Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og så har de vaskehjelp også gitt. Men skjønner jo det, stakkars når ho måtte stå opp 05:45 idag. Og så måtte ho lage lunsj mens sønnen var våken, det var litt slitsomt det og.. Ho vasker ikke klærne til PF, men han løper etter og rydder etter henne på kjøkkenet? Jøsses..

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (3 timer siden):

Må si jeg har skikkelig avsmak på Stina. Kan sikkert si mye om Kristjana Vera, men ho er alene med ungen sin og klager så og si aldri. Da bare litt i ny og ne, men det synes jeg er imponerende. Jeg er kanskje misunnelig på hvor enkelt Stina har det, men mtp hvor lite ho tåler er det ikke noe å være misunnelig på. Jeg er såpass ondsinnet at jeg håper realiteten smeller henne kraftig i hodet en dag. At hun må opp om morgenen, og styre som alle andre mødre og fedre må, reise på jobb, hente i bhg, stresse med middagslaging før både 1, 2 og 3 barn skal kjøres til hver sin aktivitet hver eneste ettermiddag i uken. I tillegg til alt av møter i skole, bhg, jobb og andre ting som samfunnet krever av et normalt voksent menneske. Være i manko på barnevakt fordi kabalen aldri går opp. Være oppe lenge med et barn som ikke får sove før sent, opp flere ganger om natten med et annet barn som sliter med oppvåkninger og stå opp til og med før 05:30 med et tredje barn som aldri sover lenge, for så å starte dagen og gjøre alt om igjen. Og bruke helgene til å komme seg før alt begynner på nytt igjen på mandagen. 

Nei, nå hørtes jeg bare utrolig bitter og slem ut. Men mener det egentlig litt..

Da syns jeg du skal ta det første steget og slutte å følge med på Snapkanalen hennes. Det syns jeg forøvrig alle andre som heller ikke finner hennes innhold interessant, meningsfull eller inspirerende skal gjøre. Før Snap endret betalingssystemet sitt og det ble mulig å tjene seg rik på å vise et middelmådig liv, kunne man godt argumentert med at noe kritikk er viktigere å fremheve enn de klikkene man etterlater seg, men hun får jo faktisk lønn for at man går inn og kikker. Selv om det bare er i ny og ne. 

Det virker ikke som at noen her syns hun leverer innhold av kvalitet eller noe som gjør henne fortjent til en inntekt på nær 3 millioner årlig - og jeg er helt enig. Hva som da er motivasjonen for å fortsette å gi henne views vet jeg ikke. Man behøver ikke å vente på skattelistene for 2024 før man lar seg gremmes nok til å blokkere denne personen. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (54 minutter siden):

Og så har de vaskehjelp også gitt. Men skjønner jo det, stakkars når ho måtte stå opp 05:45 idag. Og så måtte ho lage lunsj mens sønnen var våken, det var litt slitsomt det og.. Ho vasker ikke klærne til PF, men han løper etter og rydder etter henne på kjøkkenet? Jøsses..

Jeg fatter ikke at noen fortsatt gidder å se innom henne på snap en gang 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Det er jo bare syting og klaging eller penger og skryt og vise frem seg selv med filter ? At hun har følgere i det hele tatt overrasker meg . Hun er jo ingen influenser engang , hun er jo bare en harry kjerring som filmer seg selv med svadaprat og tjener penger på det . Helt ubegripelig at folk ikke avfølger men henger med fortsatt ..

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Hun gjør nok ikke det. Så slitsomt som den perioden var og så tungt og ikke minst langt svangerskap hun hadde, så kommer hun ikke til å få flere barn. 
Hun har allerede snakket om barnepike/nanny, i tillegg til barnehage.

Hun gjør ingenting annet enn å filme seg selv. Hun tekster ikke snappene, har sagt hun ikke gidder. Hun sier og hun ikke gidder å gå gjennom snappene før hun poster (derfor ble jo babyen lagt ut ved en glipp), hun har ikke samarbeid med noen…. Ergo har hun ikke en krevende jobb.

Ja, kanskje _brukte_ hun timesvis på innhold tidligere (som vi andre og jobber 8 timer om dagen) men det gidder hun ikke lenger. Så av alle influensere som tjener shitloads så gjør nok hun aller minst for inntjeninga 

Derfor burde folk GIDDE å finne blokkeringsknappen og ikke gi henne den inntekten ..

• Liker 12
Skrevet
Mippiie123 skrev (5 timer siden):

Dette… Utrolig hvor lat hun er både som mor, samboer og influenser. Barnehage og nanny? Samboer som rydder henne og hun gjør null innsats med innholdet sitt i sosiale medier. Skjønner ikke at Pelle orker dette, rydde etter ei voksen dame som går hjemme hele dagen. Nei, hun er blind på seg selv. Det et bare Stina, vippetime, nok søvn, egentid, Rusta og Stina igjen som gjelder der i hjemmet.

Burde vel kanskje snart droppe de Vippetimene …ser jo bare teit ut . Men hun GIDDER vel ikke bruke maskara ..

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Derfor burde folk GIDDE å finne blokkeringsknappen og ikke gi henne den inntekten ..

Det er jo som en togkræsj🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (34 minutter siden):

Det er jo som en togkræsj🤷🏼‍♀️

Det toget har kræsjet for meg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Jeg ble bare irritert på alt fra gnægete stemme med enten bare skryt eller syt, deiging foran speil og sjøldigging , vipper,bryn og filter osv osv så det stoppet seg selv her 👍🤪Bare pjatt og ikke noe som fenget , derfor er mitt problem å forstå at andre orker det hver dag 😂

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (8 timer siden):

Klagde hun i dag når hun sto opp tidlig?

Nå har det vært side opp og side ned med att SB kom aldri til og klare og stå opp tidlig med barnet,,SB kom aldri til og spise frokost og middag ved bordet sammen med barnet" 

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (39 minutter siden):

Det toget har kræsjet for meg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Jeg ble bare irritert på alt fra gnægete stemme med enten bare skryt eller syt, deiging foran speil og sjøldigging , vipper,bryn og filter osv osv så det stoppet seg selv her 👍🤪Bare pjatt og ikke noe som fenget , derfor er mitt problem å forstå at andre orker det hver dag 😂

Neida, bare blar meg gjennom (orker ikke høre) som jeg blar meg gjennom alle andres snapper, eller insta eller Facebook. Syns han var kul å følge da, var derfor jeg havna innpå hennes 

Skrevet
JojoMoyes skrev (41 minutter siden):

Men hvorfor følger du henne når du faktisk hater det menneske?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Neida, bare blar meg gjennom (orker ikke høre) som jeg blar meg gjennom alle andres snapper, eller insta eller Facebook. Syns han var kul å følge da, var derfor jeg havna innpå hennes 

Hvorfor blar du deg gjennom? Hun tjener masse penger på at folk klikker seg gjennom uten en gang å se på gnålet. Hele snapindustrien er helt syk og man bør ikke bidra til å opprettholde det.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Hater faktisk. Det var jo sterkt 

det er underholdning. Som kattevideoer eller videoer av folk som faller. Eller småbarn som ler. Hvorfor ser vi på noe som helst? 

Skrevet
m00na skrev (14 minutter siden):

Hvorfor blar du deg gjennom? Hun tjener masse penger på at folk klikker seg gjennom uten en gang å se på gnålet. Hele snapindustrien er helt syk og man bør ikke bidra til å opprettholde det.

Neida det er nå forsåvit sant. Men det er hjernedød underholdning som så mye annet 

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (44 minutter siden):

Jeg gjør jo ikke det ! Er ikke inne hos henne i det hele tatt . Får ikke tjent 1 krone på meg 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hater faktisk. Det var jo sterkt 

det er underholdning. Som kattevideoer eller videoer av folk som faller. Eller småbarn som ler. Hvorfor ser vi på noe som helst? 

Når hun snakker så mye dritt om ett menneske så vil jeg si hun hater

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (41 minutter siden):

Jeg gjør jo ikke det ! Er ikke inne hos henne i det hele tatt . Får ikke tjent 1 krone på meg 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Hvordan klarer du da og danne deg dette bilde av en person som du faktisk ikke følger? 

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Hvordan klarer du da og danne deg dette bilde av en person som du faktisk ikke følger? 

Du er klar over at det finnes andre kanaler hvor det deles utallige skjermbilder/skjermopptak,daglig? Så man klarer helt fint å danne seg et bilde uten å følge SB. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Veldig spesielt å mene at noen hater et menneske de ikke kjenner, at man er kritisk betyr ikke at man hater

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Det er da null problem , finnes da mange andre steder å bli oppdatert

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...