Klink Skrevet 29. juli 2025 #17381 Skrevet 29. juli 2025 SigridElise skrev (21 minutter siden): Men det er kanskje noe man kan regne med når man har barn og ikke klage i det uendelige.. man kan ha regnet med det og likevel syns det er slitsomt. Til og med mer slitsomt enn man først trodde. 5
Nikoletta Skrevet 29. juli 2025 #17382 Skrevet 29. juli 2025 Jeg har bare voksne barn, men står fortsatt opp 05.30 for å dra på jobb 😂 9 1
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17383 Skrevet 29. juli 2025 Nikoletta skrev (13 minutter siden): Jeg har bare voksne barn, men står fortsatt opp 05.30 for å dra på jobb 😂 Hu er rimelig virkelighetsfjern. Hadde hun bare gitt utrykk for at hun forstår at det er helt normalt, men slitsomt, så hadde det vært mye enklere 14
JojoMoyes Skrevet 29. juli 2025 #17384 Skrevet 29. juli 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): Hu er rimelig virkelighetsfjern. Hadde hun bare gitt utrykk for at hun forstår at det er helt normalt, men slitsomt, så hadde det vært mye enklere Jeg er overrasket over at ingen sier fra hvor skapet skal stå ….Jeg vet jo at hun har blokkert noen 1000 altså som har prøvd men … 6
Isola2 Skrevet 30. juli 2025 #17385 Skrevet 30. juli 2025 JojoMoyes skrev (6 timer siden): Jeg er overrasket over at ingen sier fra hvor skapet skal stå ….Jeg vet jo at hun har blokkert noen 1000 altså som har prøvd men … Det er vel nettop det. Hun,for å bruke et Stina-ord: gidder ikke høre på kritikk. Det er slik de fleste influensere tar i mot kritikk, de flagger det som hat og misunnelse og stenger de ute. Sånn…borte. Hva familie og andre rundt sier,vet vi jo ikke noe om..men ikke sikkert de orker å bla seg igjennom hundrevis av snapper med appelsin og beundring i speilet hver dag heller. De har jo heller ikke all verden til besøk..noe som er litt merkelig..men det kan vel være grunner for det også. Influensere er ekstremt selvopptatte og viser oss et bilde av hverdagen som veldig ofte ikke stemmer overens med virkeligheten. Og Stina er blandt de verste her. 13
SigridElise Skrevet 30. juli 2025 #17386 Skrevet 30. juli 2025 Klink skrev (19 timer siden): man kan ha regnet med det og likevel syns det er slitsomt. Til og med mer slitsomt enn man først trodde. Joda men det holder å si en gang at man syntes det er slitsomt. Men altså hun kan da bare sove når han sover, og eller få hjelp av far. Ikke alle som lar far ta sin nyfødte baby 8 timer hver natt heller. Så tenker at slitsomt for Stina er normalt for andre 5 4
Himmelen_91 Skrevet 30. juli 2025 #17387 Skrevet 30. juli 2025 SigridElise skrev (10 timer siden): Joda men det holder å si en gang at man syntes det er slitsomt. Men altså hun kan da bare sove når han sover, og eller få hjelp av far. Ikke alle som lar far ta sin nyfødte baby 8 timer hver natt heller. Så tenker at slitsomt for Stina er normalt for andre Så slitsomt med foreldre som tjener så lett, der begge er også hjemme men så mye klaging. Takler ikke mennesker som klager og sutrer over hvor slitsomt ting og tang er med barn, zip it liksom. Ei venninne klagde stadig på babyen sin i starten, må si hu var ganske heldig. Hun var sykemeldt og faren tok over hennes permisjon, måtte tilslutt be henne slutte med å klage så mye, og at ikke alle er like heldige som har far også hjemme. Stina sover sikkert ikke før kl 1, så ikke rart prinsessa ikke får nok søvn. 6
Klink Skrevet 31. juli 2025 #17388 Skrevet 31. juli 2025 Himmelen_91 skrev (8 timer siden): Så slitsomt med foreldre som tjener så lett, der begge er også hjemme men så mye klaging. Takler ikke mennesker som klager og sutrer over hvor slitsomt ting og tang er med barn, zip it liksom. Ei venninne klagde stadig på babyen sin i starten, må si hu var ganske heldig. Hun var sykemeldt og faren tok over hennes permisjon, måtte tilslutt be henne slutte med å klage så mye, og at ikke alle er like heldige som har far også hjemme. Stina sover sikkert ikke før kl 1, så ikke rart prinsessa ikke får nok søvn. Så hun kan ikke få syns det er kjipt å bli sykmeldt og at far tar over permisjonen som hun skulle hatt for å knytte seg til sitt eget barn? Følelsen av å ikke ha muligheten til mestre å ta vare på sin egen baby må være helt jævlig. Eier du ikke empati i det hele tatt? 6 1 2
Palmemor Skrevet 31. juli 2025 #17389 Skrevet 31. juli 2025 Gidder ingenting hu der. Mista en sminke på gulvet og gadd ikke ta den opp, så tok bare en ny. Ikke rart det ser ut som en svinesti etter hu 11 2
Gjokstad Skrevet 31. juli 2025 #17390 Skrevet 31. juli 2025 Klink skrev (25 minutter siden): Så hun kan ikke få syns det er kjipt å bli sykmeldt og at far tar over permisjonen som hun skulle hatt for å knytte seg til sitt eget barn? Følelsen av å ikke ha muligheten til mestre å ta vare på sin egen baby må være helt jævlig. Eier du ikke empati i det hele tatt? Men nå skriver jo ikke vedkommende her at venninnen klagde over å være sykmeldt heller, hun skriver at hun klagde på babyen sin… Tror nok hele poenget her var at venninnen klagde på babyen, til tross for at både mor og far var hjemme med den. Hvilket er omtrent det samme Stina gjør til enhver tid 11 1
Klink Skrevet 31. juli 2025 #17391 Skrevet 31. juli 2025 Gjokstad skrev (2 minutter siden): Men nå skriver jo ikke vedkommende her at venninnen klagde over å være sykmeldt heller, hun skriver at hun klagde på babyen sin… Tror nok hele poenget her var at venninnen klagde på babyen, til tross for at både mor og far var hjemme med den. Hvilket er omtrent det samme Stina gjør til enhver tid Kanskje fordi hun var syk da og ikke klarte å håndtere det som følger med en baby. Lov å se litt lenger enn sin egen nese. 1 2
Gjokstad Skrevet 31. juli 2025 #17392 Skrevet 31. juli 2025 Klink skrev (18 minutter siden): Kanskje fordi hun var syk da og ikke klarte å håndtere det som følger med en baby. Lov å se litt lenger enn sin egen nese. Hehe ja, sender den i retur til deg Er det ett navn jeg ser konstant motsier alle og enhver her så er det deg. Sier noen himmelen er blå så sier du den er grønn. Og hva vet vel DU om situasjonen til venninnen til en du ikke kjenner? Blir for dumt vet du, at DU skal sitte å motsi noen som forteller om SIN egen erfaring med SIN egen venninne. 9 1
Himmelen_91 Skrevet 31. juli 2025 #17393 Skrevet 31. juli 2025 Klink skrev (1 time siden): Kanskje fordi hun var syk da og ikke klarte å håndtere det som følger med en baby. Lov å se litt lenger enn sin egen nese. Ah😭syk var hun ikke, men hu overdrev til legen om at hun er deprimert, og hun var ikke det noe hun selv fortalte. Ikke alle har muligheten der to foreldre e hjemme heller. Barnet var også ganske rolig men klagde på at barnet ikke sov dagen lang og at barnet ikke var rolig. Må si at empati forsvinner når man hele tiden hører om hvor vanskelig og slitsomt en liten baby er….. Nei du som forelder er vanskelig og slitsomt som ikke takler dette. 1
Mønsterstrikk Skrevet 31. juli 2025 #17394 Skrevet 31. juli 2025 Må si jeg har skikkelig avsmak på Stina. Kan sikkert si mye om Kristjana Vera, men ho er alene med ungen sin og klager så og si aldri. Da bare litt i ny og ne, men det synes jeg er imponerende. Jeg er kanskje misunnelig på hvor enkelt Stina har det, men mtp hvor lite ho tåler er det ikke noe å være misunnelig på. Jeg er såpass ondsinnet at jeg håper realiteten smeller henne kraftig i hodet en dag. At hun må opp om morgenen, og styre som alle andre mødre og fedre må, reise på jobb, hente i bhg, stresse med middagslaging før både 1, 2 og 3 barn skal kjøres til hver sin aktivitet hver eneste ettermiddag i uken. I tillegg til alt av møter i skole, bhg, jobb og andre ting som samfunnet krever av et normalt voksent menneske. Være i manko på barnevakt fordi kabalen aldri går opp. Være oppe lenge med et barn som ikke får sove før sent, opp flere ganger om natten med et annet barn som sliter med oppvåkninger og stå opp til og med før 05:30 med et tredje barn som aldri sover lenge, for så å starte dagen og gjøre alt om igjen. Og bruke helgene til å komme seg før alt begynner på nytt igjen på mandagen. Nei, nå hørtes jeg bare utrolig bitter og slem ut. Men mener det egentlig litt.. 11 2 9
Palmemor Skrevet 31. juli 2025 #17395 Skrevet 31. juli 2025 Mønsterstrikk skrev (5 minutter siden): Må si jeg har skikkelig avsmak på Stina. Kan sikkert si mye om Kristjana Vera, men ho er alene med ungen sin og klager så og si aldri. Da bare litt i ny og ne, men det synes jeg er imponerende. Jeg er kanskje misunnelig på hvor enkelt Stina har det, men mtp hvor lite ho tåler er det ikke noe å være misunnelig på. Jeg er såpass ondsinnet at jeg håper realiteten smeller henne kraftig i hodet en dag. At hun må opp om morgenen, og styre som alle andre mødre og fedre må, reise på jobb, hente i bhg, stresse med middagslaging før både 1, 2 og 3 barn skal kjøres til hver sin aktivitet hver eneste ettermiddag i uken. I tillegg til alt av møter i skole, bhg, jobb og andre ting som samfunnet krever av et normalt voksent menneske. Være i manko på barnevakt fordi kabalen aldri går opp. Være oppe lenge med et barn som ikke får sove før sent, opp flere ganger om natten med et annet barn som sliter med oppvåkninger og stå opp til og med før 05:30 med et tredje barn som aldri sover lenge, for så å starte dagen og gjøre alt om igjen. Og bruke helgene til å komme seg før alt begynner på nytt igjen på mandagen. Nei, nå hørtes jeg bare utrolig bitter og slem ut. Men mener det egentlig litt.. Hadde Stina innsett at det du skisserer her er normalt, og vanlig for de fleste, så hadde man ikke følt på den avsmaken. Men hun lever som at verden skylder henne en tjeneste og hun skjønner ikke hvor jævla priviligeret hun er. Hun er skamløs, ufin og lite realitetsorientert 18 10
Mønsterstrikk Skrevet 31. juli 2025 #17396 Skrevet 31. juli 2025 Palmemor skrev (6 minutter siden): Hadde Stina innsett at det du skisserer her er normalt, og vanlig for de fleste, så hadde man ikke følt på den avsmaken. Men hun lever som at verden skylder henne en tjeneste og hun skjønner ikke hvor jævla priviligeret hun er. Hun er skamløs, ufin og lite realitetsorientert Ja! Det er nettopp det!! 3
JojoMoyes Skrevet 31. juli 2025 #17397 Skrevet 31. juli 2025 Mønsterstrikk skrev (33 minutter siden): Må si jeg har skikkelig avsmak på Stina. Kan sikkert si mye om Kristjana Vera, men ho er alene med ungen sin og klager så og si aldri. Da bare litt i ny og ne, men det synes jeg er imponerende. Jeg er kanskje misunnelig på hvor enkelt Stina har det, men mtp hvor lite ho tåler er det ikke noe å være misunnelig på. Jeg er såpass ondsinnet at jeg håper realiteten smeller henne kraftig i hodet en dag. At hun må opp om morgenen, og styre som alle andre mødre og fedre må, reise på jobb, hente i bhg, stresse med middagslaging før både 1, 2 og 3 barn skal kjøres til hver sin aktivitet hver eneste ettermiddag i uken. I tillegg til alt av møter i skole, bhg, jobb og andre ting som samfunnet krever av et normalt voksent menneske. Være i manko på barnevakt fordi kabalen aldri går opp. Være oppe lenge med et barn som ikke får sove før sent, opp flere ganger om natten med et annet barn som sliter med oppvåkninger og stå opp til og med før 05:30 med et tredje barn som aldri sover lenge, for så å starte dagen og gjøre alt om igjen. Og bruke helgene til å komme seg før alt begynner på nytt igjen på mandagen. Nei, nå hørtes jeg bare utrolig bitter og slem ut. Men mener det egentlig litt.. La oss alle håpe at hun ikke «gidder « få flere barn …. 12 2
Palmemor Skrevet 31. juli 2025 #17398 Skrevet 31. juli 2025 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): La oss alle håpe at hun ikke «gidder « få flere barn …. Hun gjør nok ikke det. Så slitsomt som den perioden var og så tungt og ikke minst langt svangerskap hun hadde, så kommer hun ikke til å få flere barn. Hun har allerede snakket om barnepike/nanny, i tillegg til barnehage. Hun gjør ingenting annet enn å filme seg selv. Hun tekster ikke snappene, har sagt hun ikke gidder. Hun sier og hun ikke gidder å gå gjennom snappene før hun poster (derfor ble jo babyen lagt ut ved en glipp), hun har ikke samarbeid med noen…. Ergo har hun ikke en krevende jobb. Ja, kanskje _brukte_ hun timesvis på innhold tidligere (som vi andre og jobber 8 timer om dagen) men det gidder hun ikke lenger. Så av alle influensere som tjener shitloads så gjør nok hun aller minst for inntjeninga 8 5
SigridElise Skrevet 31. juli 2025 #17399 Skrevet 31. juli 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Hadde Stina innsett at det du skisserer her er normalt, og vanlig for de fleste, så hadde man ikke følt på den avsmaken. Men hun lever som at verden skylder henne en tjeneste og hun skjønner ikke hvor jævla priviligeret hun er. Hun er skamløs, ufin og lite realitetsorientert Spot on!! 2
Mippiie123 Skrevet 31. juli 2025 #17400 Skrevet 31. juli 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Hun gjør nok ikke det. Så slitsomt som den perioden var og så tungt og ikke minst langt svangerskap hun hadde, så kommer hun ikke til å få flere barn. Hun har allerede snakket om barnepike/nanny, i tillegg til barnehage. Hun gjør ingenting annet enn å filme seg selv. Hun tekster ikke snappene, har sagt hun ikke gidder. Hun sier og hun ikke gidder å gå gjennom snappene før hun poster (derfor ble jo babyen lagt ut ved en glipp), hun har ikke samarbeid med noen…. Ergo har hun ikke en krevende jobb. Ja, kanskje _brukte_ hun timesvis på innhold tidligere (som vi andre og jobber 8 timer om dagen) men det gidder hun ikke lenger. Så av alle influensere som tjener shitloads så gjør nok hun aller minst for inntjeninga Dette… Utrolig hvor lat hun er både som mor, samboer og influenser. Barnehage og nanny? Samboer som rydder henne og hun gjør null innsats med innholdet sitt i sosiale medier. Skjønner ikke at Pelle orker dette, rydde etter ei voksen dame som går hjemme hele dagen. Nei, hun er blind på seg selv. Det et bare Stina, vippetime, nok søvn, egentid, Rusta og Stina igjen som gjelder der i hjemmet. 16 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå