Palmemor Skrevet 5. august 2025 #17481 Skrevet 5. august 2025 Faina skrev (50 minutter siden): Kommer ikke inn med vogna? Why? Er det ikke bare en liten dørstokk/terskel?? Kan sikkert ikke vippe den over siden den er utstyrt med motor og allslags. Er ikke som de vognene vi er vant med 😆 4
Anemoi Skrevet 5. august 2025 #17482 Skrevet 5. august 2025 Cami9 skrev (20 timer siden): Du kan jo også begynne å telle antall ganger hun sier ehhh🤪 Er til å fly på veggen av Du smittet meg! Nå skurrer det i mine ører også! 🤪 2
Faina Skrevet 5. august 2025 #17483 Skrevet 5. august 2025 Palmemor skrev (42 minutter siden): Kan sikkert ikke vippe den over siden den er utstyrt med motor og allslags. Er ikke som de vognene vi er vant med 😆 Haha, ja kanskje det er sånn det er 😅
Littelulla Skrevet 5. august 2025 #17484 Skrevet 5. august 2025 Himmelen_91 skrev (2 timer siden): Hvordan matcher disse to? 😭😭😭 Så fine Deilig å se myk joggis på babyen framfor stive dongeribukser i hvertfall. 4
Littelulla Skrevet 5. august 2025 #17485 Skrevet 5. august 2025 Faina skrev (1 time siden): Kommer ikke inn med vogna? Why? Er det ikke bare en liten dørstokk/terskel?? Tenkte det var fordi det var fullt av folk der inne, jeg. 4 1
Selbu Skrevet 5. august 2025 #17486 Skrevet 5. august 2025 Anemoi skrev (2 timer siden): Du smittet meg! Nå skurrer det i mine ører også! 🤪 Sånn for å adde til ubehaget....legg merke til hvor mye hun snufser når hun snakker. Skulle tro hun var konstant forkjølet 😖 3 2
Faina Skrevet 5. august 2025 #17487 Skrevet 5. august 2025 Littelulla skrev (1 time siden): Tenkte det var fordi det var fullt av folk der inne, jeg. Tja, kan kanskje ha vært det, men ser nå ut som det er plass for en vogn foran disken der... 1
Faina Skrevet 5. august 2025 #17488 Skrevet 5. august 2025 Selbu skrev (40 minutter siden): Sånn for å adde til ubehaget....legg merke til hvor mye hun snufser når hun snakker. Skulle tro hun var konstant forkjølet 😖 Jaa!! Det også. Snufser og drar overleppa opp til nesen... 2
Pigaloppa Skrevet 5. august 2025 #17489 Skrevet 5. august 2025 Himmelen_91 skrev (4 timer siden): Hvordan matcher disse to? 😭😭😭 Den lille er allerede i gang med samme grøt som Pelle. Tidlig "støpes" i samme form for å bli like sær som foreldra i matveien. Håper bare dem har lest seg opp på bla at kanel skal man være forsiktig med til baby 5
Littelulla Skrevet 5. august 2025 #17490 Skrevet 5. august 2025 Faina skrev (11 minutter siden): Tja, kan kanskje ha vært det, men ser nå ut som det er plass for en vogn foran disken der... Kan hende. Jeg ville nok følt jeg tok drøyt mye plass med en vogn der. 2 1
Littelulla Skrevet 5. august 2025 #17491 Skrevet 5. august 2025 Pigaloppa skrev (Akkurat nå): Den lille er allerede i gang med samme grøt som Pelle. Tidlig "støpes" i samme form for å bli like sær som foreldra i matveien. Håper bare dem har lest seg opp på bla at kanel skal man være forsiktig med til baby De bruker ceylon-kanel, så det hjelper litt i hvertfall. Ellers er jo ikke havregrøt det verste å ha i seg. Mange spiser det jo daglig, så det er ikke unikt for dette husholdet. 2
Pigaloppa Skrevet 5. august 2025 #17492 Skrevet 5. august 2025 Littelulla skrev (16 minutter siden): De bruker ceylon-kanel, så det hjelper litt i hvertfall. Ellers er jo ikke havregrøt det verste å ha i seg. Mange spiser det jo daglig, så det er ikke unikt for dette husholdet. Den inneholder også kumarin som kan gi skade på lever, og om det gies jevnlig øker sjansen for skade. Hvorfor ikke holde seg til mat som er for baby, det må da være tryggest. MINI ME kan jo faren vente med å skape til han blir større. 2
Littelulla Skrevet 5. august 2025 #17493 Skrevet 5. august 2025 Pigaloppa skrev (13 minutter siden): Den inneholder også kumarin som kan gi skade på lever, og om det gies jevnlig øker sjansen for skade. Hvorfor ikke holde seg til mat som er for baby, det må da være tryggest. MINI ME kan jo faren vente med å skape til han blir større. Ja, men mindre enn annen kanel. Å være forsiktig med å gi/gi i begrenset mengde er ikke det samme som ikke å gi. 3
Margit777 Skrevet 5. august 2025 #17494 Skrevet 5. august 2025 Gjest Sur sitron skrev (På 28.7.2025 den 23.32): Jeg brukte alltid malt til et av mine barn, men flaskene ble aldri misfarget. Jeg vasket dem for hånd etter bruk og kokte dem i en gryte med vann. De holdt seg rene og fine - og aldri noen misfarginger. Mine ble sånn, var det de nan flaskene tror jeg. 1
Margit777 Skrevet 5. august 2025 #17495 Skrevet 5. august 2025 Palmemor skrev (På 31.7.2025 den 23.32): Hater faktisk. Det var jo sterkt det er underholdning. Som kattevideoer eller videoer av folk som faller. Eller småbarn som ler. Hvorfor ser vi på noe som helst? Kattene har mer mellom ørene enn Stina, trenger ikke sminke heller, for de er uansett søte og pene, fortjener pengene mer enn ei som mulig ser ut som ringeren i notre dam, men gjemmer seg bak 6 filtre og sminke. Gi en hund eller kattevideoen en klikk i dag. 3 1
Soro123 Skrevet 5. august 2025 #17496 Skrevet 5. august 2025 Littelulla skrev (2 timer siden): De bruker ceylon-kanel, så det hjelper litt i hvertfall. Ellers er jo ikke havregrøt det verste å ha i seg. Mange spiser det jo daglig, så det er ikke unikt for dette husholdet. PF spiser vel ceylon-kanel. Men Stina liker ikke det så hun bruker vanlig kanel har hun sagt. 1
Littelulla Skrevet 6. august 2025 #17497 Skrevet 6. august 2025 Soro123 skrev (6 timer siden): PF spiser vel ceylon-kanel. Men Stina liker ikke det så hun bruker vanlig kanel har hun sagt. Jeg går ut ifra at Phillip får ceylon, i og med at det er et bevisst valg av PF å bruke det.
NoaideBiehtar Skrevet 6. august 2025 #17498 Skrevet 6. august 2025 Faina skrev (9 timer siden): Tja, kan kanskje ha vært det, men ser nå ut som det er plass for en vogn foran disken der... Er det fullt av folk og trangt presser man seg ikke inn for enhver pris selv om det tilsynelatende arealmessig er plass "foran disken". Er også noen dører som er for smale for vogn, eller vinkelen gjør det vanskelig å komme seg inn. Har opplevd det samme selv mange ganger. 6 1
Zenhouse Skrevet 6. august 2025 #17499 Skrevet 6. august 2025 NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Er det fullt av folk og trangt presser man seg ikke inn for enhver pris selv om det tilsynelatende arealmessig er plass "foran disken". Er også noen dører som er for smale for vogn, eller vinkelen gjør det vanskelig å komme seg inn. Har opplevd det samme selv mange ganger. Da kan det heller ikke være særlig rullestol-vennlig plass heller. Trodde nesten det var regler for bredde på dører. 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 6. august 2025 #17500 Skrevet 6. august 2025 Zenhouse skrev (8 minutter siden): Da kan det heller ikke være særlig rullestol-vennlig plass heller. Trodde nesten det var regler for bredde på dører. Det er et velkjent problem dessverre, at rullestolbrukere faktisk ikke får tilgang over alt. Det handler ikke bare om bredde på dører, men om høye dørterskler, eller at det er et bratt steg ned rett innefor døren. Der jeg ikke har kommet inn med barnevogn har det vært dobbeldør, men den ene halvdelen har vært lukket og ikke mulig å åpne uten hjelp. Da har jeg bare trillet videre. Men det er jo ikke noe kjekt for en rullestolbruker å stå ute på gata og forsøke å rope inn at de må åpne døra. Men sånn er det nå. Mange byer og butikkgater er jo tilrettelagt fra en helt annen tid. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå