Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med Stina her, veldig dumt å kjøpe moonboon om man har en «ROLIG BABY» Det tipset skal jeg ta med meg videre, men dette tror jeg de fleste veit. Hvorfor gjøre en rolig baby avhengig av noe som moonboon, om de kan finne roen selv og om de er rolige som barnet hennes var og er 😴😴😴

• Liker 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (12 timer siden):

Helt enig med Stina her, veldig dumt å kjøpe moonboon om man har en «ROLIG BABY» Det tipset skal jeg ta med meg videre, men dette tror jeg de fleste veit. Hvorfor gjøre en rolig baby avhengig av noe som moonboon, om de kan finne roen selv og om de er rolige som barnet hennes var og er 😴😴😴

Vi har en relativt rolig baby, og har brukt moonboon på dagtid. Da vi bor et sted det regner mye. Samt er hun født like før vinteren. Vi har hatt 0 problemer med å avvende. Så føler dette er veldig individuelt. Men er egentlig veldig enig. Tror vi hadde overlevd helt fint uten. Men de få dagene hvor ting virkelig har stått på har jeg vært veldig glad for at vi har hatt en. ☺️

• Liker 1
Skrevet

Stina bruker 15.000 kr i mnd på mat, hun handlet for 3.000 kr i går, og likevel finner hun ikke noe å spise til frokost? 😳🙈

PF måtte spise havregrøt laget på vann i dag, for han var tom for melk...

Hvorfor tenker de at dette er content som bør legges ut i begge to sine kanaler?

Filming, teksting og publisering...nå skal vi vise alle hvor lite vi klarer å planlegge... dette kommer vi til å tjene tusenvis av kroner på, altså!...skikkelig "bra" innhold!🥴

Får jo bare håpe de har handlet nok ferdiglaget barnegrøt og, ikke minst, nok ferdigblandet mme, da 🤞

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Altså, kan hun ikke si noe annet til den ungen enn «åååå har du så tøff stemme?» og «jaaaaaaa»? 

• Liker 18
Skrevet

De får besøk av VG i dag, og hun ville bruke den gule kjolen.

….men så fikk hun plutselig lyst å ha på seg det hvite skjørtet og den gule toppen istedenfor.

Jeg håper hun går for kjolen!

IMG_1504.jpeg

IMG_1507.jpeg

• Liker 7
Skrevet
FruRosa skrev (21 minutter siden):

….men så fikk hun plutselig lyst å ha på seg det hvite skjørtet og den gule toppen istedenfor.

IMG_1504.jpeg

IMG_1507.jpeg

HJELP!!! IKKE den gule toppen… 😱

• Liker 19
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

IMG_1504.jpeg

IMG_1507.jpeg

Skjønner hun ikke at knapper er ment å ligge flush? Når klærne spjæler så er de for små

• Liker 19
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

HJELP!!! IKKE den gule toppen… 😱

Til å være Temu er den sømmen utrolig slitesterk..

• Liker 12
Skrevet

For noen sterke sømmer på de knappene! (Og fargen er virkelig helt feil til henne 🫣 )

• Liker 4
Skrevet

På tide med å bytte ut flaskene 🥹🥹🥹 de som bruker sikkert bruker mer enn 30 000 på mat. 

IMG_6373.png

• Liker 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 minutter siden):

På tide med å bytte ut flaskene 🥹🥹🥹 de som bruker sikkert bruker mer enn 30 000 på mat. 

IMG_6373.png

Har nok bare blitt vasket i oppvaskmaskinen sammen med noe som har hatt tomatsaus på seg, da blir flaskene misfarget med en gang. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (1 time siden):

IMG_6373.png

Hvor lenge må man sterilisere flaskene egentlig? Spør fordi jeg ikke har hatt flaskebarn selv. Trudde at etter 6 mnd kunne de bare vaskes vanlig i maskinen? Eller er det andre regler når man gir mme?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Mippiie123 skrev (21 minutter siden):

Hvor lenge må man sterilisere flaskene egentlig? Spør fordi jeg ikke har hatt flaskebarn selv. Trudde at etter 6 mnd kunne de bare vaskes vanlig i maskinen? Eller er det andre regler når man gir mme?

Når man gir mme skal de alltid steriliseres. :)

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Mippiie123 skrev (47 minutter siden):

Dessverre, når det kommer til mme er det sterilisering helt til man er ferdig med det for godt. Morsmelk kan man vel slutte å sterilisere ved 6 måneder. 
mme Kan ha bakterier i selve pulveret, så derfor mp det lages på min 70 grader og flaskene må steriliseres etter hver gang. 

• Liker 2
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (3 timer siden):

Har nok bare blitt vasket i oppvaskmaskinen sammen med noe som har hatt tomatsaus på seg, da blir flaskene misfarget med en gang. 

Er anbefalt å bytte den ut hver 3-6 måned da, her bytta vi ut hver 6 måned. Hadde ikke falt meg inn å gitt melk i de flaskene der. Smokk er også ca 3 måneder. 

• Liker 3
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (14 timer siden):

Er du vill. De vasker ikke flaskene i oppvaskmaskinen 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (12 minutter siden):

Er du vill. De vasker ikke flaskene i oppvaskmaskinen 

Vet du det? 

• Liker 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (11 timer siden):

Er anbefalt å bytte den ut hver 3-6 måned da, her bytta vi ut hver 6 måned. Hadde ikke falt meg inn å gitt melk i de flaskene der. Smokk er også ca 3 måneder. 

Ja, det stemmer. Man kan allikevel være uheldig å vaske flaskene i oppvaskmaskinen og få de misfarget. 
Ser det er flere i barselgruppa mi som har gjort det samme, på nesten helt nye flasker. De fortsetter å bruke dem, ettersom de fremdeles fint kan brukes, de bare ser stygge ut. 
Mange som putter flaskene i oppvaskmaskina før de steriliserer dem etterpå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hmm. 
Stusser litt på noe. Stina er alltid så ‘pent’ kledd. Å PF ser ut som en dass konstant. Kanskje hun skal bruke noe av tiden hun ser på segselv i speilet ,til å kanskje hjelpe PF med å kle på seg 🙈 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
SusieK skrev (24 minutter siden):

Hmm. 
Stusser litt på noe. Stina er alltid så ‘pent’ kledd. Å PF ser ut som en dass konstant. Kanskje hun skal bruke noe av tiden hun ser på segselv i speilet ,til å kanskje hjelpe PF med å kle på seg 🙈 

Hehe nei, han er jo voksen og ansvarlig nok til å vaske sine egne klær så tipper hun syns han er voksen og ansvarlig nok til å velge klær selv og 😅 men ja. Han kunne med hell hvertfall kledd på seg noe mer flatterende 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...