket. Du vet glede som uttrykkes gjennom øynene? Det har hun når hun får snakke om hvor mye penger hun har 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (21 timer siden):

Artikkel i VG idag; bak betalingsmur.  Bekrefter inntrykket mitt at de har det veldig greit sammen, er snille mot hverandre OG lever helt isolert i sin egen lille tue. 
Fint for dem at de har løst arbeidsfordeling og økonomi i felles enighet, om enn noe rigid som også samlivsekspert Frode Thuen påpeker i sin kommentar. 
Men hvordan tenker de at det totalt blir mottatt hos leserne? Han bruker 5000 kr på sushi og 6000 kr pr mnd på kosttilskudd! Hun får frem at hun har casha ut bil til 560 000 kr. Deres enorme forbruksvaner kom bedre frem, enn hvordan de løser arbeidsfordeling. Hvis det var ment som eksempel til etterfølgelse var det ikke helt vellykket, er ikke alle som har hvert sitt bad, vaskemaskin, hvert sitt kjøkken, robot vaske-og støvsuger, hvert sitt hobbyrom and so on. 
De tilbringer nok mer tid sammen enn det som vises i sosiale medier, bl.a med matlaging sammen ( dog ulike retter 🤭) , sofakos og filmtid. Godt de gjør noe for å bevare gnisten  😘 ( og det er ikke å vaske boxerne til Per Fredrik- for hun vil helst være tiltrukket av han til han er 90 år. Sitat Stina) 

Trist at et barn skal vokse opp i dette! En del av det å være en familie (i hvert fall i mine øyne) er jo å spise felles måltider, være der for hverandre og hjelpe hverandre der det trengs - ikke sitte å telle minutter og sekunder til den andre skal overta og nekte partnerens klesvask, fordi det er æsj🙄  

Håper de på veien innser at dette ikke er forenelig med et godt familieliv og endrer seg, hvis ikke får P et skakkjørt syn på livet stakkars.. 

(gleder meg også til de skal begynne med bleieslutt🙊 kanskje Stina får et annet syn på PFs litt svette truser etter å ha vært gjennom den fasen🤣💩)

• Liker 16
Skrevet
catwoman skrev (24 minutter siden):

Trist at et barn skal vokse opp i dette! En del av det å være en familie (i hvert fall i mine øyne) er jo å spise felles måltider, være der for hverandre og hjelpe hverandre der det trengs - ikke sitte å telle minutter og sekunder til den andre skal overta og nekte partnerens klesvask, fordi det er æsj🙄  

Håper de på veien innser at dette ikke er forenelig med et godt familieliv og endrer seg, hvis ikke får P et skakkjørt syn på livet stakkars.. 

(gleder meg også til de skal begynne med bleieslutt🙊 kanskje Stina får et annet syn på PFs litt svette truser etter å ha vært gjennom den fasen🤣💩)

Hun har vel engangshansker fra bleiene liggende 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Kan du utdype dette litt? Ble veldig nysgjerrig, dette er jo helt absurd 

Hun går altså ikke rundt med vannkanne eller hageslange og vanner. Hun har satt opp automatisk vanningssystem med dryppslanger i alle pottene. Tydeligvis gir dette systemet for mye vann, for alle de plantene hun ryddet ut av drivhuset var SØKKVÅTE, og så tunge at Pelle måtte løfte dem for henne. De har en «komposthaug» (les: skråning under verandaen)  der de slenger alle vekster de ikke vil ha lenger, det være seg blomster/planter fra hagen og digre yuccapalmer det ikke er plass til når julepynten skal fram.

• Liker 19
Skrevet

Eewww, den sofaen???😭😭 jeg har 3 katter, tidvis hund, 3 unger med venner og min sofa er IKKE så bedriten. Hun vaska den sist for ett halvt år siden, om ikke seinere 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
catwoman skrev (6 timer siden):

De spiser middag sammen hver dag 😊 

Syns det er bra de har funnet et system på samlivet som fungerer for dem .

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...