Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så på snappen til Sophie Stray og så på Stina sin, det blir så tydelig hva en nyrik hillbilly Stina er, herregud, kvinnen KAN IKKE kle seg 😂😂😂😂

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kittykaat skrev (1 time siden):

Så på snappen til Sophie Stray og så på Stina sin, det blir så tydelig hva en nyrik hillbilly Stina er, herregud, kvinnen KAN IKKE kle seg 😂😂😂😂

Sitter og lurer på hvordan disse guttemammaene, Stina og Sophie Elise, vil kle sønnene sine… 😅

• Liker 9
Skrevet

Døde litt når Stina benevner norske flagg som 17. mai flagg 😄 Det gjorde 6 åringen min også 🤭🇳🇴 På vei inn i 30 års lag: «Nå vet jeg hvor jeg skal gå når jeg ser 17. mai flagg» 😄

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Seroquel skrev (1 time siden):

Døde litt når Stina benevner norske flagg som 17. mai flagg 😄 Det gjorde 6 åringen min også 🤭🇳🇴 På vei inn i 30 års lag: «Nå vet jeg hvor jeg skal gå når jeg ser 17. mai flagg» 😄

🤦‍♀️🤦‍♀️😅

• Liker 2
Skrevet
Zenhouse skrev (24 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/stina-bakken-ble-satt-ut-etter-ferieopplevelsen-i-roma-ganske-droyt/s/5-95-2525949 

Sommer-intervju med Stina.  Syns hun kom seg gjennom det helt greit. Fint hun tar opp at alkohol + barn ikke hører sammen. Ikke så mye nytt, men hvis hun slutter som influenser så vil hun jobbe som servitør. For det var gøy syntes hun. Så da vet vi det. 

Ja,makan til interessant intervju og intervjuobjekt 😅

• Liker 9
Skrevet
Zenhouse skrev (42 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/stina-bakken-ble-satt-ut-etter-ferieopplevelsen-i-roma-ganske-droyt/s/5-95-2525949 

Sommer-intervju med Stina.  Syns hun kom seg gjennom det helt greit. Fint hun tar opp at alkohol + barn ikke hører sammen. Ikke så mye nytt, men hvis hun slutter som influenser så vil hun jobbe som servitør. For det var gøy syntes hun. Så da vet vi 

Jeg kjenner at jeg er spent på om dette intervjuet er det samme intervjuet som Stina og PF har snakket om...med den koselige journalisten fra VG (!!!)? 🙈

Hvis ikke de har surret litt med hvilken avis som skulle komme på besøk, og at det faktisk kommer et VG-intervju også, så må jeg si at hun er virkelig i vinden om dagen 😳

• Liker 4
Skrevet

For noen uker siden sa hun at hun hadde snakket med Nettavisen for et intervju, sikkert det som kom ut nå

• Liker 2
Skrevet

Ser på snappene til PF at han er ansvarlig for å rydde / ta oppvasken. Men ut fra bildene hans så ser det jo helt j*vlig ut på kjøkkenbenken. Skitne tallerkener, rester av oppskåret frukt osv. Trodde det var vanlig å rydde etterhvert når man lager seg mat, lar hun alt bare ligge fordi rydding er hans jobb??

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
BlåSwix skrev (1 time siden):

Ser på snappene til PF at han er ansvarlig for å rydde / ta oppvasken. Men ut fra bildene hans så ser det jo helt j*vlig ut på kjøkkenbenken. Skitne tallerkener, rester av oppskåret frukt osv. Trodde det var vanlig å rydde etterhvert når man lager seg mat, lar hun alt bare ligge fordi rydding er hans jobb??

Ja hun setter ting fra seg der hun står, så kommer han å rydder. Har reagert på det samme før, mat som ligger slengt rundt på benken, halve asjetter med mat på rundt om… ganske drøyt for en gourmetkokk å grise sånn 

• Liker 19
Skrevet

Noen burde virkelig ta et dypdykk ned i egen blogg🤡

IMG_7581.jpeg

IMG_2097.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet

Manifesterte seg til ekstrem høy inntekt og til å bli gravid. Brukte ikke de IVF? 🤪 Ekstrem høy inntekt, den dama er så ufattelig selvgod. Hun tjener jo sikkert godt, men hvem faen står å skryter av den ekstreme høye inntekta si

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Mippiie123 skrev (4 minutter siden):

Manifesterte seg til ekstrem høy inntekt og til å bli gravid. Brukte ikke de IVF? 🤪 Ekstrem høy inntekt, den dama er så ufattelig selvgod. Hun tjener jo sikkert godt, men hvem faen står å skryter av den ekstreme høye inntekta si

Ekstremt høy inntekt på å dele ekstremt tørt og kjedelig bla bla bla selvskryt 🤦🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mippiie123 skrev (2 timer siden):

Jeg har mye å klage på når det gjelder andre influencere, men jeg har faktisk aldri sett Sophie Elise skryte av inntekten sin eller hvor mye ting koster, noe Stina gjør hele tiden 🙃

• Liker 4
Skrevet
oss-to skrev (På 19.7.2025 den 19.15):

Orkar ikkje ta den diskusjonen fleire gangar. . Eg berre siterar far min. "Dei som seiar at andre er dumme, dei er dumme dei"

Domme!

Skrevet
Margit777 skrev (3 minutter siden):

Domme!

🎯👍

Skrevet
Himmelen_91 skrev (På 25.7.2025 den 18.52):

På tide med å bytte ut flaskene 🥹🥹🥹 de som bruker sikkert bruker mer enn 30 000 på mat. 

IMG_6373.png

Blir sånn hvis man har brukt malt i.

Skrevet

Blir seriøst så kvalm! Er det  vanlig at det skal se sånn ut? Vasker man ikke rundt vaskemaskinen ? 

IMG_6404.png

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 minutter siden):

Blir seriøst så kvalm! Er det  vanlig at det skal se sånn ut? Vasker man ikke rundt vaskemaskinen ? 

IMG_6404.png

Ser ut som ungdommer som har vært alene hjemme 😄

• Liker 8
Skrevet
Margit777 skrev (20 minutter siden):

Ser ut som ungdommer som har vært alene hjemme 😄

Ah så vasker a klærne til barnet sitt også der 🤢🤢🤢🤢🤢

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...