Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Orly skrev (13 minutter siden):

Man bestemmer da vel selv hvordan man ønsker å ha det og vel nei det er ikke ut med juleby f.eks. 

Det siktes vel mere til rusta shopping generelt og alle de rustalysene som stilles opp overalt ?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Og håret ! Vippene ! Brynene ! Og de JOGGEDRAKTENE 😂🙈

Å du synes fortsatt dette er ok og skrive? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Man bestemmer da vel selv hvordan man ønsker å ha det og vel nei det er ikke ut med juleby f.eks. 

Neida…men hun har ikke juleby, hun har en utstilling. Og det var et forsøk på å være morsom. Folk får gjøre som de vil, men den dama eier ikke smak og stil.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (23 timer siden):

Neida…men hun har ikke juleby, hun har en utstilling. Og det var et forsøk på å være morsom. Folk får gjøre som de vil, men den dama eier ikke smak og stil.

Mener du. Noen går for det man liker selv, og trenger ikke bli fortalt hva som er "in" for å vite hvordan man skal ha det hjemme. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (2 timer siden):

Mener du. Noen går for det man liker selv, og trenger ikke bli fortalt hva som er "in" for å vite hvordan man skal ha det hjemme. 

Absolutt. De fleste av oss kringkaster heller ikke for 150 000 hvordan det ser ut hjemme hos oss. Stina velger å gjøre det, og at hun ikke påvirkes av hva som skrives om henne…tviler jeg på. Hun kjører sin egen stil,det skal hun ha. Men det må være lov å synes at det hun viser fram er harry og sjelløst.

• Liker 10
Skrevet
Palmemor skrev (På 29.7.2025 den 10.00):

Han nekter å ta flaske? Han drikker jo åpenbart av flaske hele dagen lang. Og så mye offing og akking over å ha stått opp tidlig da? Og åpenbart slitsomt at han beveger seg rundt overalt og. Jaja hu skal få litt å stri med 

Uff, jeg synes det er trist sånn hun klager på å stå opp tidlig.

Skal ikke påstå det, men virker som den lille ungen kun er et søtt vedheng som hun vil bruke minst mulig tid på. Han er litt i veien for snappingen hennes av matlaging og sminking. Og prating om seg selv. 

Faren legger ut at han savner den lille etter kort tid borte fra han. Ny mening i livet, «anbefaler alle å få barn.» 

Det er det inntrykket jeg får av snapkanalene til mor og far 😅

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Så falskt måten hu prater til han på, og om han. Hun kommer til å savne denne tiden så derfor tar a så mange bilder av han. Legg ned mobilen din å bruk den tiden på barnet ditt. Synes veldig synd på disse barna som må vokse opp der mobil er mye viktigere for foreldre. Jeg håper hun skaffer barnevakt snart, så barnet kan være på gulvet mer enn å være fanget i den tripp trapp stolen lenge. Virker mer genuint når far har barnet enn mor 😴😴😴 hvor lenge kan man bruke sånn new born seat? Da må han sikkert sitte i tripp trapp stolen 🤣

IMG_6491.png

• Liker 3
Skrevet

Det bordet hu kjøpte til verandaen, så hun seriøst ikke på målene? Er det mulig å kjøpe noe uten å sjekke målene? Så fordi det var i esken, så var det umulig for henne å se hvor liten der? 🤣🤣🤣

• Liker 9
Skrevet
Nikoletta skrev (På 1.8.2025 den 12.34):

Når man trodde det ikke kunne bli dummere... så har hun da betalt en fyr for å sjekke huset for ånder og tilbakemeldingen hun sitter igjen med et at åndene vil at stuen skal skifte farge?? 

Det er _nesten_ så jeg må se det for å tro det men jeg orker ikke utsette meg for det.

Hæ?? Sa denne synske det? Har ikke vært innom og sett på lenge, men så det dukket opp et bilde av henne og denne synske mannen...

• Liker 4
Skrevet (endret)
Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Det bordet hu kjøpte til verandaen, så hun seriøst ikke på målene? Er det mulig å kjøpe noe uten å sjekke målene? Så fordi det var i esken, så var det umulig for henne å se hvor liten der? 🤣🤣🤣

Hun kan jo ikke være den skarpeste kniven hun der. Samme med logikken rundt påskepynt, hvis hun ikke kommer til eskene på loftet så kjører hun heller på rusta for å kjøpe ny pynt, enn å flytte på esker på loftet så hun kommer til påskepynten. Hun er så gjennomført lat, hun orker ikke mentalt anstrenge seg for å måle opp eller forestille seg hvordan bordene vil se ut/passe inn, hun orker ikke hente ting fra loftet, hun orker ikke lage mat fra bunnen av, hun orker ikke å returnere leppestifter som hun har bestilt i feil farge (fordi hun ikke orket å dobbeltsjekke at fargen var riktig da hun satt og bestilte), hun orker ikke å rydde kjøkkenet mens hun holder på. The list goes on.

Endret av AntiBullshit
  • Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet

Klikket inn på henne nå og så både bord og blomster, eller tappet meg fort gjennom litt... jeg takler ikke den snøsingen hun gjør. Trekker leppene opp til nesen og snøser hardt inn. Hele tiden. Og den engelsken hennes... nei takk. Det der vesenet burde vernes mot seg selv 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Faina skrev (8 timer siden):

Klikket inn på henne nå og så både bord og blomster, eller tappet meg fort gjennom litt... jeg takler ikke den snøsingen hun gjør. Trekker leppene opp til nesen og snøser hardt inn. Hele tiden. Og den engelsken hennes... nei takk. Det der vesenet burde vernes mot seg selv 

Akkurat det har jeg og lagt merke til i det siste og det var nydelig at andre og gjør det. Pluss den ekstra smattingen når ho da skal begynne å prate igjen. Alle mennesker har vel noe sånn de gjør som kan bli irriterende i lengden og det kan ho jo egentlig ikke noe for da, men..  Jeg tapper myyye gjennom de gangene jeg får ho opp for orker ikke høre på alt, men samtidig gir det meg en selvtillitsboost for jeg føler meg faktisk ganske  oppegående etter å ha sett litt på ho. 

Endret av Mønsterstrikk
  • Liker 13
Skrevet
elskersommer skrev (På 31.7.2025 den 23.17):

Men hvorfor følger du henne når du faktisk hater det menneske?

Er bare gi opp å si noe imot disse menneskene her , de har vært her siden svangerskap ( sikkert lengere) det sier jo seg selv hvor avhengig de er av Stina 🤷‍♂️ 

• Liker 4
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (43 minutter siden):

Akkurat det har jeg og lagt merke til i det siste og det var nydelig at andre og gjør det. Pluss den ekstra smattingen når ho da skal begynne å prate igjen. Alle mennesker har vel noe sånn de gjør som kan bli irriterende i lengden og det kan ho jo egentlig ikke noe for da, men..  Jeg tapper myyye gjennom de gangene jeg får ho opp for orker ikke høre på alt, men samtidig gir deg meg en selvtillitsboost for jeg føler meg faktisk ganske  oppegående etter å ha sett litt på ho. 

Godt vi er flere som legger merke til det 😅 Ja, den smattingen er også grusom. Eneste grunnen for å kikke innom av og til er fordi man skjønner hvor utrolig smart og oppegående man faktisk er. 

• Liker 7
Skrevet
Isola2 skrev (14 timer siden):

Absolutt. De fleste av oss kringkaster heller ikke for 150 000 hvordan det ser ut hjemme hos oss. Stina velger å gjøre det, og at hun ikke påvirkes av hva som skrives om henne…tviler jeg på. Hun kjører sin egen stil,det skal hun ha. Men det må være lov å synes at det hun viser fram er harry og sjelløst.

Ja, at "du syns" noe er helt greit, og er noe annet enn at "dama ikke eier smak og stil". Det første sier noe om din mening, det andre definerer  hva som er "smak og stil", uten at alle nødvendigvis er enig i det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Litt spesielt å tro at grunnen til det endrede designet på cola zero er for at de som drikker cola med sukker ikke skal føle skam? 

• Liker 14
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Ja, at "du syns" noe er helt greit, og er noe annet enn at "dama ikke eier smak og stil". Det første sier noe om din mening, det andre definerer  hva som er "smak og stil", uten at alle nødvendigvis er enig i det. 

Ok. Mottatt.

Skrevet
vesp skrev (3 timer siden):

Litt spesielt å tro at grunnen til det endrede designet på cola zero er for at de som drikker cola med sukker ikke skal føle skam? 

Ja det er det dummeste jeg har hørt 

• Liker 5
Skrevet
vesp skrev (4 timer siden):

Hahaha ja den var morro!

• Liker 3
Skrevet

Sjekk Henrik Troy på IG👌🏻👌🏻

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...