Palmemor Skrevet 28. juli 2025 #17361 Skrevet 28. juli 2025 Himmelen_91 skrev (6 minutter siden): Ah så vasker a klærne til barnet sitt også der 🤢🤢🤢🤢🤢 Den var bedriten rundt, og kammeret til vaskepulveret var seig og jævlig. Det er faktisk helt normalt å dra over der med jevne mellomrom… 12
Gjest Sur sitron Skrevet 28. juli 2025 #17362 Skrevet 28. juli 2025 Margit777 skrev (47 minutter siden): Blir sånn hvis man har brukt malt i. Jeg brukte alltid malt til et av mine barn, men flaskene ble aldri misfarget. Jeg vasket dem for hånd etter bruk og kokte dem i en gryte med vann. De holdt seg rene og fine - og aldri noen misfarginger.
Klink Skrevet 28. juli 2025 #17363 Skrevet 28. juli 2025 Så lenge flaskene er vasket og sterilisert går det helt fint uansett hvorfor de er misfarget. Våre ble det av tomatsaus, brukte de likevel. Hva er problemet? 5 4
Himmelen_91 Skrevet 28. juli 2025 #17364 Skrevet 28. juli 2025 Klink skrev (6 minutter siden): Så lenge flaskene er vasket og sterilisert går det helt fint uansett hvorfor de er misfarget. Våre ble det av tomatsaus, brukte de likevel. Hva er problemet? Problemet er vel at det er anbefalt at man bytter flasker mellom 4-6 måneder om her ikke husker feil, hun som kaster bort penger her og der, burde seriøst klare å kjøpe nye flasker. 6
Melus Skrevet 28. juli 2025 #17365 Skrevet 28. juli 2025 Himmelen_91 skrev (3 minutter siden): Problemet er vel at det er anbefalt at man bytter flasker mellom 4-6 måneder om her ikke husker feil, hun som kaster bort penger her og der, burde seriøst klare å kjøpe nye flasker. Er det ikke bare flaskesmokkene som skal byttes? 7 1
Himmelen_91 Skrevet 28. juli 2025 #17366 Skrevet 28. juli 2025 Melus skrev (Akkurat nå): Er det ikke bare flaskesmokkene som skal byttes? Nei? Flasken er jo av plast, den blir også fort dårlig. 4
Justlooking Skrevet 28. juli 2025 #17367 Skrevet 28. juli 2025 Synes det virker som pelle er en veldig god far og oppriktig elsker barnet sitt ❤️ 5 1
Klink Skrevet 29. juli 2025 #17368 Skrevet 29. juli 2025 Himmelen_91 skrev (7 timer siden): Problemet er vel at det er anbefalt at man bytter flasker mellom 4-6 måneder om her ikke husker feil, hun som kaster bort penger her og der, burde seriøst klare å kjøpe nye flasker. Det tviler jeg ikke på at hun klarer. 1
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17369 Skrevet 29. juli 2025 Han nekter å ta flaske? Han drikker jo åpenbart av flaske hele dagen lang. Og så mye offing og akking over å ha stått opp tidlig da? Og åpenbart slitsomt at han beveger seg rundt overalt og. Jaja hu skal få litt å stri med 12 1
Mønsterstrikk Skrevet 29. juli 2025 #17370 Skrevet 29. juli 2025 (endret) Har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte opp om natten med ett barn og opp tidlig med et annet. Det at Stina klager og gjentar så mange ganger på at ho måtte stå opp halv seks idag viser bare hvor utrolig greit ho har hatt det. Ho trodde at babyer sov 12 timer om natten, var det det ho sa? Altså, er det mulig ? De lever jo egentlig som skilte foreldre sånn de har fordelt sønnen. Men funker det for de så er det jo greit. Men veldig snodig opplegg for min del... Endret 29. juli 2025 av Mønsterstrikk 12 1
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17371 Skrevet 29. juli 2025 Mønsterstrikk skrev (54 minutter siden): Har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte opp om natten med ett barn og opp tidlig med et annet. Det at Stina klager og gjentar så mange ganger på at ho måtte stå opp halv seks idag viser bare hvor utrolig greit ho har hatt det. Ho trodde at babyer sov 12 timer om natten, var det det ho sa? Altså, er det mulig ? De lever jo egentlig som skilte foreldre sånn de har fordelt sønnen. Men funker det for de så er det jo greit. Men veldig snodig opplegg for min del... Nei hu snakker som hu er den eneste dette har skjedd med. Og der normalt sett «alle» ville vært stolt og glad for at barnet begynte å bevege seg rundt og reise seg opp, der klager hun på at han er overalt på notime og at hun må passe på hva hun har på bordet… altså. Var det null innsikt i hva det vil si å ha barn, når man faktisk går gjennom så sjuuuuukt mye for å få det barnet?? 12
Katinkalille Skrevet 29. juli 2025 #17372 Skrevet 29. juli 2025 Tenke seg til å måtte stå opp fem tretti da... Aldri stått opp så tidlig hun,bortsett fra da hun gikk på vgs. 🫣 6
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17373 Skrevet 29. juli 2025 Katinkalille skrev (34 minutter siden): Tenke seg til å måtte stå opp fem tretti da... Aldri stått opp så tidlig hun,bortsett fra da hun gikk på vgs. 🫣 For å sminke seg og steke rundstykker… 12
Halog Skrevet 29. juli 2025 #17374 Skrevet 29. juli 2025 Og der var man blokkert etter å ha lagt igjen en kommentar om at det absolutt ikke er noe å klage over at barnet sover 10,5 t om natta 🙄 jaja, da slipper hun at jeg legger igjen noen kroner der iallefall 🤭 11 2
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17375 Skrevet 29. juli 2025 Halog skrev (10 minutter siden): Og der var man blokkert etter å ha lagt igjen en kommentar om at det absolutt ikke er noe å klage over at barnet sover 10,5 t om natta 🙄 jaja, da slipper hun at jeg legger igjen noen kroner der iallefall 🤭 Hu veit ikke hvor godt hu har det 11
Himmelen_91 Skrevet 29. juli 2025 #17376 Skrevet 29. juli 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): Nei hu snakker som hu er den eneste dette har skjedd med. Og der normalt sett «alle» ville vært stolt og glad for at barnet begynte å bevege seg rundt og reise seg opp, der klager hun på at han er overalt på notime og at hun må passe på hva hun har på bordet… altså. Var det null innsikt i hva det vil si å ha barn, når man faktisk går gjennom så sjuuuuukt mye for å få det barnet?? Spent på når hun skal sette frem søppelet sitt, hva gjør hun da? Kommer a til å bruke superlim på alt? Eller kommer a til å ha barnet sitt i hundeburet dagen lang så han ikke beveger seg mot julepyntingen hennes 😭😭😭 13
Palmemor Skrevet 29. juli 2025 #17377 Skrevet 29. juli 2025 Himmelen_91 skrev (16 minutter siden): Spent på når hun skal sette frem søppelet sitt, hva gjør hun da? Kommer a til å bruke superlim på alt? Eller kommer a til å ha barnet sitt i hundeburet dagen lang så han ikke beveger seg mot julepyntingen hennes 😭😭😭 Ja, blir nok middager i bingen fremover, siden han ikke liker å sitte der alene Kommer vel en tordentale før jul om at hun vil ha seg frabedt kommentarer om at hun ikke kan ha pynt stående fremme 12
SigridElise Skrevet 29. juli 2025 #17378 Skrevet 29. juli 2025 det er helt vanlig å våkne 05.30 med små barn. Jesus for en klaging. Hun snakker som om han våkner unormalt tidlig og at hun er den eneste som står opp da. Helt normalt!! 10
Klink Skrevet 29. juli 2025 #17379 Skrevet 29. juli 2025 SigridElise skrev (11 minutter siden): det er helt vanlig å våkne 05.30 med små barn. Jesus for en klaging. Hun snakker som om han våkner unormalt tidlig og at hun er den eneste som står opp da. Helt normalt!! Normalt, men slitsomt! Og spesielt for noen som er vant til noe helt annet. 1
SigridElise Skrevet 29. juli 2025 #17380 Skrevet 29. juli 2025 Klink skrev (2 timer siden): Normalt, men slitsomt! Og spesielt for noen som er vant til noe helt annet. Men det er kanskje noe man kan regne med når man har barn og ikke klage i det uendelige.. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå