Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Reddhara skrev (20 minutter siden):

For et utrolig trist liv du må leve 

Ganske innholdsrikt faktisk, men tusen takk for at du tar deg tid til å bry deg om meg 🫶

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Ser hun sier huset koster 9 millioner… tror hun helt oppriktig at noen blar opp 9 milioner for en enebolig med oppussingsbehov som ligger nærme en sump? 
Ikke vet hun hva boareal er heller åpenbart. Ett kjapt søk på finn så kan man nok konkludere med at ingen ville satt takst på 9 mill på det huset.  Ikke har hun fått med seg at verdiene på hus har sunket de siste årene heller… 

9 millioner 😅😅 Hun eler jo ikke begrep

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (1 minutt siden):

9 millioner 😅😅 Hun eler jo ikke begrep

De fikk det takstert for «noen år siden nå» og da hadde de sagt 8.5 til 9 mill. «Lurer på om det er 9 millioner huset koster nå jeg»

Hun sier de har brukt 1-2 mill på å pusse opp og de har visstnok gjort sjukt mye. Tok en rask kikk på Finn og ser langt finere hus ligge til mindre så det skal nok holde hardt å få solgt det til 9 mill

• Liker 6
Skrevet
Himmelen_91 skrev (8 timer siden):

Jepp, husk den havutsikten er verdt 2 milioner da

Er det en sump de har utsikt over? Ser veldig fint ut. Trodde det var sjøen man ser. Er ikke kjent i området.

Skrevet
Zooli skrev (1 time siden):

Er det en sump de har utsikt over? Ser veldig fint ut. Trodde det var sjøen man ser. Er ikke kjent i området.

Det er sjøen i Sandefjord ja 

Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Det er sjøen de ser. Men har lurt på selv om det går an å gå rett fra huset og bort dit. For det ser ikke slik ut. Dvs at det ser ut som det er et myrområde imellom. Noen som vet her? 

• Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Det er sjøen de ser. Men har lurt på selv om det går an å gå rett fra huset og bort dit. For det ser ikke slik ut. Dvs at det ser ut som det er et myrområde imellom. Noen som vet her? 

De kan gå til stranda/brygger, men rett ut der er det myrområdet og ikke noe å gå til 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (På 24.6.2025 den 9.04):

Har tenkt det samme. Da er det psykt å få noen til å tro at man ammer. Er han ikke 7 mnd nå? Syns hun maser mye om amming til at han er så stor

Er man stor når man er 7 mnd?! 

• Nyttig 2
Skrevet
Birdo skrev (23 minutter siden):

Er man stor når man er 7 mnd?! 

Jeg sa ikke det? 

Skrevet
Palmemor skrev (16 timer siden):

De fikk det takstert for «noen år siden nå» og da hadde de sagt 8.5 til 9 mill. «Lurer på om det er 9 millioner huset koster nå jeg»

Hun sier de har brukt 1-2 mill på å pusse opp og de har visstnok gjort sjukt mye. Tok en rask kikk på Finn og ser langt finere hus ligge til mindre så det skal nok holde hardt å få solgt det til 9 mill

Haha, ja om de fikk taksten rett etter de hadde pusset opp, så er den nok ikke der nå når hele huset er nedsarva og modent for ny oppfriskning overalt 🙈

• Liker 3
Skrevet
Faina skrev (39 minutter siden):

Haha, ja om de fikk taksten rett etter de hadde pusset opp, så er den nok ikke der nå når hele huset er nedsarva og modent for ny oppfriskning overalt 🙈

Nei jeg har mine tvil. Men hun får nå bare leve i fornektelse. Det kjøkkenet sprekker opp overalt, gulvet har sprekker og hakk, de har latt buskene gro oppover terrassen (fjerna nå da) og vinduskarmene har sett bedre tider 

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Jeg sa ikke det? 

Sitat

Syns hun maser mye om amming til at han er så stor

dette er ordrett hva du skrev?

• Nyttig 3
Skrevet
Birdo skrev (3 minutter siden):

dette er ordrett hva du skrev?

Ja ser det kan misforstås siden jeg åpenbart ikke evna å formulere meg skikkelig i den setningen. 
Tar det på min kappe. 

Det jeg mente var at hun snakket om at hun ammet og ammet, hele tiden, døgnet rundt. Han er såpass stor at han jo kan spise mye annen mat som metter, og at hun ikke trenger å stresse med å amme så mye som hun tilsynelatende gjorde. Siden han var såpass stor - og med det mente jeg at han var over 6 mnd 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...