Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BlåSwix skrev (2 timer siden):

Har fulgt henne tidligere så vet jo hvordan hun er og fremstår ! Følger med her og den linken over her kan man følge med på . Så man må ikke hjelpe de å tjene penger med klikk for å kunne uttale seg . 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (10 timer siden):

Det er jo som en togkræsj🤷🏼‍♀️

En veldig stygg en! Nå snakker ikke jeg om utseende så trenger ikke bli angrepet, men snakker om måten hun oppfører seg på 🥹🥹

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke sett så mye av snappene til Stina i det siste, men jeg har fått et inntrykk av at hun klager mindre over at hun må stå opp tidlig.

I går ble hun vekket 05:45 men at det var helt greit, fordi hun kjente hun hadde fått nok søvn fordi hun hadde begynt å legge seg tidligere.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (38 minutter siden):

Nå har jeg ikke sett så mye av snappene til Stina i det siste, men jeg har fått et inntrykk av at hun klager mindre over at hun må stå opp tidlig.

I går ble hun vekket 05:45 men at det var helt greit, fordi hun kjente hun hadde fått nok søvn fordi hun hadde begynt å legge seg tidligere.

Ja vil tro at hun skjønner når hun leser her og på Jodel at folk synes hun syter så da prøver hun å hente seg inn …

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (9 timer siden):

Når hun snakker så mye dritt om ett menneske så vil jeg si hun hater

Ja du vil si det. Men jeg hater ikke mennesker jeg ikke kjenner 

• Liker 2
Skrevet
Himmelen_91 skrev (1 time siden):

En veldig stygg en! Nå snakker ikke jeg om utseende så trenger ikke bli angrepet, men snakker om måten hun oppfører seg på 🥹🥹

Jupp, helt enig 

Skrevet

Åndene vil hun skal male den hvite stua i en annen farge..

• Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (På 28.7.2025 den 22.47):

Blir seriøst så kvalm! Er det  vanlig at det skal se sånn ut? Vasker man ikke rundt vaskemaskinen ? 

IMG_6404.png

Omg. Vi vasker ofte utstyr til flere hunder osv på jobb, men maskinen der har aldri hatt antydning til å se slik ut. Hva driver de med? Kaster gjørme på maskinen?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (6 timer siden):

Veldig spesielt å mene at noen hater et menneske de ikke kjenner, at man er kritisk betyr ikke at man hater

Å være kritisk er jeg helt enig i att mann skal være. Men når man skriver så nedlatende og stygt om en person så blir det noe annet.. ting som går på utseende er ikke bra

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så en nyhetssak idag om at verdens "eldste " baby var født. Tenkte først det var Stina: siden hun tross alt hadde så langt svangerskap. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Guido skrev (26 minutter siden):

Stuen hadde jo trengt seg en overhaling ja. Bra ille når selv åndene bruker tid på å forklare det🤭

Spesielt å gå hjemme HELE tiden og være så lite interessert i interiør faktisk.  Kun seg selv hun pusser opp  (eller ned- alt etter som en ser det). 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Guido skrev (1 time siden):

Hahah 🤣🤣 Da har ikke den fått sett hele huset😭 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Når man trodde det ikke kunne bli dummere... så har hun da betalt en fyr for å sjekke huset for ånder og tilbakemeldingen hun sitter igjen med et at åndene vil at stuen skal skifte farge?? 

Det er _nesten_ så jeg må se det for å tro det men jeg orker ikke utsette meg for det.

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
Guido skrev (5 timer siden):

Eller at hun har lest her eller på Jodel at det er på tide å pusse opp og at helt hvit stue er ut 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Ja vil tro at hun skjønner når hun leser her og på Jodel at folk synes hun syter så da prøver hun å hente seg inn …

Det var det jeg tenkte også, eller fordi at hun har skjønt at når man har små barn så er det naturlig å få lite søvn eller å bli vekket grytidlig

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (4 minutter siden):

Det var det jeg tenkte også, eller fordi at hun har skjønt at når man har små barn så er det naturlig å få lite søvn eller å bli vekket grytidlig

Det virker dessverre ikke som hun evner å skjønne det nei 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Eller at hun har lest her eller på Jodel at det er på tide å pusse opp og at helt hvit stue er ut 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Gleder meg til når hun innser at Rusta-juleutstilling er ut..

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Isola2 skrev (14 minutter siden):

Og håret ! Vippene ! Brynene ! Og de JOGGEDRAKTENE 😂🙈

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Man bestemmer da vel selv hvordan man ønsker å ha det og vel nei det er ikke ut med juleby f.eks. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...